Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1876 (Anul 9, Nr. 1-72)

1876-05-16 / nr. 54

ANUL IX. iassi, Duminica 16 Mai 1876. No. 54. PREȚUL ABONAMENTULUI: ■ Pe trei luni 8 lei noi. Iași: Pe un an 12 lei noi; —Pe șase luni 6 lei noi; In districte: se adaogă portul de 2 fr. 40 bani. Austria: Pe 6 luni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șase luni 22 franci. CARDI*. PARTEA OFICIALĂ: PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura districtului Iași. No. 5013. La 18 Maiu curent, urmând a se ține licitațiune in camera acestei Prefecturi, pentru rearendarea unor moșii de ale Statului de dincoace de Milcov, ce s’au arendat pe periodul 1876—1886 și inserate in Monitorul oficial No. 89, din 21 Aprilie expirat, pe câmpta actualilor arendași și a garanțielor lor. Se publică aceasta spre cunoștința generală. Primarul Municipiului Iași. Motivul de adresa Prefecturei județ. Iași No. 4757 și spre îndeplinirea celor prevăzute prin art. 3 din legea pentru constatarea și perceperea Contribuțiunilor directe și art. 52 și 53 din Instrucțiunile facerii Recensimentului General al Contribuțiunilor fiscale pe periodul anilor 1677—1881. Sub-semnatul invită prin aceasta pe toți d-nii proprietari mari și mici înscriși in lista definitivă a alegătorilor Comunali pe anul curent, imprimată sub No. 1231, de a se intruni in localul Primăriei comunei Iași, luni in 24 ale curentei, vara 10 de dimineață, pentru, a numi un domn proprietar la dispărțirea a III, in locul d-lui N. Burchi demisionat, spre a lua parte ca membru in Comisiea de revizuire a Rolurilor intocmite de Comisiunele Comunale. Primar: N. Gane. Secretar: D. Antonescu, Șef, Scănteianu. Biuroul V. No. 3872. 1876, Maiu 14 zile. In conformitatea înaltului decret No. 791 din 1/23 Maiu curent, a telegramei D-lui Ministru de Interne No. 7319, și spre deplinirea art. 46 din legea Electorală, Colegiurile Electorale din județul Iași, sunt convocate: Colegiul IV, din tot județul Iași, se va intruni precum urmează: Comuna Iași, in zilele de 29 și 30 Maiu curent, carele 9 dimineață in V secțiuni și anume: Secțiunea I-a, compusă din alegătorii dispărurei I-a in localul școalei primare de băeți din Păcurari, va alege VI delegați. Secțiunea Il-a, compusă din alegătorii dispărurei Il-a, in localul scoalei de băeți de pe Podul Lung, va alege V delagați. Secțiunea III-a, compusă din alegătorii dispărurei a IlI-a in localul Primăriei Iași, va alege V delegați. Secțiunea IV-a, compusă din alegătorii dispărurei a IV in localul Gimnazului Alexandru Cel Bun, va alege IV delegați. Secțiunea V a , compusă din alegătorii dispăruiiei a V-a in localul școalei a Il-a de băeți din Tatarași, va alege delegați. Alegătorii de prin celelalte comune ale județului se vor intruni in zilele de 20 până la 30 Maiu curent inclusiv, pe la Primăriele respective, care le va arăta și numerul delegaților ce au a alege, conform art. 48 din legea Electorală, Colegiul I-iI, se va intruni in ziua de 3 Iunie viitor oarele 9 dimineață, in localul Primăriei comunei Iași, pentru alegerea unui Deputat, Colegiul 11-lea, se va intruni in ziua de 5 Iunie viitor oarele 9 dimineață, in localul Primăriei comunei Iași pentru alegerea unui deputat, Colegiul III-lea, se va intruni in ziua de 7 Iunie viitor oarele 9 dimineață, pentru alegerea a 4 deputați, in două secțiuni conform cu repartiția văzută pe lista definitivă sub No. 1486 din anul curent și anume: Secțiunea l-a, Se va compune din alegătorii dispărțirilor III, IV și V a com. Iași, in localul Primăriei Iași. Secțiunea II-a. Se va compune din alegătorii dispăruirilor I și II din comuna Iași, precum și acei din celelalte com. ale județ, in sala Palatului administrativ din Iași. . Delegații aleși de toți alegătorii Colegiului al IV al întregului județ, se va intruni in ziua de 9 Iunie viitor, in localul Primăriei Iași, pentru alegerea unui Deputat. Primar, N. Gane. Biuroul III. No. 3898, 1876, Maiu 14 zile. Persoanele care vor fi amatoarea cumpără oarba din grădina publică numită Alcelor, cimitirile Eternitatea și Galata și pepiniera forestieră de la Cârlig, ce se vinde din picioare, sunt invitate ca visitănd acele localități spre observarea calităței erbei, să se presinte apoi la Primărie in ziua de 22 ale curentei luni, oarele 12 meridiane, când urmează a se ține concurența și face adjudecare asupra persoanei care va oferi prețul cel mai avantajos. p. Primar: I. Antoniadi. Secretar, D. Antonescu. Biuroul I. No. 3918. 1876. Mai 15 zile. p. Șef, Florescu. Primăria comunei Lipova. No. 336. Se publică termin de 6 luni, conform art. 48 legea Poliției rurale, aflarea păgubașului a unui cal murg închis, coama din stânga, copita piciorului stâng dinapoi răscopitată înapoi și a unei ape murgă deschisă, coama din dreapta, declarate de pripas in această comună. Primăria comunei Șipotele. No. 1375. In această comună au picat de pripas 2 vite, din care un gonitor la păr lupan, coarnele țapoșe, cu dalbă la coadă, fără alte semne și un mănzat la păr plăvan, coarnele țapoșe, inserat la cornul stăng cu No. 10, fără alte semne. Se publică terminul de 6 luni prescris de art. 48 din legea Poliției rurale, spre deșteptarea păgubașui, care cu probi in regulă să se prezinte la această Primărie in lăuntrul terminului spre a-și primi vitele, căci un cas contrariu, se va vinde in profitul casei comunale PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel secția a II-a. No. 465. D-nii loan Hagi Ghenciu, Herșcu Hofman și casa N. Manu, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din pr. civilă, sunt citați a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea secțiunei a II a Gurței de Apel la 2 a lunei Iunie, anul 1876, carele 11 din zi, cănd are a se judeca apelul făcut de d-nul Panaite Popazoglu in cauza cu d-lor și alți creditori ai def. Avram Santian Croitoriu pentru contestație de tablou, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Tribunalul județului Iași Secția I-a. No. 296. D-nul Sub-Locotinent I. Vasilescu, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din proc. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea secțiunei I a Tribunalului la 5 a lunei Iunie, anul 1876, oarele 11 din zi, când are a se judeca procesul intentat de d-nul Locotinent C. Cordoneanu contra sa pentru bani, o aseminea citațiune s’au lipit pe ușa acestui Trib, când tot odată aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 1616. Creditorii falitului Isak Hefter sunt citați a se presenta la Tribunal, in ziua de 20 Mai curent, pentru a se procede la alegerea sindicilor definitivi. ESTRACT. No. 1525. D-nul B. Libling, prin petiția din 3 ale curentei, înregistrată la No. 539 arătând că comerciantul Isak Hefter, domiciliat in Iași disp. IV, a încetat cu plățile, cerând declararea sa in stare de falit. Tribunalul prin sentința din 5 Mai anul curent a fixat încetarea plăților de la 16 AprileB- pirat anul curent data protestului a numit Jude Comisar pe d-nul Membru C. Stamatin, iar sindici provisori pe d-nii advocați Th Măndru, G. Roiu și AL Obreja, a ordonat arestarea falitului in arestul Poliției Iași a fixat ziua de 20 Mai anul curent pentru alegerea sindicilor definitivi, falitul perce da astăzi dreptul de a-și administra averea si DUMINICIA, MERCURI și VINERI. No. 1089. Creditorii falii. Idei Vaisman, ce nu vor fi depus titlurile lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană sau prin vechil in termin de 20 zile numerar de la eșirea prin foae a publicațiunilor oficiale. Sindic, falimentului cu titlurile și documentele originale de sumele ce vor avea serie, ori de vor voi mai bine se vor înfățoșa la Tribunal, că protocolindu-se să se depună copiile conform art. 235 cod. comercial. Pentru creditorii domiciliați in România și in locuri deosebite de al așezerei Trib., acest termin se va mări cu o zi de fiecare șase oare de depărtare intre locul așezerei Trib. și domiciliul creditorelui. Iar pentru creditorii domiciliați afară din Romănia, terminul va fi de 120 zile, conform art. 236 cod. comercial. Cercetarea și adiverirea datoriilor va începe in cea intăi zi după expirarea fiecărui termin la oarele 12 din zi, in localul Trib. și se va urma in modul prevăzut de art. 237 din acel cod. Fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale e dator a afirma înaintea sindic A. Baronzi și Judelui Comisar că acea datorie este adevărată, conform art 241 codul comercial. Secția a III-a. No. 365. D-nul Mihail Popescu, de profesiune Doctor, domiciliat in Iași, avănd a lua de la d-nele Maria Dimitriu și Savastița Dimitriu, de profesiune libere, domiciliate in Iași, tutoarele minorilor de I. N. Dimitriu și și Iorgu Țincore, suma de 200 galbeni și a lor procent de 2 la sută pe lună de la 16 Octomvrie 1872 și până la numerătoare, ce se reclamă in virtutea obligațiunei hipotecară înscrisă de Tribunalul Iași, secțiunea a III, sub No. 421 din anul 1872 și prin care debitoarele a renunciat la comandament. Fiindcă d-nele debitoare in terminul prevăzut prin obligație ce au espirat nau plătit banii car d-nul creditor, prin petițiunea înregistrată la No. 1348, cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului hipotecar care este:o casă situată in orașul Iași, disp. II, intre strada Palatului și strada Sf. Andrei la colț, înscrisă la No. 91 și 93, construită de cărămidă, acoperită cu șindilă in 2 etaje, și care se compune din 2 dugheni și 4 odăi jos, și 3 odăi și o sală sus, avănd in ogradă o altă casă, construită tot de cărămidă, acoperită cu șindilă și compusă din 2 odăi și un paravan sus, iar jos o bască cu ușele de fer, 2 pivnițe petruite, 2 magazii de scânduri, cu atenansele și locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din proced. civilă, Tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a, cu garanția cerută de lege la 20 a lunei August, ziua Vineri 1876, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564, și 565 procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunele lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. No. 341. D-nul Bernhard Taussig, de profesiune doctor, domiciliat in Iași, cesionarul dreptăților d-lui Burău Luzer Rodhach, prevăzuți prin obligația înscrisă de Tribunalul Iași la No. 5 din 1874, avănd a lua de la d-nul Sumer Chirșen, de profesiune comersant domiciliat in Iași, suma de 2500 galb. și a lor procent neplătit incă, ce se reclamă in virtutea menționatei obligațiuni ipotecare înscrisă de trib. Iași secție a 3-a la No. 5 din 5 Ianuarie anul 1874 și investită cu formula esecutorie și prin care debitorele a renunciat la comandament, fiiindcă d-nul debitare in termenul prevăzut prin obligațiea ce au espirat n’au plătit banii, iar d-nul creditori prin petițiunea înregistrată la No. 2654 cerând a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat care este o casă situată in orașul Iași desp. a IV-a strada de jos, inscrisă la No. 37 în două etaje construită de cărămidă, acoperită cu tiniche și care se compune din 4 odai, un antret și un paravan sus, ear jos din două odăi și un beciu de desupt, avănd ca anecse doue case alipite de ceaintăi in doua etaje, construite ambele, de cărămidă, acoperită una cu tiniche și alta cu șindilă și compusă din 4 odăi și o spălătorie și 3 reterezi sus, iar jos din 3 odăi, o bucătărie, un antret, o spălătorie, doue reterezi, două baști și o magazie pentru lemne, mai existând in ogradă și o altă casă construită din cărămidă, acoperită cu tiniche, in două etaje, și care se compune din 4 odăi, o bucătărie și un antret bus, și jos din 4 odăi și o bucătărie, o grădinuță, fântână cu atenansele și locul lor. Pe acest temein și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea conformări. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a 3-a cu garanția cerută de lege la 16 a lunei August ziua Marți 1876 oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564, și 565 procedura civilă; totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arata pretențiunile lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in sumă, lămurinduse că pe lângă suma indicată mai sus mai sunt următoarele sarcini: 700 galb. după obligațiunea din 1 Iunie 1874 înscrisă sub No. 205 împrumutați de la Isidor Caner pe termen de 3 ani, cu procent de 5 %, și 500 galb. după obligația inscrisă Bub No. 341 împrumutați de la Buruh Leizer Bacalu pe termen de 2 ani cu procent de 12 % PC aDNo. 339. D-nul Ilie Stefăniu de profesiune funcționar, domiciliat in Iași, avănd a a lua de la d-na Zamfira Stoeanovici de profesiune liberă domiciliată in Iași, suma de 166 galb. și a lor procent de la 4% pe lună plus clausa penală de 40 galb. ce se reclamă in virtutea obligațiunei hipotecară, inscrisă de tribunalul Iași secția a III-a sub No. 450 din 15 Octomvrie anul 1875 și prin care debitoarea a renunciat la comandament, fiindcă d-na debitoare in termen prevăzut prin obligația ce au espirat, n’a plătit banii car d-nul creditare prin petițiunea înregistrată la No. 3007 cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat care este o casă situată in orașul Iași desp. I a str. Arcu din vechiular actualminte strada Botanica, inscrisă la No. 70 construită de cărămidă, acoperită cu șindilă și care se compune din două odăi, un antret, o bucătărie de desupt, o camară pentru lemne și o reterată cu grădină și locul ei. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din pr. civilă, tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ce ar fi de a cumpără indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a III-a cu garanția cerută de lege, la 25 a lunei August, zioa Mercuri 1876, vara fi din zi, cănd ave a se face adjudecația potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564, și 565 procedura civilă; totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie privilegiu hipotecă sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal spre a-și arata pretențiunile lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in Bârnă, lămurind că pe lângă suma indicată mai sus mai există sarcina de 60 galb. după obligația ipotecară din 22 Noemvrie 1875 inscrisă sub No. 522 împrumutați de la D. Ilie Stefăniu pe termen de 6 luni incepătoriu de la 18 Noemvrie 1875 fără procent și la cas de neplată va curge procent de 2 % pe lună și clausa penală de 300 franci. No. 373. Fiindcă imobilile remase de la defuncta Rucsanda Baluș, neputăndu-se devide in natură intre fii minori anume: Anastasie și Aleg. Cantacuzin a d-nei Elena Bașotă tubricea lor și d-nui Artur Cantacuzin cu drepturile și a d-nei Matilda Buzdugan născută Cantacuzin, după cum se constată din actul de evaluație a d-lor experți dresat in ziua de 15 Septemvrie anul 1875 tribunalul motivat de cerirea d-lui George C. Șumleanu, procuratorele D-lui Artur Cantacuzin, inresgistrată la No. 3176 și de lucrările urmate in această afacere, prin jurnalul No. 1740 a dispus punerea in vânzare imobilelor a des. Ruxanda Baluș care după actul de evaluație a d-lor experți sunt: niște case situate in Iași str. Mare vizavi de biserica catolică, in fundul ogrăzei, in două rânduri, pe temelia de piatră, cu păreți de cărămidă, vechi și stricate, acoperite cu oale cu atenansele de lângă ele, o pivniță sub ele, o altă pivniță in mijlocul ogrăzei, trei odăi mici la poartă, două acoperite cu table și una cu oale, trei dugheni la fața uliței acoperite cu tiniche, pe temelie de piatră păreții de cărămidă ca locul lor, pe acest temeiu și in baza art. . . . din procedura civ. tribunalul publică vânzarea, iar concurenții ce ar fi de a cumpără indicatele imobile să se presinte in camera acestui tribunal, secția 3-a la 18 a lunei Iunie ziua Vineri oara 11 din zi 1876 cănd are a se face licitațiunea pentru vânzarea imobilelor cunoscând că prețul de la care se va incepe licitațiunea va fi de 4200 galb. desemnat prin actul de evaluație a d-lor experți. Tribunalul județului Bacău ESTRACTE. No. 3976. Estract de pe sentința Tribunalului No. 110. Avănd in vedere inculparea ce se aduce prin ordonanța d. jude instructore cu No. 8059 din 1874, și rechisitorul definitiv a d-lui procurore cu No. 6043 de la 11 Decemvrie 1874, contra evreului Strulachi Ițic inculpat că a comis abuz de încredere in prejudiciul lui Avram Iosep Țober, avănd in vedere că din procesul verbal dresat de comisarul de poliție a urbei Bacău la 5 Noemvrie 1874, se constată că Strulachi Ițic angajindu-se in serviciul de măcelar la Avram Iosep Țober din acest oraș cu salar și numirăndui după cerirea sa 3 galbeni, numitul după ce a făcut vânzare de carne‘in lipsa casierului ceia ce nu era permis, in ziua de 30 Octomvrie a dispărut dacănduse la Roman fără se spună și se’i dee vreo socoteală de banii ce încasase, incăt au causat un prejudiciu stăpănului seu și prin aceasta a comis un abuz de încredere. Avănd in vedere că faptul imputat numitului rezultă și din depunerile martorilor ascultați astăzi la audente sub prestare de jurământ. Avănd in vedere că astfel faptul comis de Strulachi Ițic este prevăzut de art. 323 din codul penal, și pedepsit de art. 322 care s’a cetit in ședința publică. Pentru aceste motive Tribunalul ia acord cu conclusiunele Ministerului Public. In virtutea legei, condamnă pe Strulachi Iție, cu domiciliul necunoscut, la 6 luni închisoare corecțională și se plătească 4 și jumătate galbeni despăgubire părței civile. Această sentință se pronunță in prima instanță cu drept de oposiție pentru condemnatul in lipsă, conform art. 183 pr. penală și cu drept de apel conform art. 197 și 198 pr. penală. No. 8206. Prin sentința Trib. No. 210 din 24 Martie 1876. Individul loan N. Gulea majore, al căruia domiciliu este necunoscut, găsit culpabil pentru furt de miel. S’a condemnat la 1 lună închisoare corecțională. In baza art. 308 din codul penal. Această sentință să pronunță in prima instanță cu drept de apel și cu drept de opoziție pentru judecatul in lipsă, conform art. 183, 157 și 158 pr. penală. No. 8204. Prin sentința Tribunalului sub No. 1007, din 16 Decemvrie 1874, Individul Altăr Volf majore, al căruia domiciliu este necunoscut, găsit culpabil pentru faptul de insulte ce au cauzat d. Lazer Forcoș, s’a condemnat la 25 lei noi amendă și 5 zile de inchisoare, conform art. 28 din codul penal. Această sentință se pronunță in ultima instanță, cu drept de recurs in casațiune, conform legei. No. 8202. Prin sentința Trib. No. 434 din 13 Octomvrie 1875, Individul Neculai a Cătălinei majore, al căruia domiciliu este necunoscut, găsit culpabil pentru faptul de danie cauzată lui Vasile Cârlan, s’a codemnat la 25 lei noi anundâ și o zi de inchisoare. In baza art. 238 cod. penal. Această sentință să pronunță in ultima instanță cu drept de recurs in casațiune și drept de oposițiune pentru judecatul in lipsă, conform art. 183 pr. penală. No. 8200. Prin sentința Tribun. No. 570, din 9 Noemvrie 1873. Indivizii Moise Stoean și Catinca fiica Casandrei majori, al căruia domiciliuri le sunt necunoscute, găsiți culpabili pentru faptul de adulteriu, s’au condemnat la căte una lună inchisoare corecțională. In baza art. 269 combinat cu art. 51 din codul penal. Această sentință este dată cu drept de oposiție pentru condemmații in lipsă, conform art. 183 pr. penală și apel la Curie, conform art. 197 și 198 procedura penală. No. 8208. Estract de pe sentința Tribun. No. 107, din 18 Fevruar 1876. Individul losă Iohan Corvin major, al căruia domiciliu este necunoscut, găsit culpabil pentru faptul de banie cauzată lui Tubilobau s’a condamnat la 15 zile inchisoare corecțională. In baza art. 238 al. 3 codul penal. Această sentință se pronunță in prima instanță cu Jilanul strinii FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe săptămănă CALENDARUL SEPTAMANEI. Stil vechiu. Stil nou, ZIUA. PATRONUL ZILEI. Ref. Soar. Ap. Soar. Stil vechiu.j Stil nou. ZIUA. PATRONUL ZILEI. Răs. Soar. Ap. Soar. * 16 17 18 19 Mai. Mai. Ore. m. Ore. m. Mai. Iunie. II II Ore. m. Ore. m. 16 28 Duminică. Martirul Theodor. 4 22 7 34 20 1 Joi. Martirul Talaseu. 4 19 7 38 17 29 Luni. Apostolul Andronic. 4 21 7 35 21 2 Vineri. (1) Sf. Imp. Constantin și Elena. 4 18 7 38 18 30 Marti. Martirul Teodor, Petru și Dionis. 4 20 7 36 22 3 Sâmbătă. || Martirul Vasilisc. | 4 18 7 39 19 _________31_____ Mercuri. Martirul Patriei. 4 19____7 37_________23 ______ Duminică. || (*) Pogorârea Sf. Duh. || 4 17 7 40 D-lui N. Ganea Primarul de Iassi. Am primit Doamna și Eu cu o deosebită plăcere urările ce cu ocasiunea celui de al zecilea aniversare al domniei Noastre ne ați trimis in numele comunei Iași, acest oraș care face cu celelalte ale țării ocupa al doilea loc in inima noastră.—Ve rog se fiți interpretul sentimentelor Noastre de iubire cătră cetățenii celei de a doua Noastră Capitală. Șef, Evghenie, va fi representat prin sindici. Ministeriului Justiției i s’a făcut cunoscut despre aceasta, sentința s’a publicat in foaia oficială și in estrac B’a aflat in Bala audiențelor Tribunalului spre cunoștința generală. Secția a II-a. No. 301. Prin sentința No. 301 a condemnat in absență pe numitul Toader Bariu pentru delictul de furt, la doi ani închisoare in clasa art. 308 și 40 codul penal, judecatul in absență are dreptul de oposiție conform art. 183 pr. penală și toate părțile de apel conf. art. 197 pr. penală. ANUNCIURI. Rândul sau locul sen 15 bani. Redactiunea si Administratiunea in localul TIPOGRAFIEI NATIONALE. Secretar: Florescu. Inserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Francia. Pe șase luni 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curiera de Iași“ foaea oficială se fac la Havas, Laffite , C nio, 8 Place de la Bourse. Părți. Constantinopole, 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru Curierul de Iași foaea oficială, să fac la D. Eugène Micoud, Constantinopoli 2 rue de la Banque Ottoman 2. Exemplarul 30 Bani. Secția a IV-a. ESTRACT.