Cuvântul Libertății, octombrie 2016 (Anul 28, nr. 8165-8190)

2016-10-14 / nr. 8176

Grupare infracționala destructurată! Polițiștii doljeni specializați în investigații criminale, împreună cu ofițeri ai Poliției Federale din Berlin și în colaborare cu Europol au descins, ieri, la 10 adrese, nouă în Craiova și una în comuna Gângiova, la locuințele unor persoane bănuite de comiterea a peste 190 de infracțiuni de furt, pe teritoriul Germaniei. Șase doljeni pe numele cărora autoritățile judiciare din Germania au emis mandate europene de arestare au fost „săltați” în urma descinderilor, alți trei membri ai grupării fiind prinși în urma unei acțiuni desfășurate simultan în Berlin (Germania)... O surpriză generală: Bob Dylan - premiul Nobel pentru literatură! Se spune că Academia suedeză a produs, ieri, 13 octombrie a.c., o supriză generală, chiar de proporții, decernând Premiul Nobel pentru literatură cântărețului și textierului Bob Dylan, 75 de ani, pentru că americanul ..scrie o poezie pentru urechi”, cum s-a exprimat Sara Darius secretarul Academiei din Stockholm, adăugând că membrii săi ..au manifestat o mare coeziune în acest caz”... interne / 2 - De ce spui, Popescule, că na făcut Băsescu nimic? Ne-a luat din leafă și din pensii. „Bulgaria și România în contextul Cooperării tfrM-UmoRne’1 economie / 3 Cârdul de sănătate, când moare, când renaște Problemelor din sistemul public sanitar li se adaugă, la intervale tot mai dese, și căderile softului ce administrează sistemului cârdului național de asigurări de sănătate. Nici nu mai contează de câte ori pică softul. Cert este că autoritățile au o problemă gravă ce trebuie rezolvată, dar nu ni se arată soluțiile. Până atunci, ministerul Sănătății și CNAS iau în calcul elaborarea, în regim de urgență, a proiectului unei HG social / 5 Jurnalistul Dan Tomozei ne propune o China altfel