Flacăra Iaşului, octombrie 2006 (Anul 7, nr. 1829-1854)

2006-10-14 / nr. 1840

% 9 1$. EVUMESCU FLACAR IASULUI 50BANI ANUL VI, nr. 1840 12 PAGINI, SAMBATA 14 OCTOMBRIE 2006 ISSN1584 Fast şi credinţă în fol de vită Ultimul • zilele acestea se joacă ultimul act al acestei ediţii a Sărbătorilor Iaşului • pelerinii sunt invitaţi la masă, pentru a degusta vestitele sarmale moldoveneşti, iar apoi vor avea de ales din bogatul program pregătit de Primărie • preşedintele Traian Băsescu a sosit aseară, iar astăzi va participa la slujba de la Mitropolie Cel dintâi fanariot (I) “Granzii”aprobează fotbalul fără suporteri de Dan JUMARA Erezia postmodernă de Călin COCORA Bugetul pe 2007 a fost aprobat de ExecutivVizită fulger la Nicolina Terom şi Antibiotice Infrastructura, sănătatea, agricultura, dezvoltarea rurală sunt principalele domenii pe care le susţinem prin bugetul fixat, a anunţat premierul Călin Popescu Tăriceanu, după şedinţa de Guvern în care a fost aprobat proiectul de buget pe 2007. Sosit la Iaşi în urma solicitărilor venite atât din partea preşedinţilor, cât şi a sindicatelor fabricilor care au fost privatizate parţial sau sunt în curs de privatizare, vicepreşedintele AVAS, László Gyerko, a vizitat Nicolina, Terom şi Antibiotice. Prima oprire a vicepreşedintelui AVAS a fost la Terom, fabrică care a avut de suferit de pe urma contractului semnat între AVAS şi Bivalii. Afectaţi de această vânzare au fost în primul rând salariaţii. Brook Burke, o frumuseţe şi “sălbatică” . — Brook Burke s-a ■, născut în 1971 în Hartford, Connec- Juicut şi a atras încă de la vârsta adolescenţei privirile tuturor, graţie frumuseţii sale. De altfel, Brooke a câştigat primul e f, m trr ei concurs de miss la vârsta de 14 ani, moment în care s-a şi lansat în lumea modei. A primit o bursă la Santa Monica College, dar a continuat să activeze ca fotomodel, apărând în mai multe cataloage de la Hollywood. Tot la Los Angeles a jucat în mai multe piese televizate, făcând astfel pasul spre emisiunea “Wild On”, care a consacrat-o definitiv. Frumoasa americană a călătorit în cele mai sălbatice zone de pe glob de unde a transmis ştiri, fiind urmărită în nu mai puţin de 120 de ţări şi de către 400 de milioane de telespectatori săptămânal. De altfel, după ce serialul s-a încheiat, Brook Burke a rămas în conştiinţa tuturor americanilor ca fiind cel mai frumos ghid turistic pe carer»-« aceştia l-au avut vreodată s o defini-“tiv. Tăiere de panglică la Casa Pogor Protestul avocaţilor, suspendat până la 11 noiembrie Pagina Protestul avocaţilor ieşeni a fost suspendat, iar activitatea desfăşurată în instanţele de judecată a intrat în normal. “Protestul s-a încheiat, în sensul că asigurăm apărarea în toate cauzele până la data de 11 noiembrie a.c.”, a precizat Adrian Mogoş. • Biofarm a avut o evoluţie remarcabilă • Petrom a închis ziua pe minus ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR RON AZI: 1 EURO = 3,5062 lei ... 1 USD = 2,7932 lei ... 1 AUR = 51,9000 lei * Astăzi primiți gratuit Barometrul Cultural Pagina Dom’le, de ce ne mai inpresionează de fiecare dată când, din întâmplare, se întâmplă să ne cadă monoadele pe isprăvile testosteronice ale celui mai sssâsssâit sssarpe al Garoului Advocaţilor de Bahlui, pedemuisto-leberalul Ady Mogosss! Ei bine, nu mai departe de o săptămână, pe când făceam geană pe lângă ecs-cambudza Felator Grup din spatele Cremenealului, peste cine credeţi că ne cad ochiurile? Evident, taman pe verilul Mogosss şi, mai ales, pe-o jună estrogenică la vreo opşpe toamne, un pic cam prea tânără pentru a-i fi fiică, dar nu şi pentru a-i fi amantă. Iar de asta ne-am convins când, din tufar în tufar, am urmărit cuplul mogosssian până în clubul de fitze Blog Aut, unde amorezit, normal, s-a retras într-un separeu, în care cei doi s-a apucat să se pupe francofon, să şuşotească şi să se mângâie, da’ nu-e ruşine să vă spunem prin care zone erogene ale corpului şi nu numai. Acuma, tot spectacolul a continuat până când un alt cuplu, ceva mai apropiaţi de vârstă, da’ la fel de tumescenţi, şi-a băgat nasul şi i-a deranjat, moment în care mogosssii a tulit-o în trompă. Nu vrem acuma să ne-ntrebăm cine era juna, dacă era vreo studentă sau vreo colegă de clasă a nepoţeilor, da’ tare ne e teamă că, în ritmul ăsta, Mogosss o să dea în mintea copiilor. Fin’că la corpul lor observăm c-a ajuns deja... Una tot despre leberali mai vechi sau mai noi cu probleme de comunicare, ca să ne esprimăm aşa, despre un jupân care, în ciuda săltării Răducului Şpăgaru de către băieţii cei răi de la anticorupţie, şi-a păstrat fotelul de dereftor al prifectului, mega-relatoreanul Gângurici (alias Vali Cucăpăstru, pentru neiniţiaţi - n.b.). Ei bine, şuşoteşte nişte spioane de-ale noastre de prin căsoiul cu capuri pătrate cum că, în urma schimbării de regim de slăbire din fotelul prefectural, lui Gângurici i s-ar fi dat în sfârşit ceea ce merită. Nu, nu vă speriaţi, nu-i vorba de-o condamnare penală şi brăţări şi nici deun concediu prelungit la Socola-Socola. Ci doar de un folişor de tartor în aprovizionarea cu haleală de fize şi băutură cu ştaif - adică, un fel de paharnicul Ulea la Balul Cambudzei Culturii, ştiţi ‘mneavoastră, sindrofia aia cu sânge albastru de Cambudză Roaială, în care sultanul Felator se dă baron de Bahlui, conte de Miros Lava şi mare duce de Şmen. Acuma, sperăm să n-avem dreptate când ne temem că toate fripturile vor fi preparate la săgeată, iar toate vinurile vor fi, de fapt, sânge de pesedeu. Da’ abia aşteptăm să ne luăm şi noi rochiile de seară, să sunăm din clopoţel şi să strigăm: “Slugă, încă un Felator la masa noastră!” cutia_cu_maimutze@yahoo. com CUTIA CU Lăsați copilele să vină la Mogosss! La Bal cu Gângurici