Cotidianul, martie 2000 (Anul 10, nr. 2601-2627)

2000-03-15 / nr. 2613

12 Cotidianul Sut în plasă Radu Berceanu Pentru că s-a asigurat de un bun colaborator la Ministerul Apărării Naționale în persoana lui Sorin Frunzăverde O dată cu cererea în căsătorie Andreea Esca a primit de la Eram un inel de platină cu 20 de diamante Ziua de 13 a acestei luni a fost norocoasă pentru Andreea Esca. Cu toate că gurile rele spuneau că Alexandre Eram refuză să-și asume resposabilitatea unei căsnicii, iar cunoscuta prezentatoare a „Știrilor PRO TV“ nu se cramponează de un simplu certificat, iată că fericitul cuplu a hotărât să-și legalizeze relația. La începutul acestei săptămâni, chiar pe 13, Eram a cerut-o în căsătorie pe Esca, dar nu oricum. După datini străvechi, Alexandre s-a întors din Franța cu o scrisoare către viitorii socri, în care sunt cuprinse părerea pe care și-au făcut-o părinții lui Eram despre nora lor și o cerere oficială către părinții Andreei. Esca a acceptat imediat, mai ales că logodnicul său, pentru a fi probabil mai convingător, i-a dăruit un costisitor inel de platină cu 20 de diamante. Andreea Esca și Alexandre Eram, care s-au cunoscut în ianuarie 1997, se vor căsători la sfârșitul lunii aprilie, la Catedrala Catolică Sf. Iosif din București. Anca APOSTOL MONDO CANCAN Johnny Hallyday și-a deschis un restaurant . Disney nu este mulțumit de proiectul actriței Gwyneth Paltrow, care împreună cu tatăl său, vrea să realizeze filmul „Duets". Disney avea în plan realizarea acestuia cu Gwyneth și fostul ei prieten Brad Pitt. Zvonurile lasă să se înțeleagă că filmul este prea violent pentru gusturile studiourilor, în timp ce Disney susține că realizatorul, Bruce Paltrow, ar fi refuzat să facă modificările pe care le-ar fi cerut studioul, i-ar Michael Sardou remis, luni, lui Johnny Hallyday primul „Disc de diamant" din cariera sa pentru ultimul album „Sang Pour Sang“, vândut în mai mult de un milion de exemplare. Cu ocazia unei festivități organizate la „Rue Balzac“, restaurantul pe care „idolul tinerilor" l-a deschis în apropiere de ,,L’ Etoile" din Paris, un al doilea „Disc de diamant" i-a fost decernat lui David Hally,day, compozitorul muzicii de pe album. • „American Beauty“ a cucerit un nou premiu „pentru cel mai bun film", acordat de Criticii de Film din Chicago. Sam Mendes, regizorul britanic al lungmetrajului, și eroul principal, Kevin Spacey, au fost votați drept „cei mai buni“ la categoriile cel mai bun regizor, respectiv, cel mai bun actor. Arina AVRAM cancan Trupa Taxi nu a început încă pregătirile pentru „Eurovision 2000“ Cu toate că „Eurovision 2000“ se apropie, trupa Taxi, ce va reprezenta România la concursul din Suedia peste numai două luni, își vede de programul său obișnuit. Turnee prin țară, înregistrări, filmări, piese noi sunt câteva dintre proiectele băieților, cel mai apropiat fiind concertul de la Piatra Neamț, din 18 martie, unde Taxi va evolua alături de Vița-de-vie și Iris. După o serie de concerte în alte orașe din țară, membrii formației vor fi nevoiți să ia o scurtă pauză, dar nu pentru a-și pregăti participarea la „Eurovision“, ci pentru că Lucian Cioargă, bateristul trupei, este solicitat de Nicu Covaci să cânte cu Phoenix. Băieții vor profita de ocazie și vor înregistra câteva piese noi în studio. Emoțiile concursului își vor face simțită prezența, probabil, abia cu o săptămână înainte de plecarea în Suedia, cei de la Taxi considerând că cele șapte zile de pregătire le sunt suficiente pentru a reprezenta onorabil țara la un concurs internațional de o asemenea anvergură. Anca APOSTOL Avocata, care reprezintă o femeie acuzată că a condus o rețea de prostituție prin telefon pentru starurile de la Hollywood, a amenințat că va da în vileag numele clienților ei în cursul unui proces desfășurat la Los Angeles. Jodie „Babydol" Gibson riscă să primească o pedeapsă cu închisoarea de 17 de ani, dacă va fi condamnată pentru acuzațiile de organizare a unui „imperiu" al „telefoanelor erotice cu marfă la domiciliu“, cu clienți nu numai de la Hollywood, ci și din întreaga țară și chiar din Europa. Poliția a dezvăluit că printre clienții ei s-au numărat actori și producători, dar și importanți oameni de afaceri și cel puțin un atlet profesionist. în prezent, Jodie „Babydol" Gibson amenință că va dezvălui detalii despre clientelația sus-pusă, deoarece, spune ea, procurorii au hotărât să nu-i acuze și să nu-i aducă în instanță, ca martori, în vârstă de 41 de ani, Jodie a fost arestată după ce o polițistă s-a dat drept prostituată și i-a cerut de lucru. Ulterior, a reieșit că „Babydol" Gibson a scăpat de mai mulți ani necondamnată, fiindcă a avut o legătură cu detectivul desemnat să o investigheze. Poliția spune că afacerea ei era atât de prosperă, încât principala ei rivală, madam Heidi Fleiss, condamnată și ea cu ani în urmă, i-ar fi cerut, de lucru. Dar, în timp ce Fleiss a refuzat să dea nume, Gibson este hotărâtă să nu-și țină gura, iar Hollywoodul tremură la gândul unor posibile dezvăluiri. Arma AVRAM Cutremur la Hollywood! Starurile sunt amenințate cu dezvăluiri scandaloase Povestea unei proxenete, mai ceva ca-n filme Jodie „Babydol" Gibson declară război starurilor de la Hollywood Heidi Fleiss, rivala lui Jodie, nu a fost atât de curajoasă Unul dintre monștrii sacri ai cinemaului francez Alain Delon a devenit cetățean elvețian . Actorul și-a depus jurământul la Sala Marelui Consiliu din Geneva Actorul francez Alain Delon, care locuiește de mai mult timp într-una din locuințele sale din cantonul Genevei, Elveția, a devenit cetățean elvețian în cursul unei ceremonii oficiale. Actorul a depus jurământul în Sala Marelui Consiliu din Geneva, împreună cu alte 70 de persoane, care au dobândit și ele cetățenia elvețiană. Alain Delon, care posedă o vilă în Chête-Bougeries, din apropiere de Geneva, a depus o cerere la Serviciul cantonului din Geneva, apoi către autoritățile federale, în septembrie, Consiliul Municipal din Chêne-Bougeries a votat „naturalizarea" elvețiană a lui Alain Delon, îi mai rămânea să îndeplinească formalitatea de depunere a jurământului. Alain Delon locuiește în regiunea Genevei din 1985. Arina AVRAM Englezii au creat cinci porci donați Astfel, se speră să se rezolve criza de organe umane pentru transplanturi . Compania care a creat-o pe Gaia Dolly a anunțat „nașterea" a cinci purcei donați pentru prima oară în lume. Compania PPL Therapeutics speră că astfel de animale vor ajuta la satisfacerea cererilor de organe de porc, dacă vor fi acceptate pentru folosirea în transplanturile umane. Compania a anunțat că s-au „născut" cinci purceluși - Millie, Christa, Alexis, Carrel și Dotcom - pe data de 5 martie. Ei au fost creați din celule, folosindu-se tehnologia de „transfer nuclear", similară cu cea folosită în cazul oii Dolly. Un purtător de cuvânt a declarat: „Realizarea deschide calea de a folosi porci modificați ale căror organe și celule să poată fi apoi transplantate oamenilor, singura cale de a rezolva criza de organe din întreaga lume". Arina AVRAM miercuri, 15 martie 2000 Deputații PUNR erau să se ia la bătaie . La începutul acestei săptămâni, spiritele au fost foarte încinse în cabinetul grupului parlamentar PUNR din Camera Deputaților. S- a ajuns până la momentul în care tonalitățile înalte să fie înlocuite de palme și pumni. „Veteranii“ partidului, Valeriu Tabără, Ioan Gavra și Gheorghe Secară s-au certat la cuțite cu un grup de colegi, care îl aveau drept lider de opinie pe Mihai Drecin. Disputa a pornit de la acuzații reciproce, privind unele declarații ce vizau campania electorală. Cu foarte mare greutate s-a ajuns în final ca să nu se apeleze și la argumentele violenței. • De când a demisionat din PD, deputatul Radu Mazăre se află într-un război continu cu foștii colegi de partid, care dețin funcții importante în administrația locală. Război care a atins și momente hilar penibile, cum ar fi sistarea anul trecut - apei și curentului electric de la discoteca „Copacabana“, de pe plaja Mamaia, proprietate a lui Radu Mazăre. Acum, războiul se va desfășura...oficial, și aceasta datorită intențiilor lui Mazăre de a candida la primăria municipiului Constanța, unde va avea drept principal adversar, pe reprezentantul PD. Se anunță, încă de pe acum, scântei, „morți" și „răniți", mai ceva decât în Cecenia. • Dacă prin unele partide au loc lupte interne, dacă unele partide se centrează serios cu altele (chiar în cadrul coalițiilor), sunt și unii care vin cu năframa albă în băț. Este vorba de socialiștii lui Tudor Mohora, care intenționează să fuzioneze cu PDSR. Totuși, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din șos.Kiseleff. Și aceasta, pentru că liderul tineretului român de la începutul anilor 70, Ion Iliescu, nu vrea să-l primească sub oblăduirea sa pe urmașul său dinspre sfârșitul anilor '80, Mohora, decât, după evaluarea rezultatelor pe care PDSR le va obține la locale. Agentul După dispariția „Generației Pro“ Gianina Corondan se pregătește pentru o nouă emisiune După dispariția din grila de programe de la PRO TV a emisiunii „Generația Pro", mulți se întreabă probabil ce s-a întâmplat cu cei doi prezentatori, Gianina Corondan și George Vintilă. Dacă George s-a orientat spre Radio PRO FM, unde realizează zilnic o emisiune muzicală, în schimb Gianina nu a părăsit televiziunea care a consacrat-o. Deocamdată ea pregătește împreună cu o echipă de producători o nouă emisiune, sperăm noi, mult mai reușită, care se va adresa generației tinere. Nu se știe încă ce statut va avea vedeta PRO TV, dar se zvonește că va avea un rol important în producerea și regizarea respectivei emisiuni. Urmând în prezent un curs postuniversitar de regie producție de film, Gianina Coșirondan și-ar vedea împlinit astfel un mai vechi vis al său. Anca APOSTOL Sul în bară Mugur Isarescu Pentru că FMI suspectează de neseriozitate Bugetul României pe anul 2000 NOI NE GÂNDIM LA BANII DUMNEAVOASTRĂ Abonați-vă direct la ziarul „Cotidianul“ și veți economisi bani ABONAMENT DIRECT 39.000 lei/lună 115.000 lei/3 luni 199.000 lei/6 luni Avantajul este net de partea dumneavoastră Numele................................Prenume.. Vârsta...................Profesia.................. Adresa: localitate.................................. str.............................................................................m.. bloc....................scara............ap.........sector.............. Telefon.......................................................................... Achitați prin mandat poștal, în contul 2511.31-15.3/ROL BCR Plevnei contravaloarea abonamentului dorit și expediați copia mandatului împreună cu talonul de mai sus, în care va fi completată adresa unde veți primi ziarul, la OP 67, CP 34 cu mențiunea pentru abonamente. " Pentru luna următoare plata se poate face până la 14 ale lunii curente. LA CHIOȘC 65.000 lei/lună 195.000 lei/3 luni 390.000 lei/ 6 luni ECONOMISIȚI im Éim 26.000 lei/lună 80.000 lei/3 luni 191.000 lei/6 luni