Convorbiri Literare, 1922 (Anul 54, nr. 1-12)

1922-01-01 / nr. 1

COLABORATORI: Arion C. Dinu, Bassarabescu I. A., Batzaria N. Beza M., Bogdan-Duică G. Bucură Em., Cartojan N., Cădere M. D., Ciofiec R., Ciuchi Eug., Dacu Ion, Djuvara Mircea, Dumbravă Bucura, Filitti C. I., Garoflid C. Gerota C., Ioanițescu D., Lazăr Gh., Lăzărescu Traian, Manoliu Radu, Mazilu D., Mândru A., Mureşanu C., Nanu D. , Dr. Niţescu I. I., G. Paladi, Era. Panaitescu, Papacostea Cezar, Papacostea Alex., Paraschivescu Gr., Peucescu Matei Petrovan V, Puşcariu Sextil, Pogoneanu I. A.R., Rick Iulian, Stănescu N., Stănescu Ştefan, Ştefănescu-Goangă I., Ştefănescu I. D., Tutoveanu Gh., Tzigara-Samurcaş Al, Ţiroiu I. V., Vâlsan Gh., V. Voiculescu, Zamfirescu-Duiliu, N. Zenide. ABONAMENTUL : Pentru Instituţii financiare şi autorităţi 200 de Lei Pentru hârtie velină pe un an, 100 de lei. Pentru hârtie tipar, jumătate de an, 35 ; pe un an, 70 de lei. Pentru institutele de cultură, ofiţeri, profesori secundari şi administratori de plasă . Pe un an, 60 de lei. Pentru institutori, preoţi, învăţători şi studenţi. Pe un an, 40 de lei. Pentru străinătate, 100 de lei, veline, 120 de lei. Abonamentele se plătesc direct sau prin mandat poştal. Altfel se adaugă 10 lei taxa încasatorului. Manuscriptele pentru Convorbirile Literare se trimit d-lui S. Mehedinţi, profesor universitar, strada D. Racoviţă 12 (Telefon 17/34). Manuscriptele nepublicate nu se înapoiază. Autorii, cari doresc sa li se anunţe publicaţiile sau să li se facă dări de seamă în Convorbiri Literare, sunt rugaţi să numeata câte un exemplar pe adresa d-lui S. Mehedinţi. Tot d-sale vor fi adresate revistele, publicaţiile periodice sau ziarele care au schimb cu Convorbirile Literare. Pentru abonamente şi orice chestiuni de administraţie să se adreseze Tipografiei ,,Convorbiri Literare“, Str. Câmpineanu 17, Bucureşti Pentru numere eventual neprimite, administraţia nu răspunde decât celor ce reclamă în termen de o lună de la apariţia numărului. PUBLICAŢII: 1 pagină pe an Lei 400); '/1 pagină pe an Lei 2500 ;* pagină pe an Lei 1500