Buletinul Oficial, ianuarie-decembrie 1986, Partea 3 (Anul 22, nr. 1-104)

1986-01-03 / nr. 1

0<^|t BULETINUL OFICIAL A L Anul XXII — Nr. 1 Vineri, 3 ianuarie 1986 REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a IlI-a Dragi tovarăși și prieteni. Cetățeni ai Republicii Socialiste România, încheiem anul 1985 și, totodată, cel de-al 7-lea cincinal cu satisfacția datoriei împlinite, cu rezultate însemnate în dezvoltarea economică și socială a patriei. în condițiile grele, determinate de criza economică mondială și unele lipsuri și contradicții interne, România a străbătut o nouă etapă importantă pe calea consolidării orînduirii sale socialiste, a progresului și civilizației, a ridicării nivelului de trai material și spiritual al întregului popor. Au continuat să se dezvolte industria, agricultura, celelalte ramuri ale economiei naționale, au sporit avuția țării și venitul național. Au fost obținute, de asemenea, realizări importante în domeniul învățămîntului, științei și culturii — factori de cea mai mare însemnătate în asigurarea progresului general al societății noastre socialiste. Ca rezultat al dezvoltării generale a patriei și pe baza creșterii venitului național, s-a asigurat mărirea retribuției reale a oamenilor muncii cu 8 la sută, iar a veniturilor țărănimii cooperatiste cu 12 la sută, sporirea volumului desfacerilor de mărfuri și a serviciilor către populație. Toate aceste realizări reprezintă o puternică ilustrare a superiorității orînduirii noastre socialiste, a caracterului profund științific, realist și mobilizator al planurilor și programelor noastre de dezvoltare economico-socială, a capacității creatoare și forței poporului român de a învinge orice obstacole și greutăți și de a acționa, într-o strînsă unitate, sub conducerea partidului — centrul vital al națiunii noastre — pentru ridicarea continuă a patriei sale, libere și suverane, pe culmi tot mai înalte de progres și civilizație. Pentru rezultatele bune obținute în acest an și în întreg cincinalul 1981—1985, în numele Comitetului Central al partidului, al Consiliului de Stat și guvernului, precum și al meu personal, adresei clasei muncitoare, țărănimii, intelectualității, tuturor oamenilor muncii cele mai calde felicitări și urări de noi victorii în înfăptuirea neabătută a Programului de edificare a societății socialiste multilateral dezvoltate și înaintarea României spre comunism. Dragi tovarăși și prieteni. Cetățeni ai României socialiste, începem noul an 1986 — primul an al celui de-al 8-lea cincinal — cu un program cutezător și de mare perspectivă, care va asigura intrarea României într-o etapă nouă de dezvoltare, trecerea de la stadiul de țară în curs de dezvoltare la cel de țară mediu dezvoltată. Pe baza hotărîrilor Congresului al XIII-le al partidului, în cincinalul 1986—1990 industria, agricultura, construcțiile, știința și cultura vor cunoaște o nouă dezvoltare, un puternic avînt, în centrul atenției vor sta dezvoltarea intensivă a întregii activități, realizarea unei calități noi, superioare a muncii și vieții poporului nostru. Trebuie să trecem cu toată hotărîrea, încă din prima zi de muncă a noului an, la realizarea acestor mărețe obiective, să acționăm cu întreaga noastră pricepere și energie pentru a asigura înfăptuirea în cele mai bune condiții a prevederilor planului, a pro SUMAR Pagina Mesajul de Anul Nou adresat întregului nostru popor la posturile de radio și televiziune de tovarășul Nicolae Ceaușescu , i ■ • : « i • 1—3 MESAJUL DE ANUL NOU adresat întregului nostru popor la posturile de radio și televiziune de tovarășul Nicolae Ceaușescu