Dimineaţa, iunie 1935 (Anul 31, nr. 10211-10240)

1935-06-11 / nr. 10221

Pagina a Pe traseul anunţat la timp de noi se va disputa astăzi marea probă de marş organizată de Stadiul Român sub patronajul ziarului nostru. In şedinţa de aseară s’au fixat premiile pentru fiecare categorie în parte. Deosebit de cele anunţate deja de D. AL. MATAR Primarul sectorului IV Verde noi, d. Const. Leoveanu cunoscutul venusist şi spartsman bucureştean ne-a înştiinţat că d. Matak, primarul sectorului 4 Verde a îmbogăţit probanoastră cu un splendid trofeu Sportivitatea ----- - - nl.«......«.« d-lui primar A. Majpentru noi, ffrnimea federativă!* taSs 5® fi apreciată cu toţi min Marea marş de astăzi renţii probei de astăzi. Reamintim tuturor că adunarea concurenţilor are loc la orele 7.45 în faţa ziarelor noastre. Echiparea împărţirea numerilor, vizita medicală etc., se va face în incinta patinoarului Oteleşanu. Aducem la cunoştinţă tuturor celor ce ne-au trimis înscrieri după data închiderei, că în mod cu totul excepţional am admis toate acele înscrieri, deasemeni. Vom primi şi pe teren cu jumătate oră înainte de plecare. Plecarea va avea loc la ora 84 iar sosirea la 9%. — art. vg. — DIMINEAŢA Iunie 1935 . Sportul românesc şi-a stabilit o tradiţie, sărbătorind de ziua Restauraţiei pe suveran. Intre regele Carol II şi sportul naţional este o legătură indisolubilă căci suveranul — primul sportiv al ţarei — a leads acum — aproape 25 ani — Federaţia societăţilor sportive, astăzi Uniunea federaţiilor de sport. Având alături pe d. Dinu Cozianu ,actualul plenipotenţiar al României la Paris, ctitorul F. S. S. R.ului a activat vreme îndelungată. Astăzi încă, regele Carol este preşedinte de onoare al forului suprem al sportului românesc şi preşedinte activ al Comitetului olimpic român. Sărbătoarea de la 8 iunie a devenit ziuaîn care sportul omagiază pe suveran. Solemnitatea nu păstrează însă forma rigidă a protocolului căci sportivii — tineri exuberanţi — se manifestă altfel decât pronunţând discursuri. Chiar ordinea impusă de regulile gimnastice abia poate îi ţinută. Sportivii şi-au manifestat ori dragostea pentru rege intr’un chip care a emoţionat. Au rupt rândurile, s'au apropiat până la grilajul stadionului şi auovaţionat neîntrerupt. Şi’ când 15.000 de sportivi îşi manifestă bucuria, nici' cele mai solide gărzi nu' rezistă... ' Dealtfel, regele a arătat că se simte bine intre sportivi. A stat tot timpul in tribună, aproape de popor, şi a urmărit întreaga demonstraţie. Din când în când se interesa de soarta federaţiilor. Prilej pentru d-nii George Plagino, Gr. Caracostea şi V. V. Tillea să-şi spună doleanţele. Suveranul a ascutat atent şi apoi a judecat chiar un litigiu al Federaţiei de atletism, privind „Cupa Carol” care a revenit unui club braşovean. După ce d. George Plagino a oferit regelui „Premiul Naţional al Sporturilor”, cea mai mare distincţie a UFSR-ului, suveranul a mulţumit şi a început împărţirea distincţiilor pe 1935. Primul a sosit Iudovic Gali care a câştigat marathonul de la Atena. Un omuleţ mic cât o şchioapă, de te miri cum a alergat 42 kilometri. A primit medalia, clasa I-a şi s-a retras modest. Au urmat alte vedete, ziarişti, oficiali etc. Mulţi au lipsit. Astfel popularul Emmerich Vogi, distins pentru merite excepţionale, n’a ştiut că a fost decorat şi a lipsit. O lipsă pe care a regretat-o toată lumea, Voevodul Mihai care secondează cu demnitate pe suveran, a urmărit cu multă admiraţie demonstraţiile de gimnastică şi jocurile naţionale. Defilarea sportului Regele Carol şi-a făcut apariţia însoţit de Voevodul Mihai, la ora 1. Stadionul ONEF, este o mare de capete. In jurul tribunei regale au luat loc d-nii Gh. Tătărescu preşedintele consiliului de miniştri, general Paul Angelescu, ministrul apărării naţionale, dr. Costinescu, ministrul sănătăţii, Eug Titeanu, subsecretar de stat la interne, Leon, subsecretar de stat la industrie, Val. Popp,ministrul justiţiei, general V. Rădulescu, directorul general ONEF., Cezar Mereuţă, directorul general CFR., George Plagino, preşedintele U. F. S. p.., V. V. Tilea, preşedintele FBF. A., col. Fălăngeanu, comandantul IMEF., N. Codreanu, Neagu Boerescu, M. Savu, prof. Onicescu, colonel Stăncescu directorul Siguranței, G. Panaitopol, gen. Grigorescu, gen. Coftiănescu, gen. Berindei, col. Râmniceanu, col. Gabriel Marinescu, prefectul poliției Capitalei, primar Anastasiu, Mitița Constarntinescu, N. Trestian, căp. Dimăncescu, căpitan C. Dumitrescu; etel : "" • .•••.••• • .v .*• *, J ■. DEFILAREA „ . Muzica •• regimentului4 roşiori, în frunte cu d. lt. Juncu are sarcina să deschidă coloana sportivilor. In frunte apar d-nii: general V. Rădulescu şi George Plagino. O. N. E. F., instituţia oficială a statului şi U. F. S. R. dovedesc că merg mână în mână. Preşedinţii federaţiilor, în pantaloni albi şi haină închisă, cu berete pe cap, păşesc în pas tineresc. D. Neagu Boerescu merge ţanţoş alături de d-nii Schmettau, Caracostea şi Murgăşanu. Vine IMEF. Ofiţerii institutului militar, în ţinută de atleţi defilează cu o seriozitate excesivă. Sportivii H. Oţeleanu şi sub lt. Bilchei sunt recunoscuţi şi aplaudaţi. Studentele ISEF, în costume albastre fac ca de obiceiul o bună impresie. Iată şi studenţii ISEF, în frunte cu Dincă Schilleru. Regimentul 2 artilerie grea face concurenţă,regimentului 2 câmp. In echipament uşor de solioli, soldaţii cercului sportiv, fac o defilare în pas ostăşesc. In urmă Federaţia de volley (cei dela basket s’au pitit în urma escapadei dela Geneva). , Profesorul Duţescu prezintă cluburile A. C. T. unde sunt cele mai bune volley-iste. Bineînţeles că nu lipseşte d-ra Katia Aman nici d-ra Despina Boerescu. Vin apoi, ASFC, A. S. A., C. F. R., V. S.C. (mândri!) etc.In urmă, Federaţia de bobsleigh cu sportivul căpitan Popescu şi evident, d. lt. col. Mihail. Din nou regimentul 2 artilerie grea cu d. lt. Gheorghiu şi apoi — surpriză plăcută — regimentul 2 artilerie câmp, unitatea, care a câştigat mai toate cupele ziarului nostru. D. lt. col. Stănculescu deschide plutonul. Grav, ca un mare campion, vine d. cpt. Emil Anghelescu, fost şi viitor campion mondial. Apoi salorii, soldaţi bine gătiţi şi în urmă soliolii, echipaţi frumos. VIN BOXEURII ! Extrema stângă a tribunei aplaudă. Toată lumea întoarce capul: vin foxeurii. Moţi Spakow, cu un cap de buldog, râde fericit de victoria obţinută cu o seară, înainte.. Mai la stânga, Dumitru Teică, cu o chelie proeminentă, tip reprezentativ al boxului de altă dată. Coloana e sfârşită de amatorii ringului nostru. Defilează şi canotajul. Echipele care se vor război azi la Snagov. Tudor Ion, atletul polisportiv, cu ţinuta sa elegantă, domină totul cu o vâslă lungă cât toate zilele. Federaţia română de, foot-ball. Toată lumea se concentrează. In frunte d. V. V. Tilea, alături... d. Silbermann; apoi, mereu surâzător şi simpatic, maiorul Brezeanu, încruntat d. Rotaru. Lipseşte, d. Luchide! „Venus“ işi face o apariţie copios aplaudată. (D. Eîadescu, in tribună, zâmbeşte fericit)..’ Defilează:Costica Leoveanu, Fuiu Nicolaescu, Bolton apoi Albu cu o namilă de steag, Gaţi Septvicontele de Mihalaca! Sfera şi restul echipei. Urmează Macabi in frunte cu d. Pencovici. Două echipe de foot-ball în echipament nou-nouţ. Echipa de 1910 (comemorând, probabil un sfert de veac de rezistenţă...). Vin echipele ASFC, Socec, Vergu, Av. Sportiv, Stop 11 (cu un portarabil: ţinea mingea într’o singură palmă!). Monitorul Oriial, Kerdar. (Gagel n’are echipă!) Militari, SET, etc. O placardă vesteşte Federaţia de gimnastică. Iată pe profesorulNae Georgescu defilând alături de Azilul Elena Doamna, Viitorul, liceul Sf. Sava, Flacăra, Spiru Haret (cu d. prof. Tănăsescu, înainte (cu d. prof. Ionescu, veteranul gimnasticilor din ţară), B. T. V. (cu d. Hans Krack, Aurora, Macabi, etc. CAMPIONII In echipament de iarnă apare Telefon Club Român, campion naţional de hockey. Nicu Polizu, Sandi Botez, Costi Ticu şi mai ales Paul Anastasiu sunt aplaudaţi. Inflagrant contrast cuechipamentul hockeyştilor, apăr goi lup ’Discursul d-lui MAJESTATE, In preajma unei legislaţii sportive educative ale cărei roade se pot întrevedea mari, care însă cere pentru a fi dusă la bun sfârşit mult suflet, abnegaţie şi muncă, Uniunea Federaţiunilor de Sport din România cea mai mare alcătuire sportivă din ţară, venind să prea mărească în această zi de sărbătoare pentru noi, pe Majestatea Voastră înaltul său ctitor, vine să pue la picioarele tronului toată energia şi toată forţa de muncă pe care Majestatea Voastră a ştiut să o imprime instituţiunei noastre, pentru a contribui la perfectarea marei opere naţionale a cărei temelie a pus-o Majestatea Voastră. Uniunea noastră poate avea mici defecte rezultând din exuberanţa tineretului sportiv; dar aceste mici imperfecţiuni departe de a ne întrista, trebue să ne bucure, căci denotă un organism viu şi viguros care a ştiut să desvolte în jurul lui această atmosferă sportivă care o constatăm astăzi pe tot cuprinsul ţarei şi care în adevăr ne minunează. Presa sportivă prin demna săi reprezentanţi mai toţi foşti sportivi eşiţi din sânul Societăţilor noastre, nu ne-a precupeţit niciodată sprijinul ei preţios precum nu-l va precupeţi niciodată sportului liber de iniţiativă privată care reprezintă cea mai pură expresiune a democraţiei în sport atât prn alcătuirea sa cât prin manifestaţiile sale libere nesilite şi desinteresate. Uniunea trăeşte prin ea, însăşi, bazăndu-se pe titlul ei de nobilime, a fost fondată de Majestatea Voastră. Aceasta nu am uitat-o şi nu o vom uita niciodată. Uniunea a trecut prin timpuri grele, existenţa ei a părut a fi în joc, a învins însă toate dificultăţile mari, precum va învinge micile dificultăţi zilnice, datorite în dese cazuri concepţiunei greşite a celor care nu-şi pot explica ca oameni desinteresaţi să facă demersuri şi să lupte cu dificultăţi, fără a trage nici un folos personal. La noi nu se vorbeşte de benefica ci de suflet, devotament şi muncă desinteresată puse în slujba Patriei şi a tronului. Acestea sunt singurele sentimente care ţin strâns într-un mănunchiu greu de frânt, toţi membrii Uniunii noastre. In această zi de sărbătorire pentru neamul nostru şi tătarii d-lui Camil Manuilă. Corpuri frumoase, de atleţi! Mai desbrăcaţi sunt înnotătorii d-lui Mihail Savu şi dr. Silingeanu. Sunt cluburile ASFC, CFR, BTV, etc. Rugbyştii apar cu d. Caracostea, Ştefănescu şi Basu Anastasiade apoi Federaţia de scrimă cu d-nii arh. Cicu, lt. Chirie, lt. Popescu, lt. Protesoiu şi o sumedenie de epeişti (fără Paul Drogeanu, proaspătul campion de spadă!). „Turismul” în echipament de munte e în formă. Uruie motoarele: vin motocicliştii: col. Săulescu, Ionescu Cristea, Marin Moraru, Paul Vasilescu şi Dudu Frimm (pe motocicletă, nu în avion şi nici pe bob!). Defilează F. R. C. cu d. Georgescu şi cluburile V. C. R. G., etc. şi Federaţia de tennis cu d. Rosetti,Bălănescu, d-na şi d. Caracostea, Sfetescu şi Gigă Pukieff. Defilarea a luat sfârşit. D. colonel Palangeanu comandă tuturor sportivilor „Salutul la suveran” în timp ce a. George Plagino îşi, pronunţă discursul lor de sport din România, roagă pe Majestatea Voastră înaltul ei întemeietor şi protector, să binevoiască a-i face însemnata onoare de a primi cea mai înaltă distincţiune care Uniunea noastră o poate decerne. Premiul naţional al sporturilor, legând trecutul plin de scumpe amintiri nouă cu prezentul, rugăm pe Majestatea Voastră să primească această plachetă ca o amintire a iubirei şi a recunoştinţei care am purtat-o Alteţei sale Regale Principele Carol fondatorul ei şi ca semn de respectuos omagiu şi neţărmurit devotament către primul şi cel mai mare sportiv român Majestatea Sa Regele Carol II. Să trăiţi Majestate, să trăiască Alteţa Sa Regală Marele Voevod Mihai. a D. George Plagino a oferit regelui „Premiul naţional al sporturilor“. ?: Domnule Preescinte, Domnilor, Sunt nespus de mişcat de gestul pe care l-aţi făcut oferindu-Mi această plachetă a premiului naţional al sporturilor. Ziua sporturilor şi astăzi ca şi în trecut ,pentru Mine îndeosebi este o zi de bucurie dar mai ales o zi de reculegere. Nu vor trece mulţi ani şi această creaţiune, adică Uniunea Federaţiilor Sportive, va avea cinstea de a sărbători un sfert de veac de existenţă. Privind înapoi, la eforturile şi la sacrificiile pe care le-am făcut, putem fi astăzi mândri de rezultatele obţinuţi* ’. - In această zi a sporturilor, fac vrerea cea mai caldă ca să sa păşească tot înainte pe drumul pe care s’a urmat până acum, cu atâta inimă, dacă s’ar putea şi cu mai multă inimă, într’un interes de morală şi de ridicare a prestigiului naţiunii. Sănătatele Regele a oferit apoi următorilor sportivi distincţiunea „Meritul Cultural pentru sport. Cavaler cl. II: d-nii Roger Danton, Rene Lacroix, Ritter Samuel, căp. Bodea Lazăr, dr. G. B. Angjelinovici, Cornel Voicu, Foţi Valerianos, Mihail Haret. Medalia cl. I: d. Ludovic Gali. Medalie cl. II: d-nii R. M. Rolland, Edmond Laurent, Ștefan Brăiloiu, ing. Bujor Măzgăreanu, Aurel Precup, Cornel Negus, Vasile Canarache, g-ral Hristescu Mihai, lt. medic Dumitrescu Tr., col. Aldea Aurel, Marcel Konstant, Emil Pessl, maior medic Gh. Brezeanu, Const. Chiriceanu, Paul Romniteanu, dr. Elemer Hirsch, Nicolae Iilescu, Assan B. Vasile, Moraru Marin, Ionescu-Cristea N., lt. Dumitru Trofim, Ionel Popp, Boroș Wilhelm, ing. O. Voicu, lt. Cucu Emil, plut. Flintoacă Niculae, serg. Codreanu Ion, caporal Munteanu V, caporal Zăpadă Gh., Nicolae Lahovary, Dan Noica, Ion I. Săvescu, Alfred Antoniu, Alexandru Munteanu, Ilie Livian, L. Roșianu, V. Firoiu, dr. Alexe Voiutschi, Gh. Vântu, Constantin Zahimir, ing. Panaitopol Gh., Murgășeanu Const., căp. Andrei Gheorghe, căp. Pauliuc Thalt, Apostol C., Petre Tănăsescu, Paul Anastasiu, Emil Ziegler, dr. Stefan Somody, Frédi Eisenbeiser, d-ra Ilka Timcek, d-nii Nicolae Tănăsescu, Paraschiv Ștefănescu, Aurel Mărăşescu, lt.-col. Popa Marian, N. Marinescu, A. Dehelean, d-na Ella Caracostea, d-ra Clary Somogy, d-nii Alexandru Botez, dr. F. Kepp. PREMIUL NATIONAL PENTRU SPORT A. Frim (Echipajul Frim-Dumitrescu) 1934. Ludovic Gali pentru 1935. Medalia de onoare pentru MERITE SPORTIVE EXCEPȚIONALE D-nii maior Bălăcescu Achil (1934), loc. C. Machedon, C. Cantacuzino, Lucian Popescu (1934), E. Vogi (1934), căp. Chirculescu (1935). DEMONSTRAŢIA A urmat o demonstraţie de handball între echipele C.F.R. şi I.S.E.F., demonstraţii de gimnastică ale societăţilor Aurora, Macabi, B. T. V., Innainte, Flacăra Spiru Haret şi jocurile naţionale ale azilului Elena Doamna. La ora 19, Suveranul şi Voevodul Mihai au părăsit stadionul în uralele mulţimei. Macabi- In cadrul turului de realificare se va juca azi pe arena Ciocanul matchul Macabi-Phönix. întâlnirea se anunţa foarte interesantă, având în vedere clasa echipelor combatante. Phönix, apreciata formaţie din Baia-Mare, credem că nu mai are nevoe de nici o recomandaţie. A câştigat seria respectivă fără să piardă un punct. Învingând cu scoruri concludente adversarii. Albroşii dealtfel au fost văzuţi şi în Capitală în sfert finala Cupei României când au rezistat în mod foarte onorabil echipei C. F. R., care după cum se ştie a reuşit să invingă Ripensia. Macabi a debutat cu un eşec la turul de recalificare. Având avantajul terenului alb-albaştrii vor căuta să repare la acest match punctele pierdute la Brăila. Matchul de mâine deci se prezintă sub cele mai frumoase auspicii, arabele echipe căutând să obţină cele două puncte preţioase. Matchul începe la ora 11 pe arena Ciocanul şi va fi condus de d. Tică Iliescu, sportivi au aclamat pe Suveran.Regele a primit Premiul Naţional al Sporturilor Regele Carol și Voevodul Mihai la serbarea de la O. N. E. F. Azi la O. N. E. F. România joacă cu „R. C. Strassbourg“ 1 Pe stadionul ONEF are loc azi după- amiază matchul de foot-ball România—R. C. Strassbourg. E ultima încercare pe care o face echipa naţională a Românei înaintea Balcaniadei de la Sofia. Echipa franceză este a doua formaţie din Franţa şi a jucat recent cu Bulgaria şi Iugoslavia. Prin prizma rezultatului pe care-l va obţine azi echipa noastră naţională ne vom putea da seama de şansele pe care le avem la Balcaniadă. După acest match, echipa României va pleca la Sofia. E probabil ca plecarea să aibe loc Luni. România va uca în următoarea formație: Crețeanu (Sepci), Suditulescu (Chiroiu), Albu (Rünger), Munteanu, Iuhasz, Feurstein, Bindea (Georgescu), Covaci, Sepi II, Bodola, Gruin (Găpușan). Echipa franceză a sosit aseară în Capitală. Moţi Spacow, Godfrey, Wilson, Martiiville, astă seară la Arena Trianon începând de la ora 10 jum., are loc astă-seară la Arena Trianon o interesantă reuniune de lupte libere americane (Catch as catch can). Vor avea loc patru matchuri, printre cari figurează Moţi Spacow, God - •--- a Auuim , WU1116 UUUUC. h'®y« Wilspft. t.teilAVUls- Lyaielles st Snat»«.—DrutUoetc., în forma definitivă reuniunea se va desfășura după următorul program : Martin vil le—Gusleacow; Wilson Froencr ; George Godfrey—Biuacchi > * * ♦ Azi la Băneasa - premiul Răduţa Azi va avea loc o nouă reuniune de galop pe hipodromul Băneasa. Programul cuprinde şapte probe extrem de atracţioase. Proba principală, premiul Răduţa va oferi o interesantă dispută între Oxford, Dor Luţa, Scârbă Mică şi Ţinte bine pe distanţa de 1800 mir. Premiile, domnişoarelor şi al domnişorilor ne va arăta cea mai bună eapă şi cel mai bun armăsar de doi ani.Handicapurile zilei in număr de trei vor oferi alergări spectaculoase datorită numărului mare de concurenţi înscrişi. Pariul austriac având ca sumă iniţială Lei 95.000 va fi continuat azi şi e probabil să depăşească cocheta cifră de Leie 140.000. Indicăm: INDICAM: Pr. Cuba: Colina, D-ra Popsy, Răscruce. Pr. Polonium: Orz, Brighton, Bocacio. Pr. Domnişoarelor: Fata Ghiaurului, Chigiuta. Pr. Răduţa: Luţa, Oxford. Pr. Banatului: Bagdad, Cousette. Pr. Domnişorilor: Şerban, Gorgos. Pr. Melle de Joinville: Goldana, Süsü, PokERI LA FLOREASCA. CRAI A CÂŞTIGAT PR. RESTAURAŢIEI A patra zi a meetingului internaţional de trup a prilejuit S. N. I. C.ului şi asociaţiei proprietarilor de cai trăpaşi un frumos succes. A asistat un public numeros atrasde frumoasele probe programate în fruntea cărora se afla premiul Restauraţiei. Această probă a revenit lui Ral — proprietatea d-lui căpitan. Filipescu — care a reuşit să învingă la luptă, puternica coaliţie a grajdului Benkendorf, reprezentat de Rollo şi Jeanine Worthy. Primul a avut o sarcină dificilă 1a 75 de metri de învingător iar secunda a avut o cursă nefericită. A galopat la plecare de trei ori pierzând mult teren faţă de Rai care a luat astfel capul conducând pe întreg parcursul. Atacat pe linia dreaptă de Jeanine Worthy şi apoi de Rollo şi-a menţinut un scurt avantaj faţă de acesta. Antrenorul şi conducătorul lui Rai, N. Gaidaev, merită laude pentru felul cum şi-a prezentat şi condus pensionarul. Clasica probă rezervată trei anilor — premiul Matei Falcoianu — a confirmat sdrobitoarea superioritate a epei Any Worthy faţă de contemporanii ei. Plasele au fost ocupate în ordine de Legenda şi Boer. Dăm mai jos rezultatele technical Pr. Darius: 1) Vivat. Cota 10. Pr. Granat. Repriza I-a: 1) Sant Worthy, 2) Alexander. Cota: 14, 12, 17. Repriza II-a: 1) Dollarprinzessin, 2) Zar. Cota: 19,14, 16. Pr. On: 1) Dolly Worthy, 2) Catinca 3) Domnitor. Cota: 40, 12, 12, 13. Pr. Granat. Finala: 1) Zar 2) Caleander. Cota: 22, 14, 20. Pr. M. Falcoianu: 1) Any Worthy 2) Legenda. Cota: 20, 13, 24. Pr. Restauraţiei: 1) Ral, 2) Roller . Cota: 40, 26 36. Pr. Grenoble: 1) Harry, 2) Inel, 3) Ideal. Cota: 35, 12, 11, 11. Pr. Gilort: 1) Szélvész, 2) Magda, 3) Bacsiş. I Cota: 78, 24, 21, 25. Hippism l „Admira“, nu reprezentativa Vienei ,,Sporttagblatt“ din Viena, —singurul cotidian sportiv din capitala Austriei, — publică, în Nr. 24889 din 3 Iunie 1935, sub titlul „Admira“ în România, o corespondenţă detailată. E scrisă de una din persoanele cari au însoţit pe austriaci la Bucureşti („vom einem ’Reiseteilnehmer“). Reportajul e început cu fraza „Admira“ din Viena,a susţinut crifinul două partde'',, Se dau apoi relaţii. Vorbind de Lebeda, care a întărit pe „Admira“ în turneul din România, îl numeşte „oaspe“ al echipei. Din toate aceste amănunte reese, că şi însoţitorii vienezilor, au ştiut tot atât de bine ca „Dimineaţa“ că la Bucureşti a jucat echipa de club „Admira“ in reprezentativa Vienei, SW 5, anunţase oficial in Capitală. „ Aniversarea a 10 ani de activitate rodnică a Velo-clubului român ».Generala“, comemorată printr’un ,,Circuit jubiliar“, a luat sfârşit. Pontifii grupării, în frunte cu d-nii George Iliescu, Virgil Craighera, Cristea Nicolau, etc., merită toate laudele pentru buna şi reuşita desfăşurare a concursului. ETAPA A DOUA A doua şi ultima etapă a concursului a luat sfârşit,eri, care ca şi prima a fost foarte disputată, concurenţii făcând uz de toate posibilităţile lor. Parcursul: Sft. Gheorghe — Braşov — Timeş — Predeal — Sinaia— Câmpina — Ploeşti — Bucureşti (205 km.) a fost acoperit în 6 ore 54 minute, realizându-se o medie orară de peste 29 km. Sosirea în Capitală, foarte strânsă, a ocazionat o luptă aprigă între: Petre Vasilescu, D-tru Coculici, Stefan Savanof şi Gh. Vasiac, sosiţi in ordine, separaţi prin jumătăţi de metru. CLASAMENTUL ETAPEI 1) Petre Vasilescu (VCRG) a parcurs 305 km. în 6 ore şi 54 minute, realizând o medie orară de 29.710 kilometri. 2) D-tru Niculici (Mtropola). 3) Ştefan Savanof (Metropola). 4) Gh. Vaslar (Aquila-Marathon), toţi acelaş timp. 5) C-tini Cimpoeru (Vif. Dacia) 7 ore. 6) Niculae Dobrin (Metropola) 7 ore și 03’. 7) Gh. Negoescu (V. C. R. Ol 7 ore, 03’ 30”. 8) Traian Ctin (Vif. Dacia) 7 ortl 53”.9) Francisc Schuler (Sft. Gheorghe) 8 ore, 01’. CUPA ZIARULUI .DIMINEAȚA* Pentru a mări amploarea acestei aniversări, ziarul nostru a oferit o cupă, celui mai bun grimpner — urcător de munte — al etapei a 2-a. A fost câştigată de Ştefan Savanof, realizatorul celei mai bune performanţe pentru excaladarea Timeşului. CLASAMENTUL GENERAL AL CIRCUITULUI Pe baza performanţelor obţinute de concurenţi în ambeleetape, clasamentul general prezintă următoarea ordine: 1) Ștefan Savanof (Metropola) a parcurs 425 km. în 15 ore și 18 minute, realizând o medie orară de 26.688 km. 2) Nicolae Dobrin (Metropola) 15 ore, 30’ 30”. 3) D-tru Niculici (Metropola) 15 ore 35’ 30” 4) Petre Vasilescu (V. C. R. G.) 15 ore, 37’ 10”. 5) Gh. Negoescu (VCRG) 15 ore 43’ 10”. 6 C-tin Cimpoeru (Viforul Dacia) 16 ore, 06’ 20”. 7) Gh. Vasiac (Aquila-Marathon) 16 re, 22’. 8) Traian Ctin (Viforul Dacia), 16 ore, 32’ 10”. 9) Francisc Schuler (Sf. Gheorghe) 17 ore, 01’ 30”. Ciclism Ştefan Savanof, câştigător al „Circuitului jubiliar“ şi al cupei ziarului „Dimineața“ Petre Vasilescu învingător al etapei a doua