Evenimentul Zilei, ianuarie 2017 (Anul 26, nr. 7899-7919)

2017-01-13 / nr. 7907

S8 EVZ Monden Fripturistele din Showbiz Evenimentul zilei, vineri, 13 ianuarie 2017 întrebarea la care Oana Lis nu a răspuns niciodată! Cele mai picante detalii din viața soților Lis este blondă, ciufulită și are forme voluptoase. Ea este visul tuturor bărbaților... de vârsta a 3-a. Portretul Oanei este greu de realizat, mai ales că iese de fiecare dată o caricatură, însă, o caricatură cu mare greutate, peste 90 de kilograme la ultima cântărire. Oana Lis, în vârstă de 38 de ani, este cunoscută ca soția lui Viorel Lis, în vârstă de... nimeni nu știe exact, dar cam peste 70 de ani Alin Pătru alin.patru@evz.ro Niciun detaliu, mai ales intim, din viața soților Lis, nu a scăpat nespus în public. Cele mai recente informații. Oana nu prea a mai făcut sex pentru că a dezvoltat o alergie la ...spermă, conform propriilor declarații. „Nu știam că există. Este foarte nașol. Poți să faci șoc anafilactic și să mori“ Secretara care i-a furat mințile șefului Oana s-a remarcat prima oară din poziția de MISS, apoi ca cea mai sexy prezență din Primăria Capitalei, pe vremea când Viorel era șeful suprem peste București. De câțiva ani, comedia vieții lor capătă diverse forme, în funcție de dorințele regizorilor de la emisiunile TV de tip tabloid. Soții Lis apar, contra cost, pe orice post de televiziune și acceptă orice scenariu, spungurile rele. A fost violată de tatăl . De dragul audienței, Oana a povestit cum soțul a dezvirginat-o după două săptămâni de relație, cu toate că ea era deja violată de... tatăl ei. A vărsat lacrimi amare când cel mai râvnit soț din România, Viorel Lis, a înșelat-o cu diverse domnișoare. Escapadele domnului sunt de fiecare dată filmate și se difuzează la TV. Probleme de sănătate, în familie, în cuplu sau drame dintre-cut, nimic nu a scăpat din oferta largă pe care au prezentat-o pe canapelele televiziunilor. Nici presa scrisă nu a suferit, cei doi au oferit poze deocheate și exclusive pentru publicațiile tabloid. Cu toate că viața lor este atât de expusă, Oana Lis nu a răspuns niciodată la o singură întrebare: Care este meseria de bază pe care o practică? Cum românii nu au aflat ce funcții a ocupat doamna Lis, s-au mulțumit să descopere pozițiile pe care le-a făcut aceasta. SHOWBIZ PE MAPAMOND La aproape 50 de ani, Julia Roberts rămâne „Frumușica" cu fiica ei, Hazel, de 12 ani, în Malibu. Fără nicio urmă de fard, Julia arăta ca o adolescentă îmbrăcată în pantaloni scurți și geacă de blugi, deși mai are doar un an până la împlinirea vârstei de 50 de ani. Deținătoare a unui premiu Oscar pentru rolul din „Erin Brockovich” Julia Roberts are o avere de 170 de milioane de dolari. Vedeta, căsătorită cu cameramanul Daniel Moder, de 47 de ani, mai are încă doi fii, Phimaeus, alintat Finn, geamăn cu Hazel, ambii de 12 ani, și Henv Daniel, de 9 ani. Așchia sare departe de trunchi. Fiul lui Alain Delon riscă închisoarea Alain Delon (81 de ani, medalion) pare a nu mai avea liniște din cauza celui mai mic dintre cei trei copii ai săi, Alain-Fabien: în fiecare an, tânărul manechin de la casa Dior pare chitit să-i mai dea o lovitură. Anul acesta a fost arestat pe 8 ianuarie deoarece își conducea haotic scuterul și în cele din urmă s-a răsturnat pe șosea. Supus unui test de alcoolemie, acesta a ieșit pozitiv. Pentru conducere în stare de ebrietate, fiul lui Alain Delon riscă să fie condamnat la doi ani de închisoare și la plata unei amenzi de 4.500 de euro. De multă vreme, Alain-Fabien are o relație încordată cu celebrul său tată: în urmă cu 6 ani, tânărul l-a împușcat accidental pe fiul unui ambasador, în timpul unei petreceri. Mai mult, celebrul actor s-a luptat timp îndelungat să-l scape pe rebelul său junior de sub influența drogurilor. Anul trecut, Alain-Fabien a declanșat un scandal monstru după ce și-a acuzat într-un interviu tatăl că s-a purtat cu cruzime în viața de familie. (Grupaj realizat de Liliana Cojan)