Cuvântul Libertății, ianuarie 2009 (Anul 21, nr. 5839-5862)

2009-01-15 / nr. 5848

www.cvlpress.ro Anul XX, Nr.841 • joi, 15 ianuarie 2009 • 16 pagini • 0,60 lei Dacia se va ieftini! economie / pag. 8 Nisip și sare din abundență pe drumurile din județ eveniment / pag. 4 Opereta “Voievodul țiganilor”, pe scena Teatrului Liric cultură / pag. 7 îmbulzeală pe holurile Urgenței, peste o sută de craioveni au căzut ca popicele, ajungând la spital cu fracturi de membre și traumatisme la nivelul capului. Craiova a înghețat, ieri, la primele ore ale dimineții, așa de strașnic încât s-a transformat instantaneu într-un imens patinoar. Din cauza precipitațiilor care căzuseră peste noapte, nici un spațiu nu a fost iertat de pojghița de gheață, care s-a întins, fără milă, peste tot. Craiovenii au avut de ales una din două: ori să-și amâne ieșirile în oraș, ori să-și asume aventura riscantă, care, din păcate, pentru unii s-a încheiat la spital. Autoritățile locale au împrăștiat tone de material antiderapant, dar au fost depășite de situație. Accidente Peste 50 de tamponări s-au înregistrat ieri, până la prânz, în două cazuri fiind vorba de caramboluri, astfel că, la un moment dat, lucrătorii Biroului Poliției Rutiere nu mai știau unde să se împartă. Polițiștii avertizează conducătorii auto să fie foarte atenți, pentru că și zilele următoare se anunță vreme instabilă. mssî**SiiM a făcut ranill OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Popescu e de meserie grădinar: toți copiii lui sunt din flori. Președintele CJ a aflat cauza pierderii unor finanțări de la UE. Proiectele proaste, cu bani mulți, realizate de unele firme Una caldă, alta rece. Cam așa stau lucrurile la Consiliul Județean, unde bucuria președintelui Ion Prioteasa, legată de faptul că primarii doljeni au ajuns să absoarbă tot mai mulți bani de la UE, este umbrită de comportamentul proiectanților cu care aceștia lucrează și care, spune șeful administrației doljene, nu fac altceva decât să-i jecmănească. --------------------- Actualitate / 3 . Grupul Școlar ,„Matei Basarab”, scena unui nou scandal Bătaie cu pumnii și picioarele între doua eleve de clasa a XI-a. Sunt scene de o violență crudă care se petrec într-o sală de clasă de la Grupul Școlar „Matei Basarab” din Craiova. Cele două fete nu au căzut de acord care să ducă la înmormântare o coroană de flori, așa că și-au rezolvat problema cu ajutorul forței. Imaginile în care apar și câțiva elevi ce se amuză au fost imortalizate și postate pe Internet de câteva zile. I O* «—■ )f....im»......... . ■ ......... _ H învățământ / 6