Evenimentul Zilei, iulie 2006 (Anul 15, nr. 4499-4527)

2006-07-24 / nr. 4520

Ediția de Transilvania a a zilei ■ Evenimentul f i Svr^% Etxhil I !T 618.417 cititori in fiecare zi ! Nr. 4520 I Luni, 24 iulie 2006 I 28 pagini ! 90 de bani / 9.000 lei vechi www.evz^ro »«Zi ? 1 I Ziar tipărit la București, Cluj, Timișoara și Iași ** a Hayssam a fugit de lângă o limba sau apăzi ^ ta de jandarmi Inginerii revin în forță în acest an, candidații la admiterea în facultăți au dat Economia pe Inginerie, domeniu care are mare căutare în străinătate. De asemenea, continuă să fie mare concurență la Academia de Politie Eveniment EVZ Special. 5 Burci lucrează cu contabilii Mafiei siciliene fir Mihai Munteanu Contabilii Cosa Nostra, temuta organizație mafiotă care domină Sicilia, controlează banii unei puternice grupări de afaceri din România, condusă de Cristian Burci și Dumitru Creștin. Clienți ai guvernului Năstase, cei doi au interese în patru societăți anonime, înființate în Lugano - Elveția. Acestea au derulat afaceri dubioase cu statul român în domeniul feroviar, alimentar, media, duty-free. în prezent, firmele au ajuns stăpâne peste foste companii naționale, privatizate de regimul PSD. Cele patru off-shore-uri sunt administrate financiar de către angajații lui Tito Tettamanti și Giangiorgio Spiess, doi finanțiști elvețieni aflați în vizorul Direcției Antimafia din Italia pentru spălare de bani și alte operațiuni în beneficiul Cosa Nostra. Jgli Tettamanti și Spiess sunt apropiați ai lui Silvio Berlusconi, jfHR ex-premier al Italiei și bun prieten cu Adrian Năstase. Afacerile rețelei Burci-Creștin > Romvag SA Caracal construcție-întreținere vagoane Meva SA Turnu Severin - fabrică de vagoane Severiav SA Turnu Severin - șantier naval > Servtrans Invest SA București - transport feroviar Astra Vagoane SA Arad fabrică de vagoane Scandia Română SA Sibiu fabrică de conserve > Protan SA ecologizare animalieră > Prima TV, Kiss FM, Star FM ure recent Distribution General Value SRL București inevator dntr-free Cele mai multe dintre aceste companii ; fost achiziționate fraudulos de la sta au beneficiat de contracte preferent ARDE ORIENTUL MIJLOCIU! Reportaj la gura țevii Reporterul EVZ aflat pe front a ajuns la granița israeliano-libaneză, printre soldații din prima linie. Un fel de frontieră a morții, unde viața militarilor se intersectează cu cea a civililor, nimeriți fără voia lor intr-un război sângeros. Război in Orient. 12-13 front Călin Cosmaciuc (Israel) NUNTĂ ÎNTREI Monica și Irinel vor avea un prichindel Doru Paraschiv După ce au fost răsfățați cu șampanie, caviar și prepeliță indiană, invitații la petrecerea de nuntă a lui Irinel Columbeanu (49 de ani) au primit cu aplauze premisa „surpriză de la miezul nopții“. Monica Gabor (19 ani), abia devenită Columbeanu, a anunțat că va fi mămică nu mai târziu de luna ianuarie a anului viitor! Asta înseamnă că luna mireasă este însărcinată în trei luni. Pagina 28 Biblioteca .lucrțe&ni FOTBALIȘTI PACÂim Sclavii lui Nețoiu Costică Olteanu, fost fotbalist la Rocar București, a dezvăluit pentru EVZ cum îi transformă Gigi Nețoiu (foto) pe jucători în sclavi. „Comandantul“ îi împrumută cu bani, punându-i să gireze cu diverse bunuri. Ulterior, chiar dacă-și plătesc datoriile, jucătorii nu-și mai recuperează lucrurile (Daniel Conțescu) Sport.« Canicula ne mai „arde“ încă o săptămână Meteorologii avertizează că, începând de astăzi și până joi, va urma un nou val de caniculă, care va afecta 17 județe. Temperaturile din timpul zilei vor atinge 35 de grade Celsius, iar noaptea nu vor coborî sub 20 ° C. (Miruna Olteanu) Eveniment, 2 Deputatul „Expulzare“ nu va mai fi decan Decanul Facultății de Medicină și Farmacie Oradea, deputatul PRM Mircea Ifrim (67 de ani), își va pierde funcția de la 1 octombrie. Motivul: la două zile după dezvăluirile din IFRIM ȘI SOȚIA PRODECAN A „Evenimentul zilei“ despre studentul pe care a vrut să-l expulzeze Ifrim, Senatul universității a decis să-i pensioneze pe profesorii care au împlinit 65 de ani. (Mihai Șolca) Eveniment, 2 Steaua = victorie + agresivitate + rasism Steaua a cucerit Supercupa României, învingând sâmbătă pe rivala Rapid cu 1-0, după un meci plin de incidente. Jucătorii s-au bătut pe teren suporterii au scandat din nou cântece rasiste, iar oficialii Stelei s-au dat din nou în stambă, stricând chiar și momentul decernării trofeului. (Octavian Cojocaru) Sport. 15 ș i 12 Luăm morfină mai ușor Bolnavii vor putea să-și cumpere mai ușor medicamentele gratuite pentru alinarea durerilor. Legea care reglementează eliberarea produselor pe bază de morfină a fost modificată de la 1 iulie. (Mihaela Năftănăilă) Sănătate, 24 Abonează-te la EVZ! Cu prețuri începând de la A C lei Up ziar IMS ! Online ! Mandat Poșta aetalii la pagina 17 Țara care și-a pierdut buletinul Senatul EVZ. Andrei Postelnicu privește de la Praga spre București și compară modurile în care cele două capitale scot în evidență identitatea națională. Opinii. 6 Moștenirea lui Omar Editorialul EVZ. Ioana Lupea arată cine sunt cei care au motive să răsufle ușurați de pe urma dispariției celui acuzat de terorism. Opinii. 6 ITSiJKSI^imjdrA'ii »hum www.evz^ro