Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1878 (Anul 11, Nr. 73-141)

1878-12-08 / nr. 134

ANUL XI PARTEA OFICIALA. PUBLICATE ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Iași. No. 11368. Conform sdressi d-lor sdministratori domeniilor și pădurilor Statului No. 41438, la 9 Decemvrie curent, urmând a se tine licitațiune in camera acestei prefecturi pentru vânzarea pe comptul antreprenorilor , pădurilor publicate prin monitorul oficial NN’o. 262 din 25 Noemvrie esprit, se publică spre cunoștința generală. No. 11358. Conform adresei d-lor adminsratori domeniilor și pădurilor Statului No. 41279, la 8 Dechemvrie curent urmănd a sa ține licitațiune in camera aortei prefecturi, pentru vânzare spre exploatare pe periodul cu incepere da la 1 Septemvrie 1878, a pădurilor Statului publicate prin monitorul oficial No. 256, din 17 Noemvrie 1878, se publică spre cunoștința generală. Casieria generală a județului Iași. No. 6927. Se publică spre cunoștința generală, că la 21 Decemvrie curant, oarele 12 m. in camera casieriei acestui district, urmează a sa vinde prin licitația, 6 merte popușoi, după probele aduse, sechestrați de la perceptorul comunei Cotnari pentru că n’fiu achitat debitul anului 1875, doritorii vor binevoi a se presenta la ziua și locul indicat insoțit de garanțiile cuvenite. Primarul Municipiului Iași, No. 16.414. Urmând a se ține din nou concurență la 5 Ianuarie viitor 1879, pentru darea in întreprindere a venitului comunal pe drojdiile de bere uscate, pe tip de 3 ani, de la 23 Aprilie 1879, după cândaiunele ce sunt pregătite intru asemene, se publică spre cunoștința doritorilor de a lua această întreprindere, și se invită a se presenta in camera acestui oficiu in ziua sus indicată, oarele 12 meridiane, cu garanțiile provisorii de câte 8000 lei noi in numerar, car in bonuri de ale Statului sau de ale comunei Iași, socotite după cursul lor in piață, spre a se precede la concurență. Biuroul II. PUBLICATE JUDECĂTOREȘTI. Curtea de Apel din Iași secția I. No. 5553. D-nu Enache Chirilă, domiciliat mai inainte in comuna Tătărașiu, jud. Falci si acuma cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din procedura penală este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei I-a a Curței de Apel la 23 a lunei Fevruarie, anul 1879, carele 11 din zi, cănd urmează a se judeca acțiunea corecțională intentată contra sa pentru furt de grău. No. 5215. Inculpatul Andrei Saviliu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din procedura penală, este citata să presente la persoană înaintea secțiunei I-a a Curței de Apel, la 5 a lunei Fevruarie, anul 1879, parele ii din zi, când are a se judeca acțiunea corecțională, intentată contra sa pentru maltratare. Tribunalul județului Iași Secția I. No. 1598. D-na Zamfira Coblieu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 al. 6 din procedura civilă, este citată a să presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, inaintea secțiunei intări a tribunalului Iași, la 13 a lunei Dechemvrie, anul 1878, parele 11 din ai, când avea să judeca contestația făcută de tutorele casei Maria Vaslim, la tabloul de ordinea creditorilor def. Anastasie Goblicu, pentru a să șterge din tablou pe d. Simon Solomon, cu sama ce este înscris, aducănd atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 1552. P-nul Michel Bombștein, cu domiciliul necunoscut, is virtutea art. 71 din procedura civili, este citata să prezenta in persoană, înaintea secțiune! I-iu a tribunalului Iași, la 20 a lenei Dechemvrie, anul 1878, oarele 11 din zi, cănd avea să judeca procesul intentat de d-na Ita Bornștein, născută Bercovici, sosiră d-sale pentru divers, ,»1* goijiniem recl»m*ția și copia de pe Iass!," Vinerița Dechemvrie 1878 No. 134 PREȚUL ABONAMENTULUI în Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, pius portul 2 fr. 40 bani; —• pe șase luni 6 lei noi, pius portal 1 fr. 20 bani. Pentru țările din uniunea poștală, pe 6 luni 26 franci, I aserțiuni și reclame: Bănciul 10 bani — Epistole nefrancate nu *» pri» mcsr.. — Manuscripte!R nepublicata se vor arde, ordonanța trib., s’au afipt pe ușă camenii audienților acest« trib., aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. No. 1585. D-nii Teodor Balaiș, Costachi Balaiș și Gheorghie Bateri, cu domiciliurile necunoscute, in virtutea art. 71 comb. cu art. 75 al. 6 din pr. civilă, sunt citați a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei la a trib. laș5, la 8 « lunei ianuarie 1879, par de 11 din zi, cănd ave a se judeca procesul intentat de d-na Adela Șișcanu, contra d’or pentru o sumă bani, precum și contra celorlalți moștenitori, iar coptele de pe reclamațiune s’su afipt pe ușa camerii audienților acestui tribunal, aducănd atunci și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a II-a. No. 1583. Dna Zamfira Gheorghiu, născută Popovici, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin 6 din proc. civilă, este citată a se presenta in persoană înaintea secțiunii a 2-a a tribunalului Iași, la 14 a lunei Dechemvrie, anul 1878, oara 11 din zi, cănd are a se judeca pocesul intentat de soțul dsale pentru divorț, comunică aduisă și copie de pe procesul-verbal din 1 Dechemvrie 1878, aducând atuncea și probele ce va fi posedănd, la neurmare causa ne va căuta in lipsă. No. 2726. E tract de pe procesul-verbal al »dunărei generale, a acționarilor Bancei Moldovei in l quidațiune, in hiet în ședința de U * 3456/in Decemvrie a. c. 1878. Adunarea generală a acționarilor Ban cei Moldovei in 1 qundațiane, in ședința de la 4/lui Decemvrie anul curent, legiimanta constituită in urma convocărei făcute prin organele de publicitate de mai inainte, a decis: D. Hutter, liquidatorul Bancei este espresarpente autorizat de a opera reinoirea sau prefacerea datoriilor ipotecare deja esistente asupra moșiei Bancei Onești, precum și de a contracta, pentru plata acelor datorii, nou împrumuturi ipotecara pe moșia Onești, pe terminile și cu condițiunile ce D. Hutter va crede convenabile. Această decișiuna va servi de suplement acelei luată in adunarea gnerală din 17/29 Iunie 1877, deja publicată prin tribunalul de Iași secția 2-a in sosea oficială No. 71. Pentru conformitate, 1. Hutter. ROMANIA Tribunalul Iași Secția 11-a. Legalisa să present’ll estrset conform art. 41 și 45 cod. coasere, spre a se publica prin foaea oficială din Iași. p. Prim-Președinte 1. Duca. (L. S.) Grefier, I. Spiridon. Secția a IV-a. No. 7612. Costachi Popovici, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 27 Ianuarie 1879, oarele 10 dimineață, să se prezinte înaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea lui D. Gheorghiu cunoscând că nefiind următor sa va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, un esemplou de citațiune s’a aflpt pe ușa tribunalului conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 7466. Dna Paraschiva Iosef, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 25 Iaarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre infățoșare in procesul in care se inculpă pentru lovirea reciprocă cu D. Botez și Efr. Mardare, cunoscând că nefiind următoare se va pronunța sentința in lipsă conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a afipt pe ușa trib., conform art. 75 al. 6 pr. civilă. No. 8750. D. Meer Clederman, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 7 Fevruarie 1879, oarele 10 dimineață, să se prezinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru insinâciune, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citație s’au aflat pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 8753. D-nu Gh. a lui Maude Lefter, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 5 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat, pentru maltratate, in prejudiciul lui V. Antonescu, la urmare, se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un exempter de citație s’a aflpt pe ușa trib., conform art. 75 din. 6 proc. civilă. No. 8711. D-nul Gh. Hanciumu, cu domiciliul aöcunSi aout, să alteiul ca, in ziua de CURIERUL DE IASSI FOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare de trei ori pe septămănă DUMINICA, MERCUET și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in tocalul Tipografiai Ün tfe Sat* ______________________________________________CALENDARUL SEPTAMANEI. 4NORCIURI, Rândul de 8& litere sau locul seu 16 bani. Constentlnopole: Abonamentele si anunciurile pentru „Cáriéról de lkai" foaea oSciaK, se fac la D-na i&ogéne Micoud, Oonstantinopcl 8 ia« de 1* Bauqne Ottoman 2. In Germania ia D. Adolf Steinnor, Hamburg. Exemplarul 80 bani. 6 Fevruarie 1879, vara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui trib., spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru contrabandă, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 pr. civilă. No. 8711. D. Anton Hristun, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 6 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru contrabandă, la neurmare procesul se va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’au afipt pe ușa trib., conform art. 75 al. 6 proc. civ. No. 9056. D. David Butnarin, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 23 Dechemvrie 1878, oara 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui trib, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furt, in prejudiciul lui C. Vasiliu, la neurmare, procesul se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un esemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 9056. D. Moise Dascalu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 23 Dechemvrie 1878, oarele 10 dimineață, să se presinte inaintea acestui tribunal, spre a fi față judecarea procesului in care este inculpat pentru furt in prejudiciul lui C. Vasiliu, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un esemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui trib., conform art. 75 al. 6 proc. civilă. Tribunalul jud. Botoșani, No. 12144, D. Lupa Gotesman, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 16 Ianuarie anul 1879, oara 10 dimineață, in procesul privitor pentru sperjur, la neurmare se va proceda conform legei. No. 12064. D. Gheorghe Alecs. Ivanov, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 12 Ianuarie anul 1879, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru furt, la neurmare se va proceda conform legei, No. 12027. D. Ioan Băetu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 10 Ianuarie anul 1879, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru furt cu efractiune, la neurmare se va precede conform legei. No. 12029. D. Rudolf Danțig, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 10 Ianuarie anul 1879, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru furt cu efracțiune, la neurmare se va precede conform legei. No. 12026. D. Gheorghe Murariu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 10 Ianuarie anul 1879, osra 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru furt cu efracțiune, la neurmare se va precede conform legei. No. 11961. D. Dumitru Zota, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 10 Ianuarie anul 1879, era 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru deturnări de bani publici, la neurmare se va procede conform legei. Tribunalul județului Bacău, No. 11,345. D-nul Neculai Soare, fără domiciliu, este citat a se presenta in camera acestui trib, in ziua de 8 Ianuarie, oara 10 dimineață, anul 1879, spre a se interoga in procesul corecțional intentat contra sa pentru furt, la neurmare se va judeca in absență, conform art. 182 p. p. No. 18334. Imobilele rurale din hotari la Badești și Farțiga nîi, teritora! comunei Scorțenii, plasa Tazlău da gîos, județul Bacău, proprietate a d-lor Constantin Diaconiței, și G. Stamatachi ambii agricultori, domiciliați in comasa Scorțian și anume, imobilile lui C. a Diaconiții este: 1) ca 500 prăjini loc de arat, se megieșesc pe din gios la partea lui C. Lazer, și pe din sus cu Anica Nour, ear la apus cu dramul Gottii, 2) idem a lui Stamatachi, ca la 300 prăjini tot din hotarul Budeștii și Farțiganîi, se megieșesc pa din sus cu Maria Balașoae, și pe din gios cu Andrei Tatara, după jurnalul trib. No. 4777, urmând a se expropia silnic după doamente și posesiunea da față, spre îndestularea d-lui Baru Chiimzon comerssat, domiciliat in comuna Moinești cu suma de 69 kg galb, cu procente stipulate de 8 ®/a pe lână calculat de la 1 August curent și până la achitare, cu numiții solidari debitează dupa obligațiunea din ÎS ianuar 1878, substidficat de trib. Racla sub No. 13, și investită cu formula eecatorie, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire și timbru, se face cunoscut concurenților care au a se conforma art. 542 pr. civilă, și că vânzarea acestor z mobila va ave loc in camera ședințelor acestui trib. in cea intăi zi lucrătoare, oarele 12 din zi, după expirarea terminului de 3 luni calculat de la d»U Ionei, conform art 510 aceeași procedură. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotică sau orice alt drept asupra zisului imobil, ca mai inainte de adjudecare să se presinte la tribunal spre ași arata pretecțiunele lor, căci in urmă nu li se vor mai ține ia samă. Tribunalul județului Fălciu. No. 7969. D. Zaharia Giurcăneanu, de profesiune comerciant, domiciliat in Huși, in calitate de procurator D-nei Ana Dimitriu din Galați, tabirea legitimă a casei de f ei soț Ivanciu Dimitriu, autorizat cu procura legalizată de Poliția urbei Galați sub No. 1593, din 1878, prin petițiunea din 17 Noemvrie trecut dată acestui tribunal, înregistrată la No. 7694, au cerut in virtutea autorizației dată de consiliul de familie a zisei case, aprobată de trib. județului Covurlui, prin jurnalul No. 2929, din 3 Noemvrie 1878, a se scoate in vânzare prin mezat de bună voe a unei case, ramase pe urma def. Ivanciu Dimitriu, ce se află in acest oraș Huși, care imobil sa vinde pe puterea dreptului de stăpânire actuală, cu toate sarcinele pendente de ea, in cea ce privește plata fondarului cătră Stat, căt și cătră casa comunală cu plata metrilor la fațadă, in fine ori ce alte datorii, impozit, ar deveni pa viitor, ear analoghia reacumpărărei este plătit la casa comunală cum se prevede in tabloul anume destinat pentru aceasta la No. 1217, dovadă diitanța No. 895, Noemvrie 2, această casă este cu păreții de vălătuci, cu 2 dispăruturi, acoperită cu oale, mărimea locului pe care se află clădit imobilul ecsistent, la față din ulița Sf. Dimitrie, după stăpânirea actuală, conține următoarele măsuri: 4 stânjeni, 1 palmă și 4 palmace la uliță fațada, case și a porței, 3 stânjeni, 6 palme la fundul casei din casa lui Ioan Dobre, pănă in casa preotului Vasile Andrieș, 3 stânjeni lățimea h mijlocul ogrăzei, 2 stănjani, 6 palme lățime la fund și 19 stânjeni și 7 palme lungimea locului de la fațada uliței Sf. Dimitrie in toată întinderea ogrăzei pe ambele laturi până in fundul ogrăzei, având de megie și acest imobil, la răsărit cu preotul V. Andriescu, la apus cu d. loan Dobrea, la meazănoapte cu drumul din strada Sf. Dimitrie și la mează-zi cu drumul ce duce in strada Tărgul-Făinei, vânzarea acestui imobil se face fără dreptul de răscumpărare de la care d-na tutricea’a depistat de pe acuma, tribunalul prin jurnalul No. 3893 din 22 Noemvrie trecut, au regulat termenul de 80 zile libere pentru vănzarea zisului imobil, care urmează a sa face in camera acestui tribunal, orașul Huși, in asistența și a d-lui Zaharia Giurcăneanu, procurator d-nei Ana Dimitriu, tubicea legitimă casei def. Ivanciu Dimitriu, iar prețul cu care are a se incepe licitația este frcsat de consiliul de familie de la 70 galbeni și d-nii cumpărători este datori ca îndată după supralicitare se depună prețul cumpărărei imobilului in minele d-lui Zaharia Giurcăneanu, procuratorele d-nei tutrice, după care in urmă și d. procuratore urmează a ceri de la trib, pentru a se elibera d-lui cumpărător ordonanța de adjudecare după ce și d. cumpărător va respunde la casieri tacsa de înregistrare cuvenită fiscului și va procura timbru necesariu pentru formarea actului da adjudecare și orice chelueli ar mai fi necesitate de a se face din vânzare de supralicitare, privește pe d. cumpărător, ear punerea in stăpânire a imobilului ce se vinde, urmează a se face de la 23 Aprilie anul 1879, fiindcă până la acel timp este inchiriată cătră alte persoane, bine ințelegăndu-sără din ziua de supralicitare orice întâmplare, se da incendiu sau orice altă catrastofă, aceste sunt și rămân la sarcina și riscul pericol a d-lui cumpărător, in consecință un publici termen de 30 zile libere, enumerate com art. 729 pr. civ., iar vânzarea ziua in care urmează a se face licitația este la 8 Anuarie anul viitor 1879, oara 10 din zi, pentru când d-nii concurenți sunt invitați a sa presenta in camera acestui tribunal, inis >țiți de garanția cuvenită, cănd urmează a se face licitația, iar in zioa de Sara a se fici supralicitarea, conf. art. 690 pr. civ., pentru care s’au redactat acesta de publicat c.ivif. art; 686 menționata procedură. Tribunalul jud. Neamț. No. 14.351. Tribunalul prin sentința No. 238 din 22 Mai 1878, a condamnat in absență pe Gatrina lui Ioan Ciubotariu, la Închisoare de 15 zile, pentru că a furat mai multe obiecte de la Haska M. Hangan și alții, și fiindcă domiciliul actual anumitei nu este cunoscut, se publică aceasta, cunoscând că prin menționata sentință i s’a acordat dreptul de apel și opozițiune, conform art. 198 și 183 pr. p. Tribunalul jud. Roman. No. 16,863. D. Ilie Cernăuțanu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in ziua de 29 Ianuarie, anul 1879, oara 10 dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi ascultat ca inculpat pentru furt, cunoscând că la neurmare 30 fi judecat in lipsă, conform art. 183 pr. p. * No. 19,421. D. Vasile Soponei, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 15 Ianuarie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față la judecata oposiției ce a făcut contra sentinței acestui trib. No. 397, prin care e condemnat pentru furt, cunoscând că la neurmare va fi anulată oposia, conform legei. No. 18,618. D. Ghiță Frunză, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 23 Fevruarie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, spre a fi față ca inculpat pentru furt, cunoscănd că la neurmare va fi judecat in lipsă, conform legei. ’ ^ Tribunalul jud. Suceava. No. 10270. D-na Ametica Costantia Militare, din comuna Galiș, comuna Dolhasca, acest județ, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citată ca la 27 Fevruarie 1879, oara 10 ante-meridiane să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului ce o privește pentru pruncucidere, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. penală. No. 10342. D-nii Dumitre liurariu și Alexandre Pichin, cu domiciliul actualminte necunoscut, sunt citați ca la 28 Fevruarie 1879, oara 10 ante meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi față la cercetarea procesului ce-i privesc pentru furtul a doi boi, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. penală. No. 9850. D-nii Gavril P. Păduraru, Gheorghi Ioctn a Catrinei, sau Nebunei, Toader Abu, Gheorghi Iacob bon Stoleriu, Stefan Andrieș Ficioru, și Moise Maree, cu domiciliurile actualminte necunoscute, sunt citați ca la 23 Fevruarie 1879, oara 10 ante-meridiane, să se presinte in camera acestui tribunal spre a fi față la cercetarea procesului ce-i privesc, pentru că au furat o cantitate grea și sacară in prejudiciul d-lui Emanoil Morțllo, la neurmare se vor aplica disposiționele art. 182 pr. penală. No. 9934. D. Ionică a lui Dascalu Ursachi, din comuna Litenii, actualmente cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 31 Ianuarie 1879 oara 10 d. m., să se presinte in camera acestui tribunal, spre a fi față la cercetarea procesului cel privește pentru că a maltratat și arestat ilegal pe Popa Ilie Brigadir, la neurmare se vor aplica disposițiunele art. 182 pr. penală. No. 9738. D. Gheorghi a Rotăriței ce-i zic și Gheorghi loan Roată, din comuna Brăteștii comuna Pașcanii, acest județ, actualminte cu domiciliul necunoscut, este citat ca la 23 Fevruarie 1879, oara 10 a. m., să se presinte in camera acestui tribunal, Bara a fi față la cercetarea procesului ce-l privește pentru că au furat mai multe obiecte de la Gheorghi Petrea Muraru, la neurmare se vor aplica disposiționele art. 182 pr. penală. Tribunalul județului Vaslui. No. 21693. Domnul Neculai Iacob Albu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 19 Ianuarie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui trib, cănd urmează a se căuta procesul seu in care se inculpă de furt de vite, la neurmare se va procede conform legei. No. 21418. D. Alecu Botez Iancu, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 12 Fevruarie 1879, oara 10 de dimineață, să se presinte in camera acestui tribunal, când urmează a se căuta procesul seu in care sa inculpă de abuz de încredere, la neurmare se va proceda conform legei. No. 21303. D. Costachi Dovliag, cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 24 Ianuarie 1879, oarele 10 de dimineață, să se presinte la camera acestui tribun», cănd Stil vecfnic. Stil ma ZI OA PAIEOSul *11.* l Be*. Boar. Ap. Soar. Stil vechiu. Stil boo. ZIO A. JiBOSIN ZIL XI. Bei. Son. Ap. Son. Decemvrie. Decemvrie. I ore. m. ore. m. Decemvrie. Decemvrie. ore. m. ore. m. 3 15 î.ifuJbîfdcă. Par. Sofroniu, as. Teodor c. p Ttodul. 7 46 4 5 7 19 Joi Cuv. p. Ambrosin. 8. Flotia. 7 51 4 4 4 16 Lqer. 1 Mar. Varvara. 7 47 4 5 8 20 Vineri, Cuv. p. Patipiu, Ap. Cesar Sofronie. 7 51 4 4 5 17 Marți, I . Cuv. Sava, m. Avistoaie și Diogea. 7 47 [ 4 59 1 31 j Sâmbăta, !j Concep, s. Anne c. p. Stefan noul. 7 51 4 6 6 ___________18_______Mercnri. 1 (f) St. Ierarh IVecolae. | 7 48 4___5_ 10__________22______■ Dnmiaicä._____Mar. Mina, Ermogen și Engraf,___________7 51 4 6