Cuvântul Libertății, ianuarie 2015 (Anul 27, nr. 7635-7658)

2015-01-15 / nr. 7644

-----------uiticamerele s-au pus funcțiune și au detonat, ieri, cu un zgomot asurzitor, și strada „Nicolăescu-Plopșor”, de la biserica Sf. Ilie. Nebunia abia începe pentru că au fost înlăturate doar bordurile de beton, urmând ca abia de aici încolo să se spargă, bucată cu bucată, asfaltul pentru a se lucra la conductele de apă și canalizare. Șantierul durează trei luni, timp în care nici o mașină nu va mai putea să circule prin această zonă. Și după refacere, strada, ca de altfel tot centrul istoric, va rămâne închisă traficului rutier, fiind o zonă pietonală permanentă ■V m OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - Ce curea să mai strâng, Popescule? Cureaua am vânduto demult... Addio Presidente, grazié Giorgio Napolitano! La venerabila vârstă nonagenară, Giorgio Napolitano a părăsit iezi Palatul Quirinale, după ce și-a înaintat oficial demisia celor două camere ale Parlamentului italian. A onorat cel mai lung mandat al unui președinte italian, de nouă ani, după ce în 2013, la data scadentă a celor șapte constituționali, cele două camere i-au conces, prin vot, continuarea înaltei demnități în contextul crizei economice și politice a țării sale și Europei. politică / 5 eveniment / 4 Ginecologul Radu Nicon, eliberat 4f/rienitențiaj) Sute de elevi s-au intors la școală cu răie și păduchi O parte din elevii doljeni au picat din nou testul la capitolul igienă. Peste două sute dintre aceștia s-au întors la școală cu râie și păduchi după vacanța de iarnă. Cazurile au fost descoperite în urma tiiajului epidemiologic ce a avut loc în prima săptămână de cursuri. Medicii au diagnosticat însă și destui copii cu varicelă, micoze sau alte boli infecțioase. Controale s-au făcut în nouă creșe, 28 de centre de plasament, 382 de grădinițe, 327 de școli, 46 de licee și nouă școli profesionale. social / 6 ÍB9SSE3EN „Mihai - Luceafărul din țara Mioriței” - spectacol de muzică și poezii