Cutezătorii, 1971 (Anul 5, nr. 1-52)

1971-10-14 / nr. 41

gau cu toţii după minge, ca la rugbi Dar... de ce ţi-e teamă, nu scapi. Şi prin minutul 16 sau 17, teleormănenii deschid scorul prin Marian Avram care marchează un gol de-o rară frumuseţe: un şut de la distanţă, puternic, cu boltă şi cu efect, în colţul sting de sus al porţii, exact «la păianjen», un gol cum nu se poate vedea prea des nici în campionatul A. Golul acesta însă i-a «trezit» pe cei din Cungrea, a fost pentru ei ca un duş rece. Dintr-o data şi-au adus aminte că fotbalul nu-i rugbi, că pe lingă dribling mai există şi posibilitatea paselor. Şi, în felul acesta, nu le-au trebuit decît 2 minute pentru a egala. De-aici încolo, ca şi-n meciul de la Herăşti, condiţia fizică este aceea care decide cine va merge la Bucureşti, pentru ultimul act al Cupei «Cutezătorii» la fotbal. Şi calitatea aceasta este net de partea oltenilor care în repriza secundă mai înscriu, unul după altul, încă trei goluri. Scor final: 4—1 pentru «Viitorul» Cungrea, Olt în încheiere, multe mulţumiri din partea tuturor jucătorilor, precum şi a organizatorilor, adresate atît elevilor cît şi cadrelor didactice de la Şcoala generală din Bîrlea care, în frunte cu Ion Costache, directorul şcolii (care a fost şi arbitrul meciului), s-au dovedit la înălţime în calitatea lor de gazde a acestei dispute fotbalistice. N.R. A mai rămas de jucat un singur meci de baraj în cadrul semifinalelor, între echipele «Pandurii» din Prundeni-Călina, Bărbuceni, judeţul Vîlcea şi «Sportul»— Bogdăneşti, judeţul Bacău. Distanţa dintre aceste două localităţi fiind mare, juriul de arbitri a hotărît ca ambele echipe să fie invitate în Bucureşti în ajunul marii finale cînd îşi vor disputa acest meci, învingătorii continuîndu-şi cursa, iar învinşii rămînînd doar să... admire ultimele jocuri ale primei ediţii a Cupei «Cutezătorii» la fotbal. 1. Deşi în linie la centrul terenului, se poate spune că «Flamura pionierească» (stînga) şi «Speranţa» (dreapta) se află pentru prima oară faţă în faţă. 2-3 Secvenţe din cele 60 de minute «istorice» consumate pe «stadionul» din Herăşti. 4. «Voinţa» (stînga) şi «Sport pionieresc» (dreapta) după meci. 5-6. Fotbaliştii... gospodari. Aşa li se poate spune celor din echipa «Flamura pionierească» (Gruiu-Ilfov) care în ziua meciului şi-au petrecut mai întîi cîteva ore în grădina de legume a I.A.S.-ului, la cules de roşii, de unde au plecat spre Herăşti în remorca unui tractor. 7 Flori, arbitri, minge şi... emoţii. «Viitorul» — Cungrea şi «Viitorul» — Bujoru înainte de marea confruntare. 8.«Vestiar»în aer liber la Beica-Mureș. Nu-mi place deloc arbitrul ăsta! I-am oferit o bomboană și m-a refleat!! 58 NIC. NICOLAESCU