Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1977, Partea 3 (Anul 13, nr. 1-120)

1977-01-03 / nr. 1

Anul XIII — Nr. 1 PARTEA a IlI-a Luni, 3 ianuarie 1977 BULETINUL OFICIAL A L REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA SUMAR Pagina Mesajul de Anul Nou adresat întregului nostru popor, la posturile de radio și televiziune, de tovarășul Nicolae Ceaușescu...............................................................1—2 Vizita de lucru a tovarășului Nicolae Ceaușescu la Craiova . . ..............................................3—4 Intrarea în vigoare a Acordului comercial și de plăți dintre guvernul Republicii Socialiste România și guvernul Republicii Federative a Braziliei . . 4 Mesajul de Anul Nou adresat întregului nostru popor, la posturile de radio și televiziune, de tovarășul Nicolae Ceaușescu Dragi tovarăși și prieteni. Cetățeni ai Republicii Socialiste România, încheiem primul an al cincinalului 1976—1980 cu remarcabile succese în realizarea hotărîrilor Congresul al XI-lea, a Programului partidului de făurire a ■oietății socialiste multilateral dezvoltate și înaintarea țării spre comunism. Producția industrială a continuat să se dezvolte într-un ritm înalt, crescînd cu 11,5 la sută față de anul anterior, iar în agricultură am realizat cea mai mare recoltă de cereale din istoria țării. Avem, de asemenea, înfăptuiri de seamă în domeniul construcțiilor, al transporturilor, al circulației mărfurilor, precum și în celelalte ramuri ale economiei naționale. Totodată, au cunoscut o puternică dezvoltare știința, învățămîntul, cultura, întreaga viață spirituală a poporului. S-a asigurat înfăptuirea consecventă a prevederilor programului partidului de ridicare continuă a nivelului de trai al poporului. Toate aceste succese sunt rodul muncii entuziaste a clasei noastre muncitoare, a țărănimii și intelectualității, a tuturor oamenilor muncii, fără deosebire de naționalitate. Ele demonstrează cu putere realismul și justețea hotărîrilor Congresului al XI-lea, creșterea rolului partidului ca forță politică conducătoare în societatea noastră. Pentru mărețele victorii dobîndite în edificarea socialismului, adresez cele mai calde felicitări tuturor cetățenilor Republicii Socialiste România, eroicului și talentatului nostru popor. începem anul 1977 cu hotărîrea fermă de a înfăptui neabătut planul dezvoltării economico-sociale a țării, de a asigura, în continuare, progresul în ritm rapid al industriei și agriculturii, al întregii economii naționale, în centrul întregii activități va trebui pusă ridicarea nivelului tehnic și calitativ al producției, creșterea puternică a eficienței economice. In acest scop este necesar ca toate organele și organizațiile de partid, toți oamenii muncii să acționeze cu înaltă răspundere și spirit de abnegație pentru înfăptuirea hotărîtă a măsurilor de reducere a consumurilor de materiale și materii prime, ieftinirea investițiilor și reducerea cheltuielilor de producție, pentru creșterea susținută a productivității muncii și organizarea pe baze științifice a producției și a muncii. Aplicarea în viață a acestor măsuri are un rol hotărîtor pentru realizarea cu succes a întregului cincinal, pentru înfăptuirea plenară a revoluției tehnico-științifice în țara noastră, pentru perfecționarea tuturor domeniilor de activitate. In conformitate cu hotărîrile Congresului al XI-lea, în 1977 vom trece la înfăptuirea reducerii treptate a săptămânii de lucru, vom începe realizarea măsurilor de majorare a retribuției oamenilor muncii prevăzute pentru acest cincinal. In anul în care intrăm vom sărbători centenarul independenței — eveniment istoric de însemnătate hotărîtoare pentru progresul economico-social al țării, pentru afirmarea liberă și independentă a națiunii HIVA.