Cuvântul Libertății, ianuarie 2010 (Anul 22, nr. 6139-6161)

2010-01-15 / nr. 6148

www.cvlpress.ro O profesoară de Informatică de la Colegiul Tehnic “Ion Mincu”, în vârstă de 37 de ani, s-a spânzurat, miercuri seara, în comuna Pielești, pe terasa casei de vacanță. Femeia, un cadru didactic apreciat de colegi și de conducerea unității de învățământ, a lăsat în urma sa doi copii minori și nimeni nu-și poate explica gestul ei, deși unii dintre vecinii de la Pielești spun că este posibil să fi avut neînțelegeri cu soțul. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR in ciuda crizei economice, în plină Sadova este dezvoltare Comuna doljeană Sadova este din ce în ce mai prosperă pentru că a avut noroc de un primar gospodar - spun, dacă îi întrebi, sadovenii. După două mandate încheiate cu succes și aflat la mijlocul celui de-al treilea, Vasile Jianu are cu ce realizări se lăuda și acestea nu sunt puține. Despre edilul-șef al localității Sadova, cei mai mulți localnici sunt siguri că este omul potrivit pentru primărie.  Dacă se face vaccin antivirus A(H1N1), de ce, Popescule, nu se face și vaccin anticriză? CfJUI JUJ Peste 600 de hectare de terenuri necultivate, inundate de Dunăre Reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Dolj au comunicat că, în cursul zilei de ieri, din cauza creșterii nivelului Dunării, în zona Ciuperceni - Desa au fost inundate terenuri arabile necultivate pe o suprafață de aproximativ 600 de ha. Localitățile afectate sunt Poiana Mare - 60 de ha, 420 de ha, Piscu Vechi - 80 de și Seaca de Câmp - 20 de ha. toată perioada în care a fost instituit Cod portocaliu, respectiv 11 ianuarie, ora 06.00 - 18 ianuarie, 06.00, se monitorizează permanent zonele cu potențial de inundare și sunt pregătite mijloacelor necesare realizării lucrărilor de apărare, consolidare și supraînălțare a malurilor și digurilor”, a mai spus cpt. Florin Cocoșiță, ofițerul de presă al ISU. ( C. Zuican)