Drum Nou, octombrie 1971 (Anul 28, nr. 8314-8340)

1971-10-14 / nr. 8325

Nr. 8325 •n cotidiene. Azi, se deschide patinoarul artificial din Poiana Braşov O veste bună pentru cei ce îndrăgesc patinajul: azi se deschide pentru public patinoarul artificial din Poiana Braşov. El va funcţiona după următorul program: joi şi sîmbătă, patru serii, de la ora 11,20,30, iar duminică, cinci serii, de la 9—21. Luni, miercuri şi vineri, patinoarul este rezervat antrenamentelor sportivilor de performanţă. (Al. Dincă). Curs de informatică în cadrul Universităţii populare Braşov, anul acesta va funcţiona un curs de informatică intitulat: ,,Limbaje de programare pentru calculatorul Felix C. — 256". Cursul, care va cuprinde noţiuni despre calculatoarele electronice moderne şi limbajele de programare ASSIRIS şi COBOL, este destinat pregătirii personalului care va deservi calculatoarele electronice. Absolvenţii cursului vor avea prioritate la angajarea în centrele de calcul sau în colectivele de informatică ce vor lua fiinţă într-un viitor apropiat în întreprinderi. Cei interesaţi pot afla amănunte suplimentare la Palatul culturii din Braşov, str. Ciucaş nr. 8, telefon 1.22.89. (V. Popescu). Premieră la hotel „Teleferic" La hotelul ,,Teleferic" din Poiana Braşov a avut loc o „premieră" mai puţin obişnuită: darea în folosinţă a unei saune, amenajată după modelul celor din ţările nordice. Excelent mijloc de reconfortare, sauna va avea, fără îndoială, numeroşi solicitanţi. (R. Bădulescu). Un nou complex de ateliere meşteşugăreşti Pentru satisfacerea cerinţelor populaţiei, cooperativa meşteşugărească „Sîrguinţa" va da în folosinţă la sfîrşitul acestui trimestru un nou complex de ateliere. Aflat în construcţie pe str. Dr. Babeş din Braşov, complexul va avea o suprafaţă de 1.400 m.p. Cel mai mare spaţiu va fi afectat curăţătoriei chimice, spălătoriei şi vopsitoriei. (C. Popa). Cabinet dentar de întreprindere De curînd, o propunere a salariaţilor Fabricii de şuruburi din Braşov a fost tradusă în fapte, în cadrul întreprinderii, a fost dat în folosință un cabinet dentar, utilat cu aparatură nouă, ultramodernă. Cabinetul este deservit de un medic stomatolog, o asistentă și un tehnician. (N. Pavelescu). 1 Incursiune în Casa cravatelor roşii (Urmare din pag. 1) bancurile de lucru din sala maşinilor, unde a fost creat cartul de concurs al lotului braşovean, ne-o dovedesc din plin. Tinărul Gheorghe Urdea ne-a mărturisit : ,,Cind am venit pentru prima oară aici, eram corigent la mai multe materii. Aici insă, îndrăgind cartul, am învăţat disciplina muncii". Am allat cu bucurie că G. Urdea, conducătorul lotului braşovean de carturi, este un elev excepţional al Şcolii profesionale de mecanici auto. Prof. Rozalia Lebedeanu ne-a arătat, cu îndreptăţită mîndrie, ţesăturile minunate, lucrările de traforaj artistic ce amintesc fineţea celor mai delicate cusături româneşti, lucrări care au obţinut numai locul I la multe concursuri. . Micii naturalişti, cunoscători şi iubitori ai naturii, pasionaţi cercetători ai vieţii animalelor şi plantelor, nu se rezumă doar la observaţii, la experienţe de laborator. Ei sunt cei care au grijă de seră, care prepară materialul didactic pentru şcoli. Acum lucrau să-şi refacă colecţiile cu material documentar căci un mare număr din ele au fost reţinute de către Expo '70 Osaka (Japonia), iar altele au fost cerute de către R. F. a Germaniei. Pionierii de aici se mai mîndresc şi cu colecţia de pietre vulcanice, una din cele mai complete colecţii din ţară. Am vizitat cercul de cinematografie, cel de foto, de arte plastice — împărăţia frumosului în linie şi culoare - cel de turism unde micii cicloturişti se pregătesc încă de pe acum pentru Olimpiada de la München din 1972, unde vor duce mesajul de salut al copiilor din România. Peste tot, purtători ai cravatelor roşii care, îmbujoraţi, ar dori să povestească ore un şir despre activitatea depusă aici, despre concursuri şi premii. . . Sportivii de la cercurile de judo şi scrimă, dansatorii cercurilor de dans modern sau dansuri populare (aceştia se află acum intr-un turneu în Franţa), instrumentiştii orchestrei de estradă, ai tarafului sau pionierii din grupul vocal toţi dovedesc acelaşi avînt, aceeaşi dorinţă ardentă de acţiune. „Entuziasmul, răbdarea, bucuria de a munci, pasiunea sunt caracteristice tuturor pionierilor noştri , ne declară Virgil Budu, directorul Casei pionierilor. Deprinderile de muncă şi comportare învăţate aici, grefate şi susţinute de atribute morale cum sunt cele amintite mai sus, ii ajută pe copii să se integreze mai uşor in dinamica vieţii sociale, le dă mari satisfacţii. Acum, la începutul unui nou an şcolar, aşteptăm noi pionieri care, alături de colegii lor, să dobindească dragostea pentru muncă, frumos și util". 000BS00 ********* Cinema PATRIA (telefon 1.18.18) „700 de dolari pentru serif" - orele: 8,30; 11; 13 30; 16; 18,30; 21. ARTA (telefon 1.23.63) ,,Termen" — orele: 11; 15; 17,30; 20. POPULAR (telefon 1.40.22) ,,Fraţii" — orele: 9; 12,30; 16,30; 20. COSMOS (telefon 1.11.52) „Boxerul" -orele: 9; 11; 14; 16;30; 19; 21. TINERETULUI (telefon 1.48.21) , ,Jandarmul se însoară" - orele: 9; 11; 15; 17; 19; 21. Televiziune JOI, 14 OCTOMBRIE 17.30 Deschiderea emisiunii. Emisiune îr limba maghiară. 18.30 La volan — emisiune pentru conducătorii auto. 18.50 Timp și anotimp în agricultură. 19.10 Pentru sănătatea dv. Regimul de viaţă al bolnavilor cardiaci. 19.20 1001 de seri — emisiune pentru cei mici. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reflector. 20.15 Interpretul săptămînii: Anca Agemolu. 20.30 Pagini de umor. „Stan şi Bran delincvenţi". 21.20 Cadran internaţional. 22.10 Serenade, canţonete şi arii din operete. 22.45 Telejurnalul de noapte. Pronoexpres Rezultatele tragerii la Concursul nr. 41 din 13 octombrie a.c. Extragerea I: 29, 37, 41, 35, 3. Extragerea a ll-a: 32, 25, 23, 6, 18. Fond generalde premii: 1.874.698 lei. Timpul probabil Pentru zilele de 15 şi 16 octombrie. Vremea se va răci, iar cerul se va acoperi treptat, devenind favorabil ploilor slabe, locale. Vînt potrivit din vest. Temperaturile minime vor fi cuprinse între 0 şi 4 grade iar cele maxime între 12 şi 16 grade. IBLICITATE PIERDERI Pierdut certificat de naştere seria N.K. 059361047 eliberat de Consiliul popular al comunei Bogza, pe numele Saigău Nicolae. Declar nul. 2030 Pierdut carte de muncă pe numele Czica Ioan, eliberată de întreprinderea de construcţii montaj nr. 4, București, seria D.L. nr. 462546. Declar nulă. 2031 Pierdut legitimație de intrare la Banca Naţională pe numele Florea Eugenia, cu nr. 32243. Declar nulă. 2032 Pierdut legitimație nr. 4029 eliberată pe numele Bodo Arpad. Declar nulă. 2015 Pierdut carte de muncă nr. 5617 eliberată de Uzina de autocamioane Braşov, pe numele de Rădulescu Dumitru. Declar nulă. 2042 Pierdut legitimaţie eliberată de uzina ,,6 Martie" Zărneşti, cu nr. 10010, pe numele Tinca Maria. Declar nulă. 2043 Pierdut legitimaţie de student nr. 478 pe numele Ricmea Eugenia. Declar nulă. 2046 Pierdut certificat şcolar cu nr. 0247944 eliberat de Şcoala generală nr. 3 Făgăraş, pe numele Burlea Doina. Declar nul . 2066 Pierdut autorizaţie eliberată de I.T.A., seria 540595 pentru auto 21-BV-4843. Declar nulă. 2033 Pierdut legitimaţie nr. 3146 pe numele liberată de Uzina 2 Braşov. 2059 Pierdut carte de muncă seria L nr. 65784 pe numele Gomoescu Constantin. Declar nulă. 2063 Pierdut şase foi de parcurs pe numele de Vrabie Ioan. Găsitorului recompensă. Braşov, Calea Bucureştilor nr. 80, sc. A, ap. 2067 Pierdut legitimaţie cu nr. 4330 pe numele Cogâlniceanu Rodica, eliberată de Uzina 2 Brașov. Declar nulă. 2073 VINZARI-CUMPARARI Vînd sau schimb I.M.S. modificat în R.R. Brașov, str. Mercur nr. 2 bis, sc. A, ap. 14, cartierul Steagul roșu III. 2069 Vînd blană sintetică din import, mărime mijlocie. Telefon 1:20.91, între orele 10-12. 2070 ----------------------------------------------------Vînd casă, parţial liberă, Braşov, str. Griviţa Roşie nr. 5. 2071 Vînd mere excepţional de frumoase, diverse soiuri de preferinţă vinerea, sîmbăta, duminica. Bîrsan, Şercaua nr. 51. 2072 Cumpărăm casă familială în Braşov, liberă, cedăm eventual prin schimb casă flă in Sibiu. Telefon 8.47.78, excepţionali 2068 Vînd urgent, convenabil, „Wartburg 31 ”. Braşov, str. Neptun nr. 5, scara B, ap. 20. 2054 Vînd casete* magnetofon de 120 minute. Braşov, b-dul Lenin nr. 88, scara A, între orele 18-20, Dumitrescu. 2055 De vînzare „Wartburg Lux", Braşov, str. Spartacus nr. 25 (fost str. Vînătorilor). 2056 Vînd „Renault 16" şi garnitură hol, imitație piele. Telefon 1.55.22. 2060 Vînd gater orizontal cu 3 pînze de KW 7 H.P. 10. Teliu, nr. 379,\ Jakab Aron. 2061 Vînd urgent casă nouă, format vilă, cu 13 camere, liberă. ■ Rîșnov,, str. Mihai Eminescu nr. 4. 2062 Vînd ,,,Fiat 600" în perfectă stare. Brașov, str. Pictor Luchian nr. 31. 2064 Vînd central 3 camere, bucătărie și o cameră, bucătărie. Telefon 1.52.17. 2065 OFERTE DE SERVICIU Caut traducător cehă-română. Informaţii telefon 18.21, Făgăraş. 2057 Angajez fată, internă, pricepută pentru menaj şi îngrijire copil. Telefon 1.20.42. 2066 ANUNŢ FAMILIAL Rugăm cunoştinţele care pot să ia parte sîmbătă, 23 octombrie 1971, orele 17 (5 p.m.), la comemorarea de un an de la încetarea din viaţă a mult-regretatei ELENA MOISE BUNESCU (LACEA), car® va avea loc în Biserica din str. Pe Tocile. 2050 Silvaş Emil. Declar nulă. r i. DRUM NOU Noi reglementări privind stabilirea domiciliului în oraşele mari Printr-un recent Decret al Consiliului de Stat au fost reglementate condiţiile cerute pentru stabilirea domiciliului în oraşele care, potrivit legii, sunt declarate oraşe mari a persoanelor provenite din alte localităţi. Conform prevederilor noului arct normativ, Consiliul de Miniştri stabileşte anual, pe baza propunerilor ministerelor şi celorlalte organe centrale, cu avizul comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene şi al municipiului Bucureşti, numărul de persoane ce pot fi angajate sau transferate din alte localităţi în oraşele mari, necesare pentru aparatul central şi cel al unităţilor în subordine. Tot Consiliul de Miniştri fixează anual, pe baza propunerilor comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene şi al municipiului Bucureşti, numărul persoanelor calificate necesare consiliilor populare şi unităţilor subordonate ce pot fi angajate sau transferate din alte localităţi în oraşele mari. Miniştrii, ceilalţi conducători ai organelor centrale, precum şi preşedinţii comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene şi ale municipiului Bucureşti, în limita numărului de persoane stabilit de Consiliul de Miniştri, dau aprobări nominale pentru persoanele care vor fi angajate sau transferate, pe durată nedeterminată, asigurînd cazarea acestora şi a membrilor de familie pe care îiau în întreţinere în locuinţe corespunzătoare. Prin acelaşi decret sunt reglementate condiţiile în care anumite categorii de persoane pot să-şi stabilească domiciliul în localităţile declarate oraşe mari, în afara cazurilor de angajare sau transferare în serviciu. Astfel, soţul care se mută la celălalt soţ, părinţii care se mută la copii, şi copiiicare se mută la părinţi, precum şi minorii care se mută la persoanele care potrivit legii au obligaţia să-i întreţină au dreptul să-şi stabilească domiciliul în oraşele mari, în suprafaţa locativă a persoanelor la care se mută, dacă acestea au domiciliul in oraşul respectiv. Absolvenţii instituţiilor de învăţămînt superior îşi pot stabili domiciliul în aceste oraşe pe baza dispoziţiei de repartizare în producţie. Persoanele care au locuinţă proprietate personală în oraşele mari şi care, ulterior dobîndirii proprietăţii şi-au stabilit domiciliul în alte localităţi, ca urmare a schimbării locului de muncă, pot reveni după încetarea raporturilor de muncă, dacă au asigurată cazarea în locuinţa proprie. Decretul dă dreptul preşedintelui Comitetului executiv al Consiliului popular judeţean sau al Municipiului Bucureşti să poată aproba, de la caz la caz, stabilirea domiciliului în oraşele mari şi a altor persoane pentru motive temeinic justificate. Noile reglementări privind stabilirea domiciliului în oraşele mari au menirea de a asigura o justă corelare între capacitatea de cuprindere a fondului locativ existent şi a celui aflat în construcţie, şi a fluxului de cadre către instituţiile şi organizaţiile economice situate în aceste localităţi. (Agerpres) liHI 9KHIBIBIHIBIHIEIHIHIBIBMHII IIBII Beneficiarul și constructorul (Urmare din pag. 1) stabilit totuși când va fi mutat postul de transformare, altfel nefiind posibilă continuarea lucrărilor. — N-am putut fixa încă un termen. .. ne-a răspuns interlocutorul. Am făcut rost de stâlpii pentru cablul liniei electrice (care în treacăt fie spus, împiedică şi la ora actuală mersul lucrărilor pe şantier — n.n.). Nu putem stabili însă un termen decit în momentul cînd avem totul rezolvat pentru mutarea postului. .. Iată deci că omul care, prin funcţia ce o deţine şi salariul pe care-l primeşte, este obligat să facă totul pentru grăbirea lucrărilor pe şantier, se joacă de-a termenele şi acţionează cu totul empiric, lipsit de precizie şi de perspectivă. Să ne mai mirăm atunci că planul de investiţii al fabricii „Răsăritul" este în pericol de a mai putea fi realizat în acest an, iar asigurarea frontului de lucru pentru perioada de iarnă este pusă sub semnul întrebării? în această privinţă o însemnată răspundere poartă şi Trustul de construcţii şi montaje siderurgice din Bucureşti, titular principal al execuţiei investiţiilor de la Cristian, la încheierea protocolului de cedare a realizării construcţiilor către I.C.I.M. Braşov, T.C.M.S. s-a obligat să pună la dispoziţie principalele materiale necesare, îndeosebi chesoanele pentru acoperirea halei principale şi fierul beton. Din păcate, nici la ora actuală nu se ştie dacă aceste chesoane pot sau nu să fie asigurate constructorului. De subliniat că de ele depinde crearea frontului de lucru pentru perioada de iarnă şi, în general, pentru anul viitor. în caz contrar, însăşi punerea în funcţiune a întregului obiectiv de investiţii este amînată sine die. Restanţele de pe şantierul fabricii „Răsăritul" îşi găsesc explicaţia şi în aceea că nici constructorul efectiv, I.C.I.M. Braşov, respectiv lotul 5 al şantierului, nu a dat suficientă atenţie respectării termenelor de execuţie a lucrărilor. Acest fapt este dovedit de numeroasele lucrări rămase în urmă şi a căror execuţie nu depinde de asigurarea unor materiale sau elemente de construcţii deficitare. De altfel, din investigaţiile întreprinse pe şantier a rezultat că forţele lotului 5 au fost concentrate cu precădere spre realizarea unor obiective de investiţii de la alte întreprinderi. Doar acum cînd lucrurile au ajuns într-un stadiu nepermis de întîrziere, constructorul îşi pune mai serios problema lucrărilor de la Cristian. Evident, aceasta nu este o metodă care să asigure execuţia ritmică a obiectivelor de investiţii. Situaţia lucrărilor de pe şantierul fabricii „Răsăritul" impune ca atît beneficiarul cît şi constructorul să acţioneze cu întreaga energie şi responsabilitate, pentru grăbirea ritmului de execuţie şi recuperarea în cel mai scurt timp a restanţelor. Se cer rezolvate în acest scop în primă urgenţă, asigurarea chesoanelor pentru acoperirea halei principale, mutarea postului de transformare şi a liniei electrice aferente. Este necesară, totodată, asigurarea în mai mare măsură cu material lemnos pentru cofraje, forţă de muncă şi utilaje a lucrărilor de pe şantier. Toate aceste probleme trebuie înscrise de către beneficiar şi constructor pe agenda urgenţelor şi rezolvate cu maximă operativitate, întrucît nimeni nu le permite ca la finele anului, de care ne mai despart doar două luni şi jumătate, şantierul fabricii „Răsăritul" să se prezinte cu nerealizarea sarcinilor de plan. Dimensiunile etice ale modelului educațional (Urmare din pag. I) maistrul lăcătuş Vasile Vîşca, director adjunct la Grupul şcolar „Hidromecanica", zîmbea : — Mă uitam la băiatul ăsta. Așa gindeam și eu cînd eram la vîrsta lui. — Acum v-ați schimbat părerea ? — De loc. De fapt nu am părăsit-o niciodată. Noi am fost acasă unsprezece copii. Tata, care e muncitor ceferist, ne-a învăţat să îndrăgim munca încă de mici. Fratele cel mai mare a urmat şcoala profesională. Eu i-am urmat exemplul. Exemplu transmis, prin el, de la tata. La această şcoală am învăţat şi eu meserie. Am urmat apoi liceul seral, apoi şcoala post-liceală... De aceea zîmbeam privindu-1 pe Burlacu. E bine că aceşti tineri gîndesc aşa, că ştiu să viseze şi să-şi înfăptuiască aspiraţiile. Intr-adevăr, tinerii ştiu, şi au toate posibilităţile asigurate pentru îndeplinirea aspiraţiilor. Societatea noastră, prin structura sa, cultivă la om încrederea în forţele sale, convingerea că se poate realiza pe plan social şi afectivuman. Arlette Vlăduca are 18 ani şi este elevă în clasa a XlI-a a Liceului de muzică din Braşov. Studiază vioara. „Vioara, îmi spunea, a însemnat pentru mine cea mai mare descoperire. Am simţit dintr-o dată nevoia să fie multă linişte în jur. Numai aşa poate fi înţeleasă muzica in toate rezonanţele sale. Muzica, bineînţeles, ca limbaj, ca modalitate de a te exprima, de a comunica cu semenii. Marile valori ale muzicii româneşti n-au abandonat niciodată acest deziderat. Enescu, de pildă. Model reprezentativ de om şi artist, cu sufletul adine ancorat în frămîntările poporului. Pentru mine, Enescu rămîne un pisc, un punct de reper. Fie că voi interpreta doar, sau chiar voi compune, aş vrea să prind pe corzile viorii fiorul acela unic care reprezintă, cred eu, spiritul poporului nostru". Tinerii îşi caută „idoli", modele de viaţă la care să se raporteze. în discuţiile lor auzim mereu clasica replică „aş vrea să fiu ca tata, ca fratele, ca profesorul meu ..." Cizmarul Petre Dinu, de la unitatea nr. 29 a cooperativei „Munca manuală", a fost socotit multă vreme un element nedisciplinat. Azi, Petre Dinu s-a schimbat. Regretă vechea comportare, care i-a adus atîtea și atîtea necazuri. — De acum înainte — îmi declara el — voi urma întocmai sfaturile maistrului meu Bela Birtolan. Ca dînsul aş vreau să fiu. Cum s-ar spune, un bun meseriaş, un om cinstit, corect. Formularea „aş vrea să fiu" apare şi în cazul lui Petre Dinu, aşa cum apare în cazul atîtor tineri. Modelul educaţional, cum îl numesc pedagogii, este aşadar un adevăr, a cărui semnificaţie trebuie tot mai mult descoperită, în marele proces de educare comunistă a tinerilor, de perfecţionare a conştiinţelor acestora, modelul îşi are locul său de primă mărime. El reprezintă exemplul viu, omul de nădejde de lungă tine NHI il!£ SI«1 9iR HH!HIBI MILIŢIE INFORMEAZĂ IMPRUDENŢA UNUI ELECTRICIAN Electricianul NICOLAE BICA se afla în satul Feldioara, comuna Ucea, pentru schimbarea unor becuri defecte din reţeaua electrică sătească, în lipsa şefului său de echipă, aflat în altă parte a localităţii, proaspătul electrician s-a apucat de lucru de unul singur. Din ignoranţă, sau, poate, numai din eroism prost înţeles, a urcat pe stîlpfără echipament de protecţie elementar, respectiv fără cizme de cauciuc şi fără mănuşi. A fost suficient să atingă suportul becului, pentru a se prăbuşi de la înălţime, electrocutat. E o întîmplare nefericită, din care au de învăţat nu numai electricienii tineri, ci şi „aşii" într-ale meseriei. Că şi aceştia uită uneori regulile elementare de protecţia muncii. ROZĂTORI.. MOTORIZAŢI între rozătorii bipezi ai produselor agricole din acest sezon se numără şi MIHAI VÎRLAN şi GH. DOBRE, din Ghimbav str. Pieţei nr. 76, respectiv str. Morii, nr. 108. Faţă de alţi ciupitori ai avutului obştesc, despre care am scris deja la această rubrică, cei doi ortaci într-ale furtului au adus o inovaţie : s-au motorizat. Pe numai două roţi (motocicleta nr. 46 Bv-3696, proprietatea lui Mihai Vîrlan) au încărcat nu mai puţin de 130 kg de cartofi sustraşi de pe tarlalele C.A.P. Ghimbav. Deşi au pornit-o spre casă cu toată viteza, tot au fost ajunşi din urmă de miliţie. Dosarul a fost trimis în instanţă, cu propunerea de a fi judecaţi conform procedurii speciale. CAUZA ACCIDENTULUI : O CASTANĂ ! Cum poate fi o castană cauza unui accident de circulaţie, şi încă unul extrem de grav ? Simplu ca o rostogolire de castană ! în timp ce altoturismul Z-B-638, condus de DUMITRU STOIAN, trecea prin comuna Şercaia, respectiv prin faţa grădiniţei de copii, Heinrich Reinhold, în vîrstă de 4 ani, a dat buzna în stradă, urmărind o castană, ce se rostogolea în faţa sa. Conducătorul auto n-a putut evita accidentul, care s-a soldat cu rănirea gravă a minorului, internat în spital în stare de comă. Ce va fi făcut în acest timp educatoarea, căreia i-au fost daţi în grijă zeci de copii?! Singură „a băgat castanele în foc", singură să le scoată cu mîna! i Pag 3 Uzina nr. 2 Braşov angajează de urgenţă : PRIMITORI DISTRIBUITORI PORTAR GESTIONAR pentru „Blocul tineretului" PAZNIC ŞEF FORMAŢIE P.C.I. PEISAGIST FLORICULTOR, cu practică în seră şi spaţii verzi INSTALATOR SANITAR LĂCĂTUŞI ELECTRICIENI RECTIFICATORI FREZORI STRUNGARI SUDORI ZIDARI-ROSARI TINICHIGIU FOCHISTI ASCUTITORI RABOJORI MUNCITORI NECALIFICATI 618 Centrala Industrială de autocamioane şi tractoare Braşov, str. Poienelor nr. 5 angajează imediat ingineri mecanici economişti tehnicieni merceologi Condiţii de încadrare şi salarizare conform H.C.M. nr. 914/1968. Informaţii la serviciul personal, telefon 2.02.20 interior 950-952. 650 Întrepriidderea viei şi vinului din Braşov str. Alex. loan Cuza nr. 16 angajează urgent. MECANIC AUTO MECANICI ÎNTREŢINERE UTILAJE DOGARI PORTAR Angajarea se face conform H.C.M. nr. 914/1968. Informaţii suplimentare la telefon 1.23.07. 659 Fabrica de stofe Braşov » schimbă două bucăţi transformatoare 1.000 KVA—6/0,4 KV cu două bucăţi transformatoare 630 KVA—6/0,4 KV. Informaţii suplimentare la telefon 2.48.66 interior 180. 651 Oficiul farmaceutic Braşov angajează : MAGAZINER PRINCIPAL la magazia de materiale. Telefon 1.21.83 636 Trustul de instalații-monta str. Karl Marx nr. 47 Braşov angajează imediat: O STENODACTILOGRAFA UN ŞEF SERVICIU SALARIZARE ŞANTIER. Condiţii de studii şi stagiu, cele H.C.M. nr. 914/1968. Informaţii la serviciul personal al trustului, prevăzute în 654 I. C. I. M. Braşov str. Carpaţilor nr. 9 angajează urgent : maiştri construcţii civile şi industriale tîmplari zidari dulgheri muncitori necalificaţi Informaţii suplimentare la serviciul personal, telefon 2.24.11, interior 130. 649 Oficiul naţional de turism „CARPAŢI“ Braşov str. 7 Noiembrie nr. 12 angajează: COLABORATORI EXTERNI PENTRU GHIŞEUL DE SCHIMB ŞI VALORIFICĂRI GHIZI RECEPŢIONERI cunoscători de limbi străine. Solicitanţii se vor adresa serviciului de prestaţii turistice din holul hotelului „Carpaţi". Examenul de verificare a cunoştinţelor va avea loc la data de 15 octombrie 1971. De asemenea angajează : ŞEF BIROU MUZICAL; FOCHIŞTI AUTORIZAT!; FRIGORIFERISTI. 660