Cuvântul Libertății, mai 2012 (Anul 24, nr. 6838-6863)

2012-05-05 / nr. 6841

sănătate/ pag. 8 Un erudit, noul șef al diplomației de la București actualizate / pag. 5 Bugetarii recuperează astăzi ziua liberă de luni economie / pag. 6 Organizația Locală a PSD Desa a depus, la data de 28 aprilie a.c., la Biroul Local de Circumscripție Electorală Desa, lista cu candidații pentru alegerile locale din 10 iunie a.c., care a fost afișată a doua zi, adică pe 29 aprilie a.c. Pe 2 mai a.c., Partidul Forța Civică a contestat, la Judecătoria Calafat, lista de candidați a PSD Desa, pe motiv că femeile nu sunt reprezentate: în aceeași zi, Judecătoria Calafat a admis contestația Partidului Forța Civică și a respins lista de candidați a PSD Desa. Social-democrații de la Desa au avut la dispoziție 24 de ore pentru recurs. Ieri, la ora 13.30, Tribunalul Dolj a judecat recursul și a dat câștig de cauză Organizației Locale a PSD ■ < km IM 13c Doljenii, răpuși de bolile de inimă ^ H LLJ OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR Românii din Voievodina și Valea Timocului, duminică la urne Șapte milioane de sârbi sunt chemați duminică la urne pentru alegerile prezidențiale, legislative, locale și regionale în Voievodina în care se vor înfrunta tabăra proeuropeană a președintelui în exercițiu Boris Tadici și naționaliștii populiști conduși de Tomislav Nikolici. Și pentru românii din Voievodina și Valea Timocului este un moment important, aceștia fiind și ei așteptați la urne să-și voteze liderii. Comunitatea românească din Timoc are mari așteptări de la statul sârb și privește cu optimism aceste alegeri, mai ales că se prefigurează un traseu european al Serbiei. actualitate 7 - Norocose Popescu, l-a lăsat și nevasta asta. administrație / 3 Viteză maximă la pasajul suprateran! Rezultate-record pentru Colegiul Național „Frații Buzești” în acest an. Colegiul Național „Frații Buzești” din Craiova sărbătorește 130 de ani de la înființare, 13 decenii de activitate didactică și rigoare educațională care au făcut din această unitate școlară o emblemă a învățământului național și local, în acest an, colegiul se remarcă printr-un număr-record de premii: 31 de elevi au reușit să fie pe podiumul olimpiadelor naționale și internaționale. Cea mai recentă performanță este medalia de aur obținută de elevul Adrian Radu la Olimpiada de Științe a Uniunii Europene din Lituania. Pentru aceste performanțe, cadrele didactice și olimpicii au avut parte, ieri, de o întâlnire specială în biblioteca colegiului pentru a-și împărtăși experiențele. educație / 9 eveniment . A murit strivit, pe șantier