Dobrogea Nouă, ianuarie 1972 (Anul 25, nr. 7270-7293)

1972-01-14 / nr. 7279

Pag. a 2-a IMPULSURI NOI ALE INITIATIVE SI SPIRITULUI GOSPODĂRESC Este un fapt de necontestat că masele populare din patria noastră, toți cetățenii orașelor și satelor își afirmă tot mai pregnant inițiativa și spiritul gospodăresc in acțiunile de continuă ridicare a gradului de dotare și echipare localităților, de satisfacere in condiții cît mai optime a nevoilor social-culturale. Numai în județul nostru, in anul de muncă patriotică ce s-a încheiat nu de mult, au fost executate lucrări a căror valoare atinge 105 milioane lei, ceea ce înseamnă practic cite 209 de lei de fiecare locuitor. Venind în întîmpinarea dorinței legitime a cetățenilor de a-și spori eforturile pe linia participării lor la conducerea treburilor la rezolvarea problemelor obșești, legate de valorificarea largă a resurselor locale și urmărind să instituie un cadru juridic și organizatoric corespunzător acestora, Legea organizării contribuției bănești și în muncă pentru efectuarea unor lucrări de interes obștesc, adoptată de Marea Adunare Națională in ultima sa sesiune, sintetizează întreaga experiență acumulată pină in prezent în organizarea și conducerea unor astfel de acțiuni. Pornind de la propunerile formulate de organele locale ale puterii și administrației de stat din județe, municipii, orașe și comune, de un număr mare de deputați și cetățeni precum și de hstele ministere și alte organe centrale ale administrației de stat și organizații obștești, noua lege reprezintă un instrument valoros pentru folosirea întregului potențial material și uman de care dispunem, in vederea creării unor astfel de condiții materiale și spirituale, incit fiecare om al muncii să se bucure de o viață civilizată. Legea organizării contribuției bănești și in muncă pentru efectuarea unor lucrări de interes obștesc stabilește o gamă largă de obiective la a căror realizare cetățenii orașelor și satelor sunt chemați să-și aducă contribuția : construcții, amenajări sau reparații de școli, internate școlare, cămine de copii, ateliere-școală, cămine culturale și case de cultură, cluburi, creșe, grădinițe de copii, dispensare, case de nașteri, băi populare, străzi, drumuri, poduri, acoperiri cu îmbrăcăminți asfaltice ușoare a drumurilor locale, îndiguiri, fintini, alimentări cu apă, •analizări, spații verzi, baze sportive, turistice și de agrement, precum și alte lucrări cu caracter urbanistic, edilitar-gospodăresc și social-cultural de asemenea natură, ca și pentru procurarea de inventar necesar funcționării unităților social-culturale de interes obștesc. Cetățenii înșiși, ca unii ce cunosc cel mai bine cerințele reale din fiecare localitate, sînt chemați să hotărască în deplină libertate atît asupra organizării contribuției Băni și în muncă, cît și a obiecîativelor ce urmează a se construi. Această caracteristică de bază a legii, manifestare elocventă a continuei lărgiri a democratismului socialist, prevede ca, în cadrul fiecărei circumscripții electorale, locuitorii să analizeze propunerile făcute de deputați, comisiile permanente sau un grup de cetățeni privind construirea unor obiective de interes obștesc, să se pronunțe cu privire la efectuarea lucrărilor și să-și trimită delegați calfe să participe la adunarea delegaților pe comună, oraș sau municipiu. Legea reglementează, de asemenea, modalitățile de organizare a adunărilor delegaților , vederea stabilirii contribuției bănești și a numărului de zile de muncă, precum și obiectivele și termenele de realizare a acestora. Deosebit de important este faptul că adunarea delegaților are dreptul ca, după stabilirea contribuției, să scitească total sau parțial de plată contribuției bănești unele familii și de efectuarea contribuției în muncă cu brațele pe unii locuitori, aceasta în cazuri temeinic justificate. In același timp, legea pune un accent deosebit , iar lucrul acesta reprezintă, de asemenea, o trăsătură esențială a profundului democratism ce stă la baza întregii reglementări — pe formele prin care cetățenii exercită controlul asupra felului în care sunt create prin gospodărire fondurile contribuția bănească, asupra modului in care se realizează obiectivele votate. Un rol important revine în această direcție comitetelor de cetățeni, alese de adunarea delegaților pentru fiecare lucrare ce urmează a fi executată. Pentru obiectivele cu un volum mare de lucrări, adunarea delegaților poate împuternici unul sau chiar mai mulți cetățeni care să supravegheze permanent executarea lucrărilor. Comitetelor executive ale consiliilor populare le revin importante răspunderi in aplicarea prevederilor noii legi. Ele asigură gestionarea judicioasă a sumelor încasate și a materialelor procurate, se ocupă de elaborarea proiectelor respective, răspund de calitatea lucrărilor executate din contribuția bănească și în muncă a lor Pe marginea legilor adoptate recent de Marea Adunare Națională cititorilor. Ca o primă măsură ce derivă din efectul legii, consiliile populare trebuie să stabilească, cu sprijinul asociațiilor de locatari și al comitetelor de cetățeni, familiile și cetățenii care urmează să fie propuși fe către adunarea delegaților la contribuția în bani și la muncă. Ele trebuie să ia, de asemenea, măsuri de identificare a mijloacelor de transport în vederea stabilirii cuantumului contribuției anuale in bani pentru fiecare organizație economică sau volumului de lucrări pe care să-l execute unitățile cooperatiste. Pe baza consultării largi a comisiilor permanente, a organizațiilor obștești, a deputaților și Cetățenilor, trebuie stabilite concret lucrările ce urmează a fi realizate din contribuția in bani și în muncă, pentru ca acestea să fie supuse dezbaterii și aprobării adunărilor cu cetățenii, precum și în adunările cu delegații acestora. Este de sine Înțeles că in realizarea acestatei sarcini trebuie avute in vedere atît oportunitatea și utilitatea lucrărilor propuse a se executa, cit și evitarea divizării fondurilor ce se vor acumula din contribuția in bani. Deoarece într-un număr mare de comune se simte deja nevoia construcției de noi unități școlare (Pantelimon, Saraiu, Cerchezii, Oltina și altele), dispensare (Istria, Chimogeni, Poarta Albă, Nicolae Bălcescu, Mereni, Ciobanii și altele), cămine culturale (Deleni, Ciocîrlia, Cobadin, Jadar și altele), este firesc Murca fondurile realizate să fie orientate cu precădere spre astfel de obiective, acolo unde sunt condiții, să se aibă în vedere construcția de băi comunale, introducerea încălzirii centrale în unitățile socialculturale existente, extinderea rețelei de apă potabilă etc. Contribuind cu banii și cu forța lor de muncă la realizarea unor asemenea obiective ai căror beneficiari sunt ei înșiși, tuturor cetățenilor trebuie să le fie limpede că statul nostru va continua să facă eforturi impresionante pentru finanțarea acțiunilor socialgospodărești. în noul cincinal, pe lingă fondurile importante alocate dezvoltării economiei naționale, se prevede sporirea substanțială fondurilor destinate acțiunilor spcial-culturale și edilitar-gospodărești finanțate de stat. Este mai mult decât semnificativ faptul că cheltuielile social-culturale alocate de stat în perioada 1971—1975 echivalează cu întreg venitul național din 1970. Aceste fonduri se vor materializa în dezvoltarea bazei materiale a învățămîntului, educației, culturii și artei, a ocrotirii sănătății, asistenței și asigurărilor sociale. Dacă la aceste fonduri se adaugă cele peste miliarde lei alocate pentru obiectivele edilitar-gospodărești, avem desigur o imagine mai completă asupra eforturilor ce se fac pe linie de stat în această direcție. La aceste eforturi, este firesc, deci, să se alăture cele ale cetățenilor, pătrunși de sentimentul datoriei patriotice de a participa activ la opera de schimbare radicală a înfățișării fiecărei localități, la progresul și propășirea lor. S. GHEORGHE V. GAȘPAR MIHAIL STROGOFF — „Republica“ (orele : 9 — 11, 5 — 13,30 — 16 — 18,15 — 20,30); OLIVER (2 serii) — „Popular“ (orele : 9,30 — 13,30 — 16,30 -19,30); UNCHIUL VANEA — „Progresul“ (orele : 11) — 12,30 — 15 — 17,30 — 20) ; GREȘEALA FATALA — „23 August“ (orele : 14 , 16 — 18,15 — 20,30); SERATA — „Tineretului“ (orele: 14,30 — 16,30 — 18,30 — 20,30) ; LOS TARANTOS — „Bulevard“ (orele : 14,30 - 16,30 — 18,30 — 20,30). LITORAL FLOAREA SOARELUI — „Farul“ Mangalia : MERIDIANUL ZERO — „Lumina“ Techirghiol : PREȚUL PUTERII — Eforie Sud; GREȘEALA FATALA — Eforie Nord. TELEVIZIUNE 16,00—17,00: Teleșcoala ; 18,00: Căminul ; 18,50: Aplauze pentru români — cu Ansamblul artistic al U.T.C. în Olanda ; 19,10 : Tragerea Loto ; 19,20: 1001 de Seri — „Aventurile lui Bobo“; 19,30 : Telejurnalul de seară ; 20,08: Cronica politică internă de Eugen Mândric ; 20,10 : Film artistic . Vremuri minunate la Spessart ; 21,50: Telejurnalul de noapte ; 22,00: Campionatele europene de patinaj artistic. Proba de dans. Transmisiune directă de la Götteborg. Povestea a început în ziua de 1 ianuarie 1972, cîteva ore după ce orologiul marcase cumpăna dintre ani cu cele douăsprezece bătăi. Atunci s-a auzit o a treisprezecea bătaie în ușa oficiului poștal nr. 6 din Constanța. Coletul nr. 28, în greutate de 7 kg, se prezentase precipitat să ajungă mai degrabă destinatarul său, pe nulume Constantin Necula, din Constanța, șoseaua Filimon Sirbu nr. 45. Dar, aici, la oficiul poștal nr. 6, se efectua, tocmai în acea zi, importanta acțiune de dezarondare (mai corect ar fi spus dezorganizare) privit căreia el era pecel puțin un indezirabil, un nepoftit care trebuia expediat către oficiul poștal nr. 4. Așa că, înainte de a apuca să se dumirească, s-a trezit cu o strașnică lovitură de ștampilă sub bărbie, care l-a azvârlit cu colo în magazia tixită de frați de-ai săi. Apoi co a„apărut“ avizul nr. 9 de a încunoștiințare a notarului. A apărut de luscenă dar nu și la desin tinatar pentru că, așa cum spuneam mai înainte, dezarondarea era de acum un fapt împlinit, iar coletul nr. 28 nu mai avea ce căuta la oficiul nr. 6. în ziua de 3 ianuarie coletul nr. 28 e scos totuși în fața asprilor judecători de la oficiul 6, care tocmai își terminaseră siesta după sarmalele și curcanul de la revelion și, găsit nevinovat, este încorporat intr-un convoi cu destinația oficiul poștal nr. 4. Cel puțin așa ne-a relatat un martor ocular, tovarășul Vasile Bălan, dirigintele oficiului 6. Asta în ciuda faptului că factura de recartare care îl cuprinde la poziția nr. 9 poartă data de 4 ianuarie. Dar să nu ne legăm de nimicuri. Folosindu-se cea de a doua viteză cosmică se reușește nemaipomenita performanță ca să se parcurgă distanța de cîțiva... kilometri dintre cele două oficii poștale pină în ziua de 6 ianuarie. Destinatarul, fiind prevenit telefonic de expeditor și bănuind că la mijloc e vorba de un mister a început pe cont propriu cercetări, angajînd și doi detectivi particulari, alias diriginții oficiilor poștale nr. 6 și nr. 4. Misterul era insă de nepătruns cu toate că în acea a șasea zi de aventură la oficiul 4 cineva întocmește un aviz după toate regulile poștale, adresat destinatarului, operație care se repetă după încă o zi și din nou trei zile mai tîrziu. Abia acum destinatarul află că coletul său nu era o farfurie zburătoare pe care nici n-apuci s-o vezi bine și gata, a dispărut, ci un foarte obișnuit pachet cu alimente ajunse, după atita umblet, în stare de totală alterare, lucru consemnat de altfel intr-un proces verbal în ziua de 11 ianuarie a.c. Așa se încheie tragicul destin al coletului nr. 28 și cele zece zile de mister în aventura birocrației poștale. Cheia misterului am găsit-o intimplător, cu ajutorul oficiantei Elena Aurica de la oficiul 4, întrucît destinatarul, Constantin Necula, locuiește în incinta unei întreprinderi care avusese pina la 1 ianuarie 1972 o căsuță poștală ]a oficiul nr. 6, întrucît această căsuță fusese transferată prin dezarondare oficiului nr. 4 și întrucît întreprinderea, pe numele ei prescurtat — I.C.I.P. — nu a achitat taxa de căsuță poștală decit în ziua de 10 ianuarie, toate avizele și răsp vizele către destinatar au stat închise. Cum de nu au observat mai marii celor 2 oficii poștale — nr. 6 și nr. 4 — că respectivul colet nu era destinat ci unei persoane I.C.I.P. particulare, cu o adresă precisă — Șoseaua Filimon Sirbu nr. 45 ? Și ar mai fi o întrebare : cine va suporta cheltuielile de... înmormîntare a coletului nr. 28, această victimă nevinovată a birocrației? I. CÎMPEANU FOILETON COLET ȘI ZECE ZILEUL MISTERUi Șantierul „Electromontaj“ CONSTANTA șos. Filimon Sirbu nr. 135 telefon 1.11.87 angajează pînă la 25 Ianuarie 1972 TINERI pentru calificare prin școală de scurtă durată în meseriile de ELECTRICIENI LINII ÎNALTA ȘI JOASA TENSIUNE. Condiții : virsta intre 18 și 25 ani. Proiectanți și constructori de utilaje (Urmare din pag. I) fișe tehnologice, a tuturor utilajelor din dotare, inclusiv a redactoarelor de la morile de ciment, pastă sau făină, pentru a se cunoaște in orice moment starea lor funcțională și cauzele defecțiunilor apărute și a se interveni competent și operativ în rezolvarea lor. In momentul de față, la Fabrica de ciment Medgidia de exemplu, o asemenea evidență nu există. Din desfășurarea discuțiilor de lucru a mai reieșit necesitatea de a se urmări promptitudinea cu care sunt aplicate măsurile stabilite și eficiența acestora. De altfel, specialiștii prezenți au fost invitați să se întîlinească din nou peste cîteva luni la Medgidia, pentru a analiza rezultatele obținute în urma acestei acțiuni. Pină la data respectivă, Uzina de utilaj greu „Progresul“ își va stabili o permanență la Medgidia care va rezolva împreună cu personalul fabricii toate problemele ivite. Am insistat mai mult cu astfel de amănunte, tocmai fiindcă un asemenea stil de lucru, prin contacte directe intre toți factorii interesați și responsabili în rezolvarea unor probleme, este cel mai indicat și el trebuie adoptat în mod curent de conducerea Fabricii de ciment din Medgidia în relațiile sale cu toți partenerii contractuali. De altfel, toate întreprinderile din județul nostru trebuie să dovedească maximum de inițiativă și elasticitate in rezolvarea problemelor ce condiționează bunul mers al activității lor, să folosească metoda contactelor operative, a întâlnirilor dintre conducerile tehnico-administrative, colaborării fructuoase in vederea a găsirii celor mai potrivite soluții de rezolvare. Asemenea inițiative este indicat să se manifeste și la nivelul comitetelor de partid din unitățile producătoare, la nivelul comitetelor sindicatelor pentru că nu încape îndoială că, în dubla lor calitate de producători și proprietari ai mijloacelor de producție, oamenii muncii din toate unitățile economice sunt animați de dorința de a-și îndeplini exemplar sarcinile ce le revin, de a contribui la perfecționarea activității colectivelor din celelalte fabrici și Uzine cu care cooperează. în acest sens, recomandăm directorului fabricii de ciment, secretarului comitetului de partid și președintelui comitetului sindicatului să se deplaseze la Uzina producătoare pentru a continua acolo dialogul început la Medgidia cu privire la îmbunătățirea calității reductoarelor și exploatarea lor judicioasă. Ne facem, totodată, ecoul apelului cimentiștilor din Medgidia, exprimat prin cuvîntul secretarului comitetului de partid din fabrică, Nicolae Caiaciog, către colectivul Uzinei de utilaj greu Brăila, de a-i ajuta in munca lor, livrîndu-le numai re<1 neunire și piese de schimb de cea mai bună calitate. DOBROGEA NOUĂ nr. 7279 uun ritm ridicat de execuție (Urmare din pag. 1) lui Turismului care, pină la 30 aprilie 1972, trebuie să asigure darea în exploatare a 5.500 de locuri de cazare pe litoral, a numeroase restaurante, piscine și alte obiective, inclusiv a complexului sanatorial de la Agigea. Toate acestea presupun organizarea minuțioasă și temeinică a activității de pe șantiere. Pentru creșterea gradului de mecanizare și industrializare a lucrărilor, precum și in scopul folosirii intensive a parcului de mașini și utilaje, T.( .!.. .. T.C.I.F., Î.U.H.. Trustul de construcții industriale au datoria să generalizeze organizarea lucrului in două schimburi la majoritatea Utilajelor grele — în special la excavatoare, buldozere, autogrefiere, autosen—pere, macarale, stații de betoane etc. Utilajele de mare capacitate să fie concentrate pe șantierele importante, unde există posibilități pentru folosirea lor intensivă, să se extindă sistemul de executare a lucrărilor pe baza volumelor fixe, limitîndu-se închirierea utilajelor cu ziua sau ora numai la acele lucrări care nu se pretează la execuția in acord. Asigurind toate condițiile necesare pe șantiere, în ceea ce privește aprovizionarea tehnico-materială, documentații corecte, „front de lucru“, număr suficient de oameni, ca și cazarea, masa, mijloacele de informare și culturalizare etc., unitățile de construcții au obligația, totodată, să organizeze lucrul echipelor după retribuția în acord global la toate obiectivele începute în cursul anului trecut sau in 1972, metodă ce s-a dovedit eficientă pentru stabilizarea constructorilor și prevenirea fluctuației. Tot in scopul creșterii productivității muncii și scurtării duratei de execuție, unitățile de construcții-montaj și de proiectare să elaboreze soluții tehnice, metode și tehnologii de lucru moderne, prin care să se reducă consumul de manoperă la finisaje cu cel puțin 30 la sută în anul 1972 față de 1970, organizîndu-se producția elementelor finisate — inclusiv a prefabricatelor din beton — și luîndu-se măsuri pentru mecanizarea în proporție de peste 80 la sută a finisajelor, în fiecare mare unitate de construcții, trebuie să se organizeze, pînă la sfârșitul trimestrului I, cîte un șantier model, cu un înalt grad de mecanizare și industrializare a lucrărilor, unde se obține o productivitate ridicată, unde se utilizează sisteme moderne de informație și decizie privind conducerea și planificarea activității și buna gospodărire a materialelor. La aceste șantiere, să se organizeze schimburi de experiență, asigurîndu-se răspîndirea eficientă a soluțiilor și metodelor moderne, extinderea și generalizarea treptată a acestora in toate punctele de lucru. Date fiind condițiile climaterice nefavorabile din această perioadă, este necesar să se acționeze de urgență pentru ca pe toate șantierele obiectivele de construcție să fie închise. Să se asigure încălzirea spațiilor interioare, pentru a se crea condiții de muncă cât mai bune, avindu-se în vedere folosirea judicioasă a forței de muncă existente. Să se lucreze într-un ritm susținut (în ianuarie, să realizăm cel puțin 8 la sută din planul anual la investiții), știut fiind că startul bun pe care întreprinderile de construcții îl iau acum va influența pozitiv întreaga lor activitate din acest an, în acest sens au datoria să se mobilizeze organele și organizațiile de partid, conducerile unităților de execuție sau beneficiare de investiții, pentru ca realizările din 1972 să se situeze la un nivel cît mai ridicat. D. N. M. „NAVROM" CONSTANȚA Incinta port angajează MAGAZIONERI (bărbați). Salarizarea se va face conform H.C.M. 914 1988. Relații suplimentare se pot lua de la biroul personal, telefon 1.01.00, interior 513. DIRECȚIUNEA T. C. L. C. GRUPUL DE ȘANTIERE NR. 1 CONSTANȚA str. Unirii nr. 22 bis Telefon 2.39.50 — int. 177 angajează GESTIONAR MATERIALE. Condițiile de angajare, form H.C.M. nr. 914/1968 conși Legii nr. 22.1970. DIRECȚIUNEA TEATRUL LIRIC prezintă vineri, 11 ianuarie, ora 19,30: „Trubadurul“ (dirijor Silviu Panțîru). TEATRUL DE DRAMA ȘI COMEDIE prezintă vineri, 14 ianuarie, la M. Kogălniceanu, orele 17,00 și 20.00. „Nota zero la purtare“. MUZEUL DE ARHEOLOGIE din Constanța, str. Muzeelor nr. 23 și EDIFICIUL ROMAN CU MOZAIC, deschise zilnic, intre orele 10 — 18 (luni — închis). MUZEUL MARINEI — luni, miercuri, joi, vineri, sâmbătă — deschis intre orele 10 — 18 : duminică, între orele 9 — 15; marți închis. ACVARIUL, bulevardul 16 Februarie nr. 1 (vizavi de „Cazino“) deschis zilnic intre orele 9.00 — 16.00. VREMEA Pentru următoarele trei zile, vremea se va încălzi ușor spre sfîrșitul intervalului. Cerul va fi mai mult noros , vor cădea ninsori slabe. Vintul va sufla potrivit pina la tare, din nord la început, apoi din est. Temperatura aerului, în creștere, va fi cuprinsă noaptea între minus 13 și minus 8 grade, iar ziua între minus 8 și minus 4 grade. Marea cu valuri mari, local al poștei) orele 10 — 18 (luni zilnic, intre ■ închis). MUZIE MUZEUL DE ARTA și COLECȚIA ION JALEA — deschi zilnic, intre orele 10 — 18 (Ion — închis). EXPOZIȚIE DE ARTA POPULARA ROMANEASCA (în fostul PLANETARIU PLANETARIUL 1a), deschis zilnic (piața Lpreintre orele 12.00 - 20.00. CRONICA - DIURNĂ Rebus telegrafic Tovarășul Surmenian Azat din Mangalia Nord ne roagă să îl ajutăm să dezlege rebusul unei telegrame sosite pe adresa sa cu nr. 2658 din 30 decembrie 1971. In telegramă sunt cuprinse următoarele cuvinte și grupe de cifre : ,,Loc. 7 din Galați 1 Nr. 2658 — 30 — 12 — Lux 1 A = „ LUC 1 A=Popa I.I-Col. I A“. Lingă toate acestea factorul poștal, care, se pare, nici el nu se pricepe la astfel de rebusuri a adăugat cu creionul chimic un „La mulți ani Trebuie să recunoaștem că jocul rebusist din această telegramă ne depășește și pe noi, așa că, pînă la intervenția lui... David Vincent ne adresăm Direcției județene P.T.T.R. Poate... Chestie de... I cherestea! Ilie Popovici, șoferia T.C.I.F., șantierul 5 Topraisar, și Teodor Vasiliu, sudor la același șantier, avizi după ciștiguri nemuncite și fără să țină prea mult la propria „cherestea“, și-au însușit de la stația de refulare „Pelinu“ cantitatea de 1,5 mc cherestea pe care au vîndut-o unii din comuna Comana, cetățean Cum faptul n-a putut rămîne nedescoperit, ambii infractori au fost aduși in fața justiției să li se răsplătească fapta după lege. Și vor trebui să aștepte mult și bine pînă ce își vor arăta din nou „cheresteaua". Educație, educatoare și... tăcere In Satu Nou, comuna Mircea Vodă, sînt două educatoare care nu prea se țin de educația copiilor : Bița Popa și Sultana Costea. Organele locale, sesizate de acest fapt, au efectuat un control, prilej cu care s-a constatat că nu puteau justifica prin nici o activitate un număr de 15 zile dintr-o lună, în legătură cu această situație, așa cum era și firesc, a fost sesizat inspectoratul școlar județean, cel în drept să ia măsurile ce se impuneau. Inspectoratul, însă, de mai bine de o lună de zile, păstrează o tăcere deplină asupra acestui caz. O fi cumva și asta o măsură educativă ? Focul a fost stins, dar pagubele... Ion Crăciun din satul Viișoiana, comuna Cobadin, a neglijat repetatele îndemnuri ca toți gospodarii să verifice și să curețe din timp coșurile de fum și celelalte instalații de încălzit pentru a preîntimpina pericolul izbucnirii unor incendii. într-una din zilele trecute neglijența sa a fost plătită foarte scump. S-a trezit cu casa în flăcări, aceasta aprinzindu-se tocmai de la coșul necurățat la timp. Intervenția promptă a formației civile de pompieri a făcut ca incendiul să fie stins înainte de a cuprinde întreaga clădire. Pagubele sunt însă pagube și ele trebuie să constituie un avertisment serios pentru Ion Crăciun și pentru alți cetățeni. MICA PUBLICITATE VINZARI VÎND „MZ 125“ perfectă stare str. dr. Petru Groza 20, Constanța. (29) VÎND convenabil și in perfectă stare una sufragerie „Dacia“. Doritorii se vor adresa la orice oră la telefon 2.43.90, Constanța. (43) ANUNȚURI DE FAMILIE DOBRINESCU GRIGORE, preună cu SURORILE SALE, îmanunță adineîndurerați încetarea din viață a SCUMPEILOR MAME. Înmormintarea va avea loc sîmbătă, 15 ianuarie 1972, ora 13,00 la cimitirul „Central“ Constanța. (45) Familia Dușa mulțumește tuturor celor care au luat parte la suferința pricinuită de pierderea bunului și neuitatului lor Tudorică Dușa. (44)