Cuvântul Libertății, martie 2017 (Anul 29, nr. 8286-8312)

2017-03-23 / nr. 8305

Angajații Centrului de Transfuzii Craiova din dosarul „șpagă pentru sânge” rămân 30 de zile după gratiieri, începând cu ora 7.00, mai mulți angajați feroviari au oprit spontan lucrul, la nivelul țării. Potrivit comunicatului CFR Călători, această acțiune a afectat circulația unor trenuri, iar oprirea lucrului a avut loc în contextul în care administrația și federațiile sindicatele reprezentative se află în negocieri pentru semnarea noului Contractul Colectiv de Muncă 2017-2018. In cadrul acestora, conducerea CFR Călători a anunțat că în bugetul companiei pentru anul 2017 este inclusă o creștere a fondului de salarii, care va conduce, în urma negocierilor, la majorări salariale. In Gara Craiova, tabela electronică arăta ieri, la ora 10.20, întârzieri de peste 70 de minute. Mai grav este că sute de elevi doljeni aflați în programul educativ „Școala altfel” au fost victimele colaterale ale acestui protest micuții rămânând cu orele prin gări, în așteptarea vagoanelor, prin diverse colțuri ale țării. Biblioteca Județeană j ’’Alexandru și Aristia Aman” , jrr* * în intervalul 27-30 martie 2017 marcheaza Zilele "Elena Farago" Organizam: vizionare film documentar: Elena Farago” concurs: "Elena Farago, prietena copiilor” expoziție de carte: ’’Elena Farago” vizite la Casa Memoriala “Elena Farago” A - Cura "iule a avut doar un Cațavencu, azi. Popescule, politica e plină de Cațavenci. eveniment . Un an de la atentatele de la Bruxelles! Momente de reculegere, ieri-dimineață, la Bruxelles, începând cu aeroportul Zaventem, continuând cu numeroase ceremonii de recunoștință, în cursul zilei, și cu o slujbă religioasă, aseară, la catedrala Saints Michel-et-Gudule, la un an de la atentatele care au făcut 32 de morți și peste 320 de răniți în capitala Belgiei. De aproape un an, o comisie parlamentară de anchetă examinează toate informațiile disponibile referitoare la atacurile de la aeroportul Zaxentem (dublul atac sinucigaș) și stația de metrou Maelbeck. actualitate / 5