Evenimentul Zilei, iulie 2011 (Anul 20, nr. 6223-6248)

2011-07-23 / nr. 6242

SPORT WEEKEND Nemții, rătăciți prin România Site-ul oficial al formației germane 1. FSV Mainz 05, care va întâlni Gaz Metan în turul trei preliminar al Ligii Europa, se plânge de faptul că drumul până la Mediaș este prea complicat Sorin Breazu som.breazupevz.ro Formația Gaz Metan Mediaș a trecut, joi seară, de finlandezii de la KaPS, cu scorul de 2-0 (în tur, 0-1), și s-a calificat în turul trei preliminar al Ligii Europa, unde va da piept cu ocupanta locului 5 în sezonul trecut din Bundesliga, Mainz 05 (primul meci se va juca în Germania, în 28 iulie, iar returul o săptămână mai târziu, la Mediaș). Nemții le-au urat deja „Bun venit! “ în limba română medieșenilor pe site-ul oficial, însă nu au reușit să rezolve problema deplasării suporterilor germani în Ardeal. „Fanii care vor să vadă meciul trebuie să schimbe de două ori avionul1 și- au avertizat nemții suporterii. „Fanii din Mainz m-au lăsat doar în șort când am scăpat de retrogradare" Roland Nagy, actualul antrenor al formației UTA și fost jucător al echipei Mainz 05, și-a amintit, pentru EVZ, cel mai frumos moment pe care l-a trăit acolo. „Eu am evoluat la Mainz într-o perioadă mai dificilă pentru club (n.r. 1997-2000). Suporterii veneau la stadion chiar dacă eram pe ultimele locuri în liga a doua. După meciul care ne-a asigurat salvarea de la retrogradare, fanii au intrat pe teren și mau lăsat doar în șort, de care am ținut bine“ ne-a spus, amuzat, Nagy. „Mainz e favorită. Ei au un plan care dă roade. S -au făcut investiții mari acolo. Cu toate acestea, și-au pierdut, în fiecare an, cei mai buni jucători. Cred că Gazul are șansa ei și poate profita de ea! “ a completat Nagy. FIDELS. Fanii echipei din Mainz sunt alături de echipă și la bine si la greu FOTO: REUTER 5 DINAMO „Câinii“ se vor bate cu croații de la NK Varazdin . Dinamo București și-a aflat și ea, joi seară, adversarul din turul trei preliminar al Ligii Europa. După ce remizase în tur, scor 1-1, la Tiraspol, cu moldovenii de la Iskra-Stal, gruparea croată NK Varazdin s-a impus în meciul jucat pe teren propriu cu 3-1. Două dintre golurile partidei au fost marcate de vedeta echipei din Varazdin, Davor Vugrinec (36 de ani), atacant care a evoluat timp de mai multe sezoane în Italia, la echipele Atalanta, Catania și Lecce. Elevii lui Liviu Ciobotariu vor juca prima partidă pe teren propriu (28 iulie), la fel cum s-a întâmplat și în sezonul trecut, tot în turul trei preliminar, când Dinamo învingea cu 3-1 o altă echipă din Croația, Hajduk Split. Cu toate acestea, „câinii roșii“ aveau să piardă calificarea în play-off, după un eșec cu scorul de 0-3 înregistrat în deplasare. Dinamo nu a mai jucat în grupele Ligii Europa din urmă cu două sezoane, când au strâns șase puncte într-o grupă cu Panathinaikos, Galatasaray și Sturm Graz. PUBLICITĂȚI syMMERjgss - Armada de DJ aruncă litoralul în-aehțulîîâi^S^ -H- ....... . j ••• .1 „h, ~ . • • • • Ia parte la raidurile de pe plajele din Costinesti si Mamaia.