Cuvântul Libertății, ianuarie 2015 (Anul 27, nr. 7635-7658)

2015-01-28 / nr. 7655

Timp de doi ani, comuna Coșoveni s-a evidențiat mai mult prin disputele politice din Consiliul Local, care, din păcate, i-au blocat și proiectele de dezvoltare. Consiliul a fost dizolvat printr-o hotărâre a Tribunalului Dolj și a fost nevoie să se organizeze alegeri locale pentru o nouă componență, în acest an, primarul Nicușor Coandă și-a propus să recupereze timpul pierdut și este hotărât să ducă la bun sfârșit proiectele de infrastructură, îndeosebi rețeaua de alimentare cu apă și canalizare. Ca un făcut, deși sunt porțiuni mici în execuție, se pare că și acestea sunt urmărite de ghinion.  Când doctorul i-a spus că pentru sănătatea lui să lase băutura și țigările, Popescu i-a spus că le-a lăsat la asistentă. La 70 de ani de la eliberarea lagărului Auschwitz - Birkenau La 70 de ani, după ce la 27 ianuarie 1945 armata sovietică a frontului I ucrainean penetra „fabrica morții” de la Auschwitz-Birkenau din Polonia, unde se mai aflau circa 9.000 de supraviețuitori (printre care Primo Levi și tatăl Annei Frank, Otto), șefi de stat, capete încoronate, supraviețuitori ai Holocaustului s-au întâlnit ieri în locul menționat, pe fondul augmentării puseurilor antisemite în Europa. A se vedea atacul mortal de la Hyper Cader, din Paris, după care premierul israelian Benjamin Netanyahu a spus evreilor din Franța că „Israelul este căminul lor, provocând replica omologului Manuel Valls: „Franța fără evreii francezi nu este Franța”. actualitate 3 eveniment 4 Autorii omorului de la Circea, 2?2äPr Florin Stancu, director al DGASPC Dolj: „Ne dorim extinderea sistemului de asistență socială” Abandonul copiilor de către familii, folosirea minorilor la diferite munci neautorizate și violența domestică sunt, din nefericire, încă la o cotă ridicată. Conducerea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Dolj caută căi de rezolvare a fenomenului. Târgul de Carte GAUDEAMUS va avea loc la Craiova între 25 februarie și 1 martie '