Electrotehnica, Electronica, Automatica, 1975 (Anul 23, nr. 1-8)

1975-01-01 / nr. 1

Elektrotechnik aün' llanovra şi r^YI TI FOLOSI LUrâţionăl NOILE DEZVOLTĂRI Electrotehnica, inclusă în aplicaţii industriale, aprovizionare, comerţ, sectorul meşteşugăresc şi prestările de serviciu, este demonstrată de 1 620 de expozanţi ai electrotehnicii la Tîrgul din Hanovra. Cum este întîmpinată, de exemplu, scumpirea materiilor prime în producerea energiei electrice? Ce se poate face pentru distribuţia energiei la dimensionarea unor construcţii mai mici ? Cum ajută tehnica instalaţiilor şi tehnica aparatelor de uz casnic pe meseriaşi la raţionalizarea muncii lor şi la planificarea tuturor instalaţiilor electrice? Ce progrese se înregistrează în domeniile iluminatului ultrasunetelor, microsudurii, bobinajului şi înfăşurărilor? La acestea toate şi la mii de alte întrebări actuale electrotehnica găseşte mereu răspunsul ,sub forma unor noi dezvoltări utilizabile în practică. La Tîrgul din Hanovra sînt concentrate 6 mari standuri în specialitatea electrotehnică. Ele vă oferă atît o privire de ansamblu, cît şi informaţii amănunţite. Aici nu este vorba numai de ceva tipărit pe hîrtie, aici puteţi vedea cu ochii dv progresul şi îl puteţi trăi sub diferite aspecte ; puteţi studia, puteţi discuta cu specialiştii. Faceţi uz de neobişnuita lărgime, densitate şi precizie de informaţii, pe care vi le oferă numai TÎRGUL DIN HANOVRA.' îngrijiţi-vă să pătrundă în casa de idei şi impulsuri noi, care să se transforme în activităţi. Tehnica electroenergetică, maşini şi aparate Maşini electrice Transformatoare Mutatoare Surse primare şi secundare .Condensatoare pentru curenţi tari Aparate comutatoare pentru tensiuni înalte •Aparate comutatoare pentru tensiuni joase ’ Instalaţii şi conducte Cabluri Garnituri de cabluri şi armături de conducte Prelucrare electromecanică Sudare şi lipire electrică Tratamente electrotermice Prelucrare electrochimică şi electrofizică Aparate şi instalaţii electrice pentru producţie şi montaj Tehnica măsurării electrice şi electronice şi a automatizării Aparate Instalaţii şi sisteme Aparate şi instalaţii (aranjate după mărimi) Aparate şi instalaţii (aranjate după procedee) Instalaţii electrice şi tehnica electrocasnică, electronica distractivă Aparate, instalaţii Aparate de uz casnic Aparate de radio, televiziune şi de sunet Antene de recepţie Piese şi accesorii electroacustice Aparate audiovizuale şi instalaţii cu destinaţii comerciale Componente electronice Componente active Componente pasive Componente electromecanice Tehnica iluminatului Iluminat Lămpi cu incandescenţă Lămpi de descărcare Telecomunicaţii Telegrafie Radio Semnalizatoare şi siguranţe Temporizatoare Calitatea de informare pe care nu o puteţi găsi în altă parte Conferinţe — completări raţionale ale ofertei Conferinţele adîncesc şi intensifică calitatea de informare a Tîrgului de la Hanovra. Pentru sfera dv. de interes s-au prevăzut următoarele manifestări : Conferinţa de aparate electrotehnice (ETG) 1975 Tematica generală: mutatoare mici şi foarte mici Organizator : Societatea de electrotehnică VDE, Hanovra, în colaborare cu societatea pe acţiuni a tîrgului (AG). Data: marţi, 22. IV. şi miercuri 23.IV.1975. Cereţi lista expozanţilor şi toate informaţiile care vă interesează la societatea pe acţiuni a tîrgului — AG, D-3000 Hannover — Messegelände la Tîrgul din Hanovra din 16—24 aprilie^1^l^