Convorbiri Literare, 1921 (Anul 53, nr. 1-12)

1921-01-01 / nr. 1

COLABORATORI: Árion C. Dinu, Bassarabescu I. A., Beza M., Bogdan-Duică Oh., Bucuța Em., Cartojan N., Cădere M. D., Cioftec R., Cluchi Lag., Dacu Ion, Djuvara Mircea, Dumbravă Bucura, Filitti C. I., Carodici C., Gerota C., loaniţescu D., Krupenski Em. C., Lazăr Ch., Lăzărescu Traian, Litzica C., Manoliu Radu, Mazilu D., Mândru A., Nanu D, Dr. Niţescu I. I., Em. Panaitescu, Papacostea Cezar, Papacostea Alex., Paraschivescu Gr., Peucescu Gr., Petrovan V., Puşcariu Sextil, Pogoneanu I. A. R., Rick Iulian, Stănescu N., Stănescu Ştefan, Ştefănescu-Goangă F., Ştefănescu I. D., Tutoveanu Gh., Tzigara-Samurcaş Al., Ţiroiu I. V., Vâlsan Gh., V. Voiculescu, Zamfirescu-Duiliu, N. Zenide. ABONAMENTUL : Pentru hârtie velină pe un an, 80 lei. Pe jumătate de an, 30 lei; pe un an, 60 lei. Pentru institutele de cultură, ofiţeri, profesori secundari şi administratori de plasă. Pe un an, 60 lei. Pentru institutori, preoţi, învăţători şi studenţi. Pe un an, 30 lei. Pentru străinătate, 80 lei, veline 100. Abonamentele se plătesc direct sau prin mandat poştal. Altfel se adaugă taxa încasatorului. Manuscriptele pentru Convorbirile Literare se trimit D-lui S. Mehedinţi, profesor universitar, strada Racoviţa 12 (Telefon 17/34). Manuscriptele nepublicate nu se înapoiază. Autorii, cari doresc să li se anunţe publicaţiile sau să li se facă dări de seamă în Convorbiri Literare, sunt rugaţi să trimeată câte un exemplar pe adresa D-lui S. Mehedinţi. Tot D-sale vor fi adresate revistele, publicaţiile periodice sau ziarele care au schimb cu Convorbirile Literare. Pentru abonamente şi orice chestiuni de administraţie să se adreseze Tipografiei „Convorbiri Literare“, Str. Câmpineanu 17, Bucureşti. Pentru numere eventual neprimite, administraţia nu răspunde decât celor ce reclamă în termen de o lună de la apariţia numărului.