Cuvântul Libertății, ianuarie 2011 (Anul 23, nr. 6441-6463)

2011-01-15 / nr. 6450

Doctorul psihiatru Tudor Udriștoiu a ajuns senator, din partea PD-L, la alegerile din noiembrie 2008, în Colegiul uninominal nr. 2 Craiova, plasându-se la 11 procente în urma prof. univ. dr. Irinel Popescu, personalitate cu relief a medicinei românești. Despre parlamentarul Tudor Udriștoiu nu s-a mai auzit de atunci mare lucru. Sigur, dacă celor care l-au votat pe senatorul Tudor Udriștoiu le-a mers și le merge, în general, rău, dânsului îi merge bine, potrivit ultimei declarații de avere depuse la Direcția Secretariatului General a Senatului la 1 noiembrie 2010. Parlamentarul PD-L a ridicat, în primele zece luni ale anului trecut, peste 200 de milioane de lei vechi drept retribuție pentru serviciile prestate ca profesor universitar la Universitatea de Medicină și Farmacie din Craiova, senator, medic primar psihiatru la Spitalul Clinic de Neuropsihiatrie și pentru funcția de președinte al Colegiului Medicilor Dolj. OFF de GABRIEL ■ULL BRATU-MIB - Ce ne facem cu gazetarii ăștia, Popescule? Uită-te și tu, acum, din cauza lui Teo Trandafir, nu mai știm nimic de Huidu. 600 de militari olteni vor continua misiunea... „Scorpionii Roșii”, din nou în Afganistan Ieri, în cazarma Batalionului 26 Infanterie „Neagoe Basarab” din Craiova a avut loc ceremonia prilejuită de plecarea în misiune a „Scorpionilor Roșii” în teatrul de operații din Afganistan. Militarii craioveni, sub comanda lt. col. Dan Ionescu, vor acționa în cadrul misiunii ISAF, în perioada februarie-iulie 2011, și îi vomlocui pe infanteriștii din Batalionul 812 „Șoimii Carpaților” de la Bistrița. Boicotul șoferilor continuă: „Greutatea” leului, față-n față cu prețul „nesimțit” al motorinei Câteva zeci de șoferi au desfășurat, ieri după-amiază, în Bănie, o nouă acțiune de protest împotriva prețului exagerat de mare al carburanților, practicat de benzinării. Cei aproximativ 30 de protestatari, majoritatea tineri, s-au îndreptat către una dintre stațiile PECO din oraș, de unde și-au alimentat autoturismele cu cel mult 1,5 litri de carburant, plătind apoi numai cu monezi. actualitate / 3_ ev^gjiftéhT / B