Cotidianul, septembrie 2000 (Anul 10, nr. 2758-2783)

2000-09-06 / nr. 2762

12 Cotidianul Sut în plasă Ion Iliescu Pentru că și-a văzut visul cu ochii, PDSR este la un pas de Internaționala Socialistă, via PSDR. STOP-CADRU Vali Sterian ar putea avea cancer, susțin medicii 7 . Starea cântărețului de muzică pop Valeria Sterian este deocamdată sub control, declară prof. dr. Mihnea Ionescu, unul dintre chirurgii care a făcut parte din echipa de doctori care l-a operat. Intervenția chirurgicală de urgență a avut loc la Spitalul Fundeni, sâmbătă seara, în timpul intervenției a fost extirpată o tumoră abdominală voluminoasă Operația a fost extrem de complexă ?* pancreasul fiind extirpat o dată cu tumora abdominală. Tocmai de aceea evoluția pacientului se poate complica, declară prof. dr. Mihnea Ionescu. Medicii de la Fundeni așteaptă rezultatul examenului histopatologic, care va stabili dacă tumora extirpată este de natură canceroasă sau e benignă. Rezultatul expertizelor nu va fi cunoscut mai devreme de o săptămână decât dacă apare certitudinea că nu e vorba de cancer. Vița de Vie și Timpuri noi fac reclamă subliminală! Vița de Vie și Timpuri noi au scos nu de mult un CD la MediaPro Music. Nimic deosebit până aici. Numai că, întâmplător, ne-a picat în mână numărul din august al revistei FHM. Și ce ne-au văzut ochii? Cum deschizi revista, pe două pagini se lăfăie o reclamă la Lucky Strike care, hopa, se regăsește și pe coperta CD-ului cu pricina. E adevărat, fără fotografia pachetului de țigarete dar cu același logo - Lucky Nights - și cu aceeași ilustrație: puștiul care își cară chitara în spate. Adică telea, subliminală sau nu, tot reclamă se numește. Iar, după câte știm noi, reclama la țigări pe coperta CD-urilor este musai interzisă de lege, iar în cazul de față se poate lăsa cu niște amenzi care înseamnă mai mult „strike" decât „lucky". Oricum, bine că nu s-au prins organizațiile non-guvernamentale care luptă împotriva fumatului și a fumătorilor! (D.M.T.) 4 cancan Cristian Sofron » „Da, am avut o astfel de tentație: o dată, când în vechea URSS se părea că lucrurile revin la regimul dinainte, când Gorbaciov era amenințat, și a doua oară, de curând, când după nedoritele evenimente de la Teatrul Nottara mi-am dat seama că nu mai am loc în țara asta, că lucrurile merg din ce în ce mai prost". Dorina Lazăr „Da, când aveam vreo 23 de ani. Dacă aș fi tânără m-aș duce și acum, dar, din păcate, este puțin prea târziu". Eusebiu Ștefănescu : „Nu. Am avut și șansa să călătoresc mult, dar de rămas în altă țară nu m-a bătut gândul niciodată". Mirabela Dauer „Nu. Am avut nenumărate ocazii, dar mi-am dat seama că nu pot face pasul acesta, pentru că sunt prea legată de tot, ce este aici". Silvia Dumitrescu „Da, mai ales acum mă bate gândul din ce în ce mai mult. După vara asta cu peripeții m-am hotărât să fac acest lucru, dar aștept întâi să-mi termin facultatea". Loredana Groza „Am avut foarte multe atracții și oferte de genul ăsta. Printre primele mele ieșiri am avut destule ocazii, dar nu am avut niciodată motivația necesară. Probabil, pentru că sunt prea sentimentală și legată de prieteni". Narcisa Suciu „Da, chiar de multe ori. Aș pleca și acum într-una dintre țările scandinavice, Suedia sau Norvegia. Nu pentru mine, pentru că sunt destul de legată de aceste locuri, ci pentru copil, pentru care nu se întrevede nimic bun aici în viitorul apropiat". Gabriela BUNEA Anchetatorul monden V-ați gândit vreodată să părăsiți țara? Pe Silvia Dumitrescu o bate gândul de a-și continua cariera într-o altă țară Alain Delon a aflat de la știri că a murit într-un accident rutier în această vară, Alain Delon a trăit un adevărat coșmar. Privind un jurnal de știri, Delon a aflat cu stupoare că a murit. Alertat, actorul a început să dea telefoane în stânga și-n dreapta, pentru a identifica motivul care a stat la originea monstruoasei farse. Un anonim a sunat la redacția unei agenții de știri și a anunțat că Alain Delon a murit într-un accident rutier. Fără să verifice știrea, agenția a preluat-o și a transmis-o tuturor posturilor de radio și televiziune, care au difuzat-o imediat în jurnalele proprii. Rosalie Delon, cea care-i stă alături de 13 ani, descrie ce a simțit în momentul în care a primit vestea cruntă: „Eram la volan și mi-a sunat telefonul mobil. Un jurnalist m-a anunțat că Alain a fost victima unui accident rutier, în urma căruia și-a pierdut viața. în acel moment am intrat într-o stare de disperare vecină cu nebunia. Prin fața ochilor mi s-a derulat întreaga viață: două nașteri, neînțelegeri, zilele fericite petrecute alături de Alain. Soțul meu mă aștepta și deja era neliniștit. Nu înțelegea de ce am întârziat atât de mult. A auzit la știri că a murit și coșmarul a început. Am reușit, în cele din urmă, să vorbesc cu el și i-am mulțumit lui Dumnezeu că știrea era falsă. Oricum, este revoltător ca o agenție de știri serioasă să dezinformeze într-un asemenea mod"". Anca APOSTOL A &MA Ink BUCUREȘTI-ROMÂNIA telefon: 667.57.00; 312.75.41 Fax: 224.06.49 Producător de cerneluri tipografice / cerneluri offset / cerneluri flexografice / cerneluri serigrafice / cerneluri tampografice / lacuri de supratipărire Tipografi, preferați carnaturik rmânapti Nu uâți r Ce se întâmplă cu Oasis? Liam Gallagher a făcut cunoscut programul trupei Oasis pentru următoarele săptămâni. Grupul va reveni imediat în studio pentru a înregistra un nou album. De această dată, fratele său, Noel Gallagher, nu va mai fi unicul compozitor al pieselor trupei, așa cum s-au petrecut lucrurile în cazul albumului Standing on the shoulder of giants. Toți componenții grupului vor fi nevoiți să se pună serios pe treabă. „După câteva săptămâni de vacanță, intrăm din nou în studio. Va trebui să muncim toți pentru a scoate un album cu totul diferit de ce am lansat până acum", afirmă Liam, care a compus deja câteva piese noi. Nu sunt tocmai reușite,dar Gallagher promite că totul va fi bine. Anca APOSTOL Mick Jagger mai cere un răgaz tribunalului Mick Jagger a cerut un răgaz tribunalului american care urmează să stabilească pensia alimentară pe care o va plăti liderul grupului Rolling Stones. Veniturile acestuia sunt estimate la 350 000 de milioane de dolari, dar Jagger susține că nu a avut timp să-și calculeze întreaga avere, ținând cont că și-a investit mulți bani în diverse afaceri. Judecătorul este nevoit astfel să reevalueze suma pe care acesta o va plăti Lucianei Moraci, mama fiului său de 15 ani, Lucas. în prezent, Mick Jagger îi plătește acesteia o pensie alimentară lunară de 75 000 de franci. Anca APOSTOL WSI' I) I MIW? Hte&I 'M SH' VA AȘTEPTĂM LA NOUL DEPOZIT DE WIFTPARTS DIN BUCUREȘTI» î- /ti *100, miercuri, 6 septembrie 2000 MONDO CANCAN Meg Ryan și Dennis Quaid divorțează După ce avusese o relație de trei luni cu Russell Crowe, Meg Ryan se întorsese la soțul său, Dennis Quaid, cerându-i iertare și încercând să o ia de la capăt. Cei doi s-au împăcat, dar, din păcate, pentru scurtă durată. Actrița a înaintat deja cererea de divorț, motivul invocat fiind „nepotrivire de caracter". Deși afirmă că decizia le-a aparținut amândurora, Quaid suportă destul de greu despărțirea definitivă de soția sa. Unul dintre prietenii săi declară: „Dennis este distrus. Nu mănâncă, nu iese din casă și a slăbit foarte mult. S-a mutat într-un hotel din Beverly Hills pentru că nu mai suportă să doarmă în același pat cu Mega. Meg Ryan și Dennis Quaid au fost căsătoriți timp de zece ani și au împreună un fiu, Jack Henri. Cel mai bun album din toate timpurile Dintr-un studiu realizat de Colin Larkin privind cele mai bune 100 de albume din toate timpurile reiese că Radiohead se clasează pe locul al doilea, imediat după Beatles. Larkin a pus la dispoziția a 200.000 de persoane o listă conținând 1000 de albume. Subiecții aparțin diferitelor clase sociale, printre ei numărându-se jurnaliști specializați în muzică și colecționari de discuri. în acest clasament, Revolver al Seafes-ilor ocupă primul loc, urmat îndeaproape de The Blands și OK computer ale trupei Radiohead. Despre Beatles, Colin Larkin afirmă: „Sunt un adevărat fenomen. Timp de cinci decenii și-au păstrat succesul, un record, care nu a fost atins nici măcar de Elvis Presley“. Britney Spears nu este atât de cuminte cum vrea să pară Aparențele înșală. Se dovedește și în cazul cântăreței Britney Spears, care pune mare preț pe imaginea sa de fetiță cuminte, care nu se atinge de băutură, iar bărbaților nu le prea permite să intre în viața ei. La 18 ani, Britney s-a hotărât să ardă etapele. A fost văzută destul de des, în ultima vreme, frecventând baruri și cluburi în care accesul este interzis persoanelor sub 21 de ani. în clubul Las Palmas de la Plollywood a intrat seara și a mai ieșit în zorii următoarei zile. La începutul verii, cântăreața și-a petrecut noaptea, împreună cu fostul său prieten, Justin Timberlake, într-un bar din New York, unde nu avea dreptul să intre, din cauza vârstei. Dar cum să refuzi un star?! Deși atunci barmanul a jurat că Britney Spears nu a băut decât Coca Cola, de curând, cântăreața a fost văzută într-un club unde nu a consumat decât băuturi alcoolice. Nici o persoană din anturajul său nu a reușit, însă, să o convingă că nu se află pe calea cea bună. Anca APOSTOL Emisiunea ProMotor caută prezentatoare După căsătoria Alexandrei Dinu cu Adrian Mutu, emisiunea „ProMotor", de la PRO TV, a rămas fără prezentatoare, întrucât soția Briliantului a hotărât să-și consacre întreg timpul vieții de familie. Căutarea unei noi prezentatoare este cu atât mai dificilă cu cât Alexandra a fost un model care a instituit un standard înalt al așteptărilor telespectatorilor. Realizatorii emisiunii „ProMotor" au multe oferte pentru înlocuirea Alexandrei, dar nu vor să greșească. Așa că , sâmbătă, 9 septembrie, emisiunea va fi prezentată de zece aspirante la postura de înlocuitoare a frumoasei Alexandra. Telespectatorii vor vota telefonic pentru fiecare dintre ele. La ora 12.15, când se încheie emisiunea, toată lumea va afla care dintre cele zece candidate va fi mai fericită decât celelalte. (A.A.) Sut în baza Guvernul Pentru că certurile din Cabinetul Isărescu pentru programul SAPARD au ajuns la urechile Uniunii Europene. NOI NE GÂNDIM LA BANII DUMNEAVOASTRĂ Abonați-vă direct la ziarul „Cotidianul“ și veți economisi bani 65.000 lei/lună 39.000 lei/lună 26.000 lei/lună 195.000 lei/3 luni 115.000 lei/3 luni 80.000 lei/ 3 luni 390.000 lei/6 luni 199.000 lei/6 luni 191.000 lei/6 luni Avantajul este net de partea dumneavoastră Numele.................................Prenume............................. Vârsta...................Profesia............................................. Adresa: localitate............................................................. str............................................................................n.... bloc....................scara............ap.........sector................ Telefon............................................................................ I--------------------------------------------------------------------------------------------1 Achitați prin mandat poștal, în contul 2511.31-15.3/ROL BCR - Plevnei contravaloarea abonamentului dorit și expediați dovada achitării mandatului poștal împreună cu talonul de mai sus, în care va fi completată adresa unde veți primi ziarul, la OP 67, CP 34 cu mențiunea pentru abonamente. Pentru luna următoare plata se poate face până la 14 ale lunii .curente.________________________________________________ ECONOMISIȚI LA CHIOȘC ABONAMENT DIRECT r