Evenimentul Zilei, mai 2007 (Anul 16, nr. 4795-4825)

2007-05-28 / nr. 4822

MMM EDIȚIA DE TRANSILVANIA _ Akabela Evenimentul v Lom, 28 mai 2007 I Nr. 4822 | 32 de pagini Ilieu I www.evz.ro | 759.000 cititori în fiecare zi ! Ziar tipărit la București, Cluj, Timișoara și Iași ^ Băsescu i-a num Jl fost Vilfhi|B?|7Jriliiii VslI a luat lui Vădim Si decorația dată de Iliescu tka.7 IUBIREA FATALĂ DINTRE ELEV ȘI PROFESOARĂ „Corina îi spunea lui Bogdan «Cerul meu»“ Părinții lui Bogdan, băiatul care s-a sinucis din dragoste pentru profesoara sa de română, dezvăluie că, pe 18 mai, cei doi sărbătoriseră n luni împreună Mihaela Stanciuci icu@evz.ro Drama tânărului care s-a sinucis din dragoste pentu profesoara sa (aruncându-se de la etajul 9) ascunde o poveste tulburătoare. La o zi de la înmormântarea lu Bogdan Alexandru Costache, familia acestuia recunoaște povestea de iubire dintre fiul ei (19 ani, elev în clasa a XlI-a) și fosta sa profesoară de limba română, Corina Vasile (27 de ani). Recent, pe 18 mai, cei doi au sărbătorit 11 luni de când erau împreună Soții Costache spun că nu le-a fost ușor să accepte relația celor doi însă au realizat că iubirea era reciprocă și nu se limita la o simplă pasiune de licean. Mărturiile părinților îndurerați scot la iveală detalii ce păreau imposibile până acum. Bogdan și Corina se sărutau în public, mergeau împreună la bunicii tânărului, iar profesoara își alinta fostul elev cu apelativul „Cerul meu". Mai mult, Bogdan își anunțase părinții că iubita lui urma să divorțeze de soțul ei, de profesie inginer, cu care era căsătorită de cinci ani. Acesta ar fi știut că soția sa iubește un băiat cu opt ani mai tânăr decât ea și ar fi anunțat-o că dorește despărțirea oficială, la tribunal. Aceste noi detalii ridică o întrebare sfâșietoare, rămasă deocamdată fără răspuns: dacă lucrurile mergeau spre limpezire, de ce s-a sinucis totuși Bogdani Eveniment. 3 DRAGOSTE 5 DURERE. Mama lui Bogdan I distrusă, in spatele ei o fotografie uitau la vedere vorbeste despre dragostea dintre băiata de 19 ani si profesoara care ;a marcat destinul MEGA PELERINAJ 300.000 de catolici la Șumuleu-Ciuc Mara Popescu Peste 300.000 de persoane au participat, sâmbătă, la pelerinajul Rusaliilor catolice de la Șumuleu-Ciuc, județul Harghita, cea mai mare procesiune de acest fel din Europa Centrală și de Est. La pelerinaj au luat parte credincioși catolici români și maghiari din țară, precum și foarte multe persoane din Ungaria și din alte state europene sau din SUA. în ciuda aglomerației, evenimentul s-a desfășurat fără incidente. National, IO Bogdan a fost înmormântat Peste 150 de persoane l-au condus pe Bogdan pe ultimul drum sâmbătă, la Cimitirul Bellu din Capitală. Prieteni, vecini și colegi au încercat să susțină familia sfâșiată de durerea pierderii unicului băiat. Corina Vasile, profesoara-iubită a lui Bogdan, a fost aproape de familia Costache, ținând-o tot timpul în brațe pe sora acestuia. Triumf la Cannes Florentina Ciuverca Cannes; fim în România a fost marea revelație a Festivalului de film de la Cannes. Criticii spun că regizorii români au venit cu o viziune proaspătă în cinematografie. Pelicula „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile“, a lui Cristi Mungiu, și-a atras premii și elogii, iar aseară era marea favorită pentru Palme d’Or. Filmul regretatului Cristi Nemescu, „California Dreaminn“, a luat Marele Premiu al secțiunii Un Certain Regard. Pagina 8 Câștigă zilnic un salariu de europarlamentar in valoare de 2000 . Fond total de premii IZU.I iinfcnji* Caută codurile câștigătoare la pagina 22. Succes! Alphaville, uriașă decepție la Satu-Mare în jur de 20.000 de fani Alphaville au așteptat degeaba, sâmbătă seară, la Satu-Mare, concertul celebrei trupe pop-rock. Formația germană a refuzat să concerteze de teama furtunii izbucnite la ora 19.00. (Puiu Voloșciuc) Transilvania, 11 10.000 de joburi la ING Asigurări Compania de asigurări ING scoate la bătaie 10.000 de locuri de muncă pentru agenți de marketing. Posturile, disponibile în toată țara, sunt pentru intervalul august-decembrie. Câștigurile depind de randament, poți să nu te alegi cu niciun ban, dar și să iei mii de euro lunar. (Felicia Niculae Trăistariu) Joburi, 25 Fotbal, atacăm Europa cu șase echipe Verdictul din Cupa României Timișoreană (Rapid - Poli Timișoara 2-0) a stabilit tabloul final al echipelor care vor reprezenta România în cupele europene la fotbal, ediția 2007-2008. Liga Campionilor: Dinamo (turul 3 preliminar) și Steaua (turul 2 preliminar) - Cupa UEFA: Rapid (turul 1), CFR Cluj (turul 2 preliminar) - Cupa UEFA Intertoto: Otelul Galați (turul 2) și Gloria Bistrița (turul 1) Sport, 22 Domnul polițist, cu irakianul în portbagaj Agentul Dumitru Căpățână, de la Vama Cenad (Timiș), a fost prins de colegi când încerca să treacă ilegal frontiera un cetățean irakian. Pentru acest serviciu, polițistul urma să primească 1.300 de euro. (Mălin Bot) Actualitate: 4 Televizor flexibil și calculator discret Sony a pus la punct un tip de ecran color ultrasubțire (0,3 mm) și flexibil, care poate fi îndoit fără să distorsioneze imaginile. Tot de ecrane s-au ocupat și specialiștii IT: ei au creat filtre speciale care îngustează unghiul de vizibilitate al monitorului. (Ana Bâtcă) Eveniment: 4 Abonează-te la EVZ! Cu prețuri începând de la tei ziar On the Post Detalii la pagina 17 Ochelarii de tablă Senatul EVZ. Mircea Mihăieș: „Scoși din istorie, nerușinați , și agățați de pulpana puterii ca sugarul de sticla cu lapte, ei continuă să respire, deși în jurul lor s-a căscat vidul“ Doinii, 6 www.evzpi lll948354ll2111 21 Evenimentul contact Fel: 021-202.20.00 Fax: 021-202.20.01