Flacăra Iaşului, noiembrie 1971 (Anul 27, nr. 7814-7838)

1971-11-02 / nr. 7814

.X Consiliul comunal al Frontului Unităţii Socialiste—forţă activă A în dezvoltarea localităţilor înfăptuiri şi deziderate Satul nostru contemporan deţine importante forţe capabile să contribuie cu un potenţial tot mai ridicat la continua îmbunătăţire a nivelului de trai material şi spiritual al ţărănimii noastre cooperatiste. Cum este folosit acest potenţial de către consiliul comunal Mogoşeşti - Iaşi al Frontului Unităţii Socialiste ? O deosebită atenţie a fost acordată dezvoltării cooperativei agricole de producţie, un accent sporit punîndu-se pe dezvoltarea acelor ramuri care aduc venituri mari. Se vor extinde suprafeţele cu culturi irigate. Primul pas în acest sens a şi fost făcut. Se vor executa lucrări de combaterea eroziunii solului. Sectorul zootehnic va cunoaşte, de asemenea, o dezvoltare substanţială, accentul punîndu-se pe creşterea bovinelor mari. In prezent, ţăranii de cooperatori, ajutaţi de specialişti, muncesc la alimentarea cu apă a adăposturilor pentru iarnă a animalelor. Cons ^m comitent, s-a trecut şi la înfiinţarea unor secţii de prestări de servicii către populaţie. Activităţi proprii au luat fiinţă, în vederea obţinerii de noi venituri, şi la consiliul popular. Râspunzînd Chemării Consiliului Naţional al Frontului Naţional al Unităţii Socialiste, ne preciza tov. Ion Dumitru, secretarul comitetului comunal de partid, cetăţenii comunei noastre şi-au reconsiderat posibilităţile de valorificare a resurselor locale. Planul de venituri a fost astfel suplimentat, pînă la ora actuală fiind realizat în proporţie însemnată. Pentru perioada următoare, noi avem de valorificat, pe lingă piatra şi nisipul din cariera proprie, şi unele produse agricole. Din analiza efectuată putem trage concluzia că angajamentul asumat va fi nu numai îndeplinit, ci şi depăşit. In faţa unor asemenea rezultate se ridică, firesc, întrebarea :Care a fost aportul Consiliului comunal al Frontului Unităţii Socialiste ?" Aşa cum aveam să aflăm, succesele obţinute la Mogoşeşti - Iaşi pe linia realizării planului de venituri se datoresc, in principal, unei bune organizări a acestor acţiuni, la care au fost mobilizate să-şi dducă contribuţia toate instituţiile şi organizaţiile de masă. Discuţiile organizate cu toţi cetăţenii comunei, ne-a spus tov. Ioan Ursache, primarul comunei, au creat un climat propice iniţiativelor şi propunerilor valoroase, acestea dovedind un iait spirit de responsabilitate civică. Pe agenda de lucru a Consiliului comunal al Frontului Unităţii Socialiste un loc principal îl ocupă acţiunea de muncă patriotică pentru buna gospodărire şi înfrumuseţare a localităţii. Şi merită de menţionat faptul că, pină la 31 august 1971, obiectivele propuse pe anul în curs au fost in întregime realizate, la unele din ele obţinindu-se chiar importante depăşiri. Aşa se face că angajamentul anual de a realiza lucrări de gospodărire şi înfrumuseţare a comunei în valoare de 567.500 lei a fost depăşit cu aproape 40.000 lei. Semnificaţia acestor realizări, ne spune tov. Alexandru Gheorghiu, secretarul consiliului popular comunal, este deosebit de importantă. De la o zi la alta, satul de centru ci şi satele componente ale comunei capătă noi elemente de urbanizare : drumuri mai bune, trotuare, flori şi arbori, ca să nu mai vorbim despre construcţiile noi, care-s tot mai frumoase, tot mai trainice. Cu cîtva timp în urmă, din iniţiativa comitetului comunal de partid şi a consiliului comunal al Frontului Unităţii Socialiste, la Mogoşeşti — Iaşi a fost declanşată o largă acţiune patriotică de îndiguire şi taluzară a malurilor unui pîrîu ce trece prin centrul de comună şi care, adeseori, prin revărsare,producea pagube. O primă etapă la care participă numeroşi cetăţeni constă în escavarea ^'n OSrfWB localâ şi transportul pietrei şi al nisipului necesare acestei lucrări. Consiliul comunal al Frontului Unităţii Socialiste însă este deficitar la capitolul rezolvării cu operativitate a doleanţelor şi propunerilor cetăţenilor. Dacă în problema aprovizionării populaţiei cu produse alimentare şi industriale s-au înregistrat, în ultimul timp, progrese evidente, în schimb, în ceea ce priveşte lărgirea profilului unităţilor de prestări de servicii către populaţie s-a înregistrat un regres. Numeroşi cetăţeni, în special din satele Hadîmbu şi Mînjeşti (cele mai depărtate sate de centrul de comună), au solicitat înfiinţarea unor unităţi de frizerie şi cizmărie, iar mai toţi cetăţenii comunei au propus deschiderea unui atelier de croitorie. Or, astfel de propuneri n-au fost decit doar înregistrate. In prezent, pe raza comunei Mogoşeşti îşi desfăşoară activitatea, şi aceasta cu intermitenţă, doar o unitate de cizmărie, cetăţenii fiind nevoiţi ca pentru diferite servicii de larg interes (frizerie, croitorie, de pildă) să meargă in comuna Grajduri sau la Iaşi. Discutind aceste probleme cu unii cetăţeni din comună (cu acest prilej am aflat că e nevoie şi de o unitate de dulgherie) ei ne-au precizat că nu meşterii lipsesc şi nici localurile adecvate. Tov. Ionel Lazăr, secretarul consiliului comunal al Frontului Unităţii Socialiste, ne-a precizat că s-au luat cîndva unele măsuri pentru înfiinţarea unui atelier de croitorie (în comună sunt 16 meşteri).. Dar şi de data aceasta măsurile au rămas doar pe Hîrtie. Ba, mai mult, a fost închisă şi singura unitate de frizerie. Din analiza acestei situaţii, rezultă limpede că la Mogoşeşti — Iaşi problema deservirii populaţiei prin unităţile prestatoare de servicii a scăpat atenţiei consiliului comunal al Frontului Unităţii Socialiste ca, de altfel, şi factorilor direct răspunzători de asemenea treburi. A scăpat atenţiei, e un fel a spune. In realitate, credem că la mijloc este vorba de lipsă de interes, ceea ce invită organele în drept la o serioasă şi competentă analiză care să fie neintîrziat urmată şi de măsurile ce se impun. Dan VALERIU La Mogoşeşti—Iaşi Grupul şcolar de construcţii—Iaşi. Elevi din clasa de electricieni, în atelierul şcolii la o oră de instruire practică. Foto: Gh. LARGU, corespondent De luni pînă luni, pe drumurile publice din judeţ Trei dintr-o lovitură Despre necesitatea verificării stării tehnice a autovehiculelor am amintit nu o dată. Datorită unor defecţiuni tehnice s-au înregistrat chiar şi accidente mortale. Cu toate acestea, există încă şefi de garaje, de coloane, revizori tehnici, conducători auto care neglijează această importantă problemă. Joi, 28 octombrie, autoduba 31—Is—1670, a Combinatului textil, circula avînd sistemul de frînare defect. Pe aleea M. Sadoveanu, în fața autodubei se deplasa un alt autovehicul care, la un moment dat, s-a oprit brusc. Neavînd frîna în bună stare, şoferul autodubei, Petru Gagiu, s-a înscris în depăşire. Urmarea ? A avariat 3 autovehicule. A fost amendat pentru defecţiunea tehnică arătată, i s-a suspendat permisul de conducere pentru o lună, va suporta costul reparaţiilor celor 3 autovehicule. Şeful serviciului transporturi din cadrul combinatului va fi, de asemenea, amendat. I.M.J. Iaşi a primit din partea I.M.J. Neamţ certificatele de înmatriculare ale autovehiculelor 21—Iş—1226 (C.A.P. Stroieşti) şi 31—Iş—2099 (Oficiul farmaceutic Iaşi), care circulau cu defecţiuni tehnice. Conducerile celor două unităţi cunosc pericolul pe care-l prezintă pentru siguranţa circulaţiei autovehiculele cu defecţiuni tehnice ? Dacă da, de ce au fost îndrumate în cursă ? „înţelegere“ Se ştie că fără avizul organelor de miliţie nu se poate repara nici un autovehicul avariat pe drumul public. Cu toate acestea, Dumitru Poenaru, şofer la Trustul de construcţii industriale, a încercat să-şi repare autobasculanta 31—Is—2636, pe care o avariase într-un accident, fără a informa miliţia. El a găsit „înţelegere" la maiştrii Mihăiuc şi Albu, din garajul trustului. Depistaţi de către organele de miliţie, cei trei au fost sancţionaţi contravenţional. Din rapoarte Toader Guler, din Iaşi, str. Fepublicii nr. 3 A, a fost găsit la volanul autoturismului X—Is—939 fără a avea permis de conducere (24 octombrie). Va fi deferit justiţiei. Eugen Olaru, de la Autobaza nr. 1, conducea autocamionul 21—Iş—1471 sub influenţa alcoolului (31 octombrie). La apariţia organelor de miliţie, a abandonat autovehiculul şi a fugit. Va fi sancţionat. Petru Aanei, de la I.U.T., s-a abătut, cu autobasculanta 31—Is—1903, de la drumul înscris pe foaie, în scopuri personale (31 octombrie). Va fi amendat. Conducătorul autovehiculului 31—Is—314, de la Autobaza nr. 2, aflat în comuna Popricani, a refuzat să prezinte actele pentru control agentului de circulaţie (31 octombrie). Va suporta rigorile legii. Gh. MATEI (date furnizate de I.M.J. şi Miliţia municipiului Iaşi) Industrializarea I (urmare din pag. 1) Dezvoltarea in ritm susţinut a Industriei, cu accent pe ramurile sale moderne, prezinta o importanţă maximă şi pentru celelalte I ramuri ale economiei : agricultura, trans- I portul, construcţiile. Măsurile întreprinse de partid în domeniul agriculturii urmăresc, o dată cu perfecţionarea conducerii plani- ficării şi organizării muncii în unităţile a- agricole de stat şi cooperatiste, dezvoltarea I accentuată a bazei tehnice-materiale. Fon- durile destinate agriculturii în cincinalul I 1971—1975 sunt mult sporite, in vederea ex- I tinderii mecanizării şi chimizării producţiei, • irigaţiilor, altor îmbunătăţiri funciare. Toa- I te acestea se vor realiza cu sprijinul susţi- I nut al industriei. lată de ce actualul cin- I cinal, o dată cu sarcinile mari puse în faţa I agriculturii, acordă o atenţie deosebită producţiei de îngrăşăminte, insectofungicide, maşini agricole, într-o gamă cit mai di- I versa, utilaje şi materiale pentru irigaţii. „ Dezvoltarea economică şi socială accelerată a ţării noastre necesită un mare e- *fort de investiţii, o rată înaltă de acumu- I lare. Legea pentru adoptarea planului cin- | cinal de dezvoltare economico-socială a Republicii Socialiste România pe perioada I 1971-1975 prevede ca venitul naţional să ■ fie astfel repartizat pentru fondul de con- I sum și cel de acumulare, incit, o dată cu creşterea nivelului de trai, să se asigure ■ resursele necesare dezvoltării în ritm sus- I ţinut a economiei. Această opţiune de ma- I re însemnătate economică, socială şi po- I litică răspunde pe deplin cerinţelor imedia- I te şi de perspectivă ale economiei noastre, • ale creşterii continue a bunăstării populaţiei. Ea a fost şi este organic legată de I însăşi înfăptuirea programului partidului, deoarece stabilirea justă a corelaţiei între I fondul de acumulare şi fondul de consum constituie un fundament trainic al reproducţiei lărgite, o condiţie esenţială a armonizării ţelurilor imediate şi de perspec- I tivă ale societăţii. O coordonată majoră a politicii P.C.R. de dezvoltare armonioasă şi multilaterală a e- Iconomiei o constituie repartizarea raţională a forţelor de producţie pe teritoriul ţării. ■ Programul amplu de investiţii în teritoriu a noilor obiective economice va determina o dezvoltare pe planuri multiple a tuturor ju- I deţelor, inclusiv a judeţului Iaşi, ridicînd la o viaţă nouă, la un nivel superior de civi-lizaţie, numeroase localităţi de pe întreg , cuprinsul patriei. Dacă ar fi să căutăm elemente caracteristice pentru procesul de dezvoltare a ţării, în rindul judeţelor ţării, laşul ar fi printre cele mai reprezentative în această direcţie. laşul, care îngloba cu două decenii şi I jumătate în urmă, din punct de vedere in Idustrial, un conglomerat de ateliere şi du- ■ ghene, numără astăzi 37 obiective indus- triale din care 19 cu caracter republican. Cunoscut din punct de vedere economic în trecut îndeosebi prin activitatea Atelierelor ■ „Nicolina" şi a Fabricii „Ţesătura", Iaşul dă I astăzi economiei naţionale 80 la sută din producţia de antibiotice, 72 la sută din pro- ducţia de ţevi sudate, peste 20 la sută din producţia de ulei comestibil, aproape o cincime din producţia de tricotaje de bumbac, circa 7 la sută din producţia de ţesături, 10 la sută din producţia de fire şi fibre sintetice etc. Creşterea vertiginoasă a I producţiei fabricilor şi uzinelor de antibiotice, fire şi fibre sintetice, metalurgică, de I prelucrare a maselor plastice etc., ca şi intrarea în funcţiune a noi unităţi, vor asi- ■ gura, în cincinalul 1971-1975, ponderi şi mai ridicate, sporirea aportului judeţului nostru ,■ la procesul de dezvoltare multilaterală şi intensivă a industriei româneşti. Fiecare clipă (urmare din pag. 1) ■ Avînd in vedere că in sectorul agri- ■ col cooperatist nu s-a asigurat decit ju- I mătate din nutrețurile suculente nec*- I sare şeptelului în perioada de stabu- • latie, se cere să se acționeze operativ în I vederea completării deficitului, însilozîndu-se coceni în amestec cu colete şi w tăiţei umezi de sfeclă, cu resturi legu- | micole sau simpli — după umectarea to- ■ căturii cu saramură. Chiar dacă semănatul culturilor de " cîmp a fost încheiat, mecanizatorii au I şi de aici înainte destul de lucru. Ne vom referi mai întii la necesitatea în- - sămînţării întregii suprafeţe destinate legumelor de primă apariţie pentru că I acţiunea figurează pe Primul plan al urgenţelor — cu atît mai mult cu cit I ea trebuia să fie de acum terminată. Cu toate acestea, din cele 136 de hectare I planificate s-au realizat abia 75 hectare. Dacă ţinem seama că e vorba de o su- ■ prafaţă relativ mică şi de faptul că în- I gheţurile bat la uşă, e de neînţeles cum ■ în C.A.P.-uri ca cele din Victoria, Ră- I chiteni etc. nici nu s-a început semă- natul. Desigur că majoritatea covîrşitoare a I forţelor trebuie concentrată la grăbirea I arăturilor de toamnă. Ştiind că nu sínt I îndeplinite pînă acum decit 41 de procente din plan, se înţelege de la sine că toate secţiile de mecanizare sunt da- I toare să-şi îndrepte atenţia în această ■ direcţie, urmărind să se lucreze şi noap- I tea, iar unde nu este posibil, măcar în I schimburi prelungite. Măsuri deosebite * se impun însă mai cu seamă la Rediu, I Grajduri, Bîrnova, Cozia, Tungujei şi în I celelalte C.A.P.-uri care au foarte puţine ogoare de toamnă efectuate. In acest început de noiembrie oame- • nii muncii de pe ogoarele judeţului nostru sunt chemaţi să-şi înzecească efor- * turile pentru ca fiecare clipă prielnică să fie folosită din plin în scopul accele- I rării şi încheierii cu succes a campaniei. Expoziţii cu vînzare In cadrul .Lunii preparatelor culinare'" se organizează săptămînal expoziţii cu vînzare a produselor culinare. La expoziţia deschisă la restaurantul cu autoservire „Expres“ au prezentat o gamă variată de produse culinare restaurantele „Moldova“, „Gara“, „Expres“. Exponatele demonstrează că unităţile prezentatoare dispun de maiştri bucătari şi cofetari cu o înaltă calificare, cunoscători desăvârşiţi ai artei culinare. Nota dominantă a expoziţiei o dă însă faptul că majoritatea produselor — preparate sau semipreparate — pot fi găsite aproape zilnic în unităţile de alimentaţie publică. Fără îndoială că sunt prezentate şi preparate — executate cu mult gust şi talent — care de obicei îmbogăţesc mesele festive. Se poate afirma că expoziţia constituie o sinteză, dar şi o şcoală a artei culinare. I UZINA DE REPARAŢII AUTO IAŞI din str. Aurel Vlaicu nr. 77 organizează pe data de 3 noiembrie 1971 CONCURS pentru ocuparea posturilor de maiştri a01O, maiştri întreţinere utilaje şi maiştri construcţii metalice. Solicitanţii se vor adresa la biroul personal al U. R. A. Iaşi, telefon 13020, interior 909. De asemenea, se angajează temporar o dactilografă , conform H.C.M. 914/1968. Se angajează — lucrători pentru calificare la locul de muncă în meseria de contolitori Condiţii de angajare: 18 clase elementare şi stagiul militar satisfăcut. Cei interesaţi se vor adresa la întreprinderea „Industria cărnii“ IAȘI Se angajează — vânzători şi ajutori vânzători de măcelari Condiţii de angajare: stagiul militar satisfăcut, vârsta maximă 35 ani. Posibilităţi de angajare: prin transfer sau prin Oficiul forţelor de muncă — manipulaţi — CU posibilităţi de angajare prin transfer sau Oficiul forţelor de muncă Cei interesaţi se vor adresa lui O.C.L. „Alimentara 11 Iaşi Relaţii se pot obţine zilnic între orele 7 , 9 la biroul personal Întreprinderea viei şi VINULUI aduce la cunoştinţă că, întrucît culesul structurilor şi vinificarea sînt pe sfîrşite, toţi producătorii de struguri şi vin au obligaţia de a declara la consiliile populare comunale, orăşeneşti şi municipale, în raza cărora domiciliază, toate cantităţile de vin ce le posedă în stoc. Cantităţile de vin ce le deţin in plus, faţă de cele legale (200 litri vin de familie), pot fi valorificate prin orice unitate de achiziţie a întreprinderii viei şi vinului Iaşi din cadrul judeţului în următoarele zile. — un şef de depozit pentru materiale construcţii metalice — doi tehnicieni mecanici angajează : UZINA DE FABRICAŢII, REPARAŢII ŞI MONTAJ IN AGRICULTURA IAŞI Condiţii de angajare : conform H. G. M. 914/ 1968. De asemenea, uzina face înscrieri pentru cursul de calificare la locul de muncă în meseria de lăcătuşi , construcţii metalice şi sudori electrici şi cu gaze. Cei interesaţi se vor adresa la sediul unităţii, strada Pavlov nr. 14, telefon 15420. Se aduce la cunoştinţă că OFICIUL DE ACHIZIŢII A METALELOR ŞI PIETRELOR PREŢIOASE s-a mutat din strada Păcurari în strada Gh. Dimitrov nr. 64, colţ cu str. Vasile Alecsandri, vizavi de Academie. Orele de funcţionare 9—13 şi 16—20. Se angajează: — un şef de depozit sau tehnician şef de depozit pentru serviciul contractări-utilaje. Condiţii de angajare: conform H. C. M. 914/1968 — un adjunct administrator cantină. Condiţii de angajare : absolvent de şcoală comercială — un maistru mecanic. Angajarea se face prin concurs , care se va fine la data de 15 noiembrie 1971 la sediul uzinei. Cei interesaţi se vor adresa la Uzina ileleiţele i şoseaua Ţuţora nr. 175 Relaţii suplimentare se pot obţine la serviciul personal al uzinei. DIRECTIA JUDETEANA DE POSTA SI TELECOMUNICATII IASI 9 V 9 angajează factori poştali la Oficiul Iaşi tranzit. Condiţii de angajare: — şcoala generală completă; — stagiul militar satisfăcut; — domiciliul stabil în oraşul Iaşi sau comunele subordonate. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sectorul de personal. •h ŢESATORIA DE MĂTASE „.VICTORIA“ angajează : — economişti sau economişti principali — şefi de birou financiar şi desfacere ; 1 7 — muncitori necalificaţi, bărbaţi cu stagiul militar satisfăcut ; - 2 maiştri ţesători în specialitatea mătase.’ Concursul pentru ocuparea posturilor de maiştri va avea loc în ziua de 30 noiembrie 1971, la sediul unităţii. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon nr. 31380, interior 101, Serviciul personal. * Se angajează : — conducător auto cu autorizație de macaragiu pentru automacara 5 T — conducător auto cu gradul E pentru autoremorcher Tatra 141 Cei interesaţi se vor adresa la : SECȚIA EXPLOATARE UTILAJE CONSTRUCŢII TRANSPORTURI IAŞI strada Sergent Grigore Ioan nr. 10, telefon 13396. Condiţii de angajare : conform H. C. M. 914/1968. Mica publicitate Schimburi de locuință * • Schimb avantajos apartament două camere, bloc, strada Cuza Vodă, pentru apartament trei camere, bloc, zona centrală sau apartament două camere blocuri Păcurari. Telefon 41022. • Ofer apartament bloc confort I ultracentral Iași. Doresc similar Constanţa. Telefon 30573. Vânzări— cumpărări « Cumpăr televizor „Temp 6“, bună stare de funcţionare. Aleea Rozelor 26, scara B, etaj 3, apart. 11. • Vind casă şi teren. Informaţii Ion Crăciun, strada Perju 5, zilnic. Pierderi . Pierdut legitimaţia eliberată de Fabrica de tricotaje „Moldova“ pe numele Ursache Maria. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase pe numele Balan Viorica. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de U.F.S. pe numele Eciciu Emilia. O declar nulă. « Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase pe numele Mazilu Elena. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de întreprinderea de ceramică -Iaşi pe numele Bordei Vasile. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de „Ţesătura“ pe numele Halunga Ruxanda. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Uzina de reparaţii auto Iaşi pe numele Budău Ioan. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de C.I.M.P. pe numele Machedon Artemiza. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de Ţesătoria de mătase „Victoria“ pe numele Cotiugă Vasile. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de C.E.I.L. Iaşi pe numele Munteanu Traian. O declar nulă. « Pierdut legitimaţia eliberată de I.T.I. pe numele Timofte Mihai. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de „Ţesătura“ pe numele Matei Mihai. O declar nulă. • Pierdut legitimaţia eliberată de „Ţesătura“ pe numele Sorion Silvia. declar nulă. Diverse • Baracteriu, pensionar, mulţumeşte profesorilor Bodareu, Triandaf, doamnei doctor Grădinaru, sorel Postelnicu şi colectivului clinicii a II-a medicală pentru deosebita îngrijire acordată pe timpul spitalizării. Decese • Familia anunţă cu durere încetarea din viaţă a scumpului lor BEJENARU D. CONSTANTIN pensionar C.F.R. — 69 ani. înhumarea are loc astăzi, 2 noiembrie, ora 12, la cimitirul Eternitatea. • Familiile Ionescu, Damian şi Creţu anunţă cu durere decesul scumpei lor mame, soacră și bunică IONESCU SULTANA 77 ani. Defuncta este depusă la biserica Sf. Vasile Tătăraşi. înmormântarea va avea loc miercuri, 3 noiembrie, ora 14, la cimitirul Eternitatea. • Familia îndurerată anunţă încetarea din viaţă a scumpei lor OLTEANU ELENA Inmormîntarea are loc astăzi, 2 noiembrie, ora 14, la cimitirul Sf. Vasile, unde este depus corpul defunctei. • Familia Rotaru anunţă cu durere încetarea din viaţă a scumpului lor soţ, părinte, socru şi bunic ROTARU CONSTANTIN pensionar — 74 ani. înhumarea are loc miercuri, 3 noiembrie, ora 12.00, la cimitirul Eternitatea, în capela căruia se află depus. • Soţia, copiii şi rudele apropiate anunţă încetarea din viaţă a scumpului lor soţ şi tată VASILE NIŢA înhumarea are loc astăzi, 2 noiembrie, ora 14, la cimitirul Sf. Vasile. Cortegiul va pleca din strada Ţuţora 9.