Cuvântul Libertății, aprilie 2008 (Anul 20, nr. 5622-5644)

2008-04-08 / nr. 5627

WWW.CUVANTULCO.NR Anul XIX, Nr. 5627 marți, 8 aprilie 2008 16 pagini 0,60 lei Locuitorii din Cleanov au, de ieri, un pod nou-nouț peste râul Terpezița, din beton armat, ca să reziste în fața încercărilor naturii. Investiția, care a costat bugetul județean 6,2 miliarde lei vechi, a fost inaugurată, ieri, de președintele și vicepreședintele Consiliului Județean, Ion Prioteasa și Victor Odolbașa, împreună cu primarul comunei, Marin Cojocaru. Pentru trăinicia podului, preoții din comună au ținut o slujbă de sfințire, iar edilul localității a spart o sticlă de șampanie de una dintre balustrade. In amintirea celui căruia i se spunea „nenea « Lizică”... . de GABRIEL BRATU-MIB - Popescu n-a urcat în funcție, s-a cățărat... CCI „Oltenia”. Onorificul președinte Gheorghe Albu trage sforile Avocatul Gheorghe Albu, devenit președinte de onoare al CCI „Oltenia”, funcție neprevăzută altminteri în Statut, după ce a făcut jocurile dorite, părăsit de obiectivitate, nu s-a arătat disînvingătorul, în pus să recunoască aritmetică, cifra „47” e mai mare decât cifra „46”, dar în logica „onorificului” lucrurile stau altfel. Actualizate / pagina 6 Edilii cochetează cu decența Parcul Rușkin, bijuteria verde a Craiovei La mâna dreaptă a viceprimarului Gheorghe Nedelescu strălucește o oază de verdeață, singura care a fost închegată în ultimii ani. Craiovenii au nevoie de parcuri, iar modelul pare să fie, de departe, parcul Pușkin, o insulă liniștită, care s-a creat cu mari eforturi în zona Nanterre. Edilii încearcă acum să copieze acest tipar și în alte cartiere, dar se lovesc de impedimentul lipsei de teren. Reportaj /pagina 3 Peste 5 km liniari de documente așteaptă să li se găsească adăpostul _______________________________Eveniment 1 pagina 41-Externe / pagina 13 O tânără în vârstă de 24 de ani din Craiova a fost bătută, amenințată și violată, duminică dimineața, de un craiovean de 27 de ani. Fapta s-a petrecut în Căminul Fabricii de Avioane, unde bărbatul locuiește. Polițiștii l-au reținut în aceeași zi, iar ieri, magistrații Judecătoriei Craiova i-au emis acestuia mandat de arestare preventivă pentru comiterea infracțiunii de viol. Reuuniune pe tema relațiilor dintre Chișinău și Tiraspol Scandalul buletinelor de vot din Italia