Flacăra Iaşului, ianuarie 2007 (Anul 8, nr. 1903-1926)

2007-01-15 / nr. 1912

G Peremistopesediştii se bagă în seamă Lobonţ s-a întors după cinci ani în “Ştefan cel Mare” imziarne și Barometrul de consum^"* al banilor publici Călin CIOBOTARI PNL, caraghioslâc politic şi performanţă guvernamentală Daniel ŞANDRU Şoseaua Națională, 43, parter, tel/fax 243 161 / 0788 244 855 Tip ANUL VII, nr. 1912 12 PAGINI, LUNI 15 IANUARIE 2007 50BANI www.flacaraiasi.ro ISSN1584 - 5664 Niculescu a falsificat documente oficiale Infractor de meserie • după ce a operat falsuri în acte, Niculescu le-a folosit în instanţele de judecată şi în relaţia sa cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării • documentele aveau menirea de a “demonstra” că Niculae Niculescu este angajat al Universităţii Petre Andrei din Iaşi, instituţie de învăţământ înfiinţată prin legea nr.408/2002, al cărei angajat el nu este nici în ziua de azi • falsul este grosolan și îmbracă atât forma falsului material în înscrisuri oficiale, cât și al falsului intelectual FLĂCĂU IAȘULUI Pagina 6Ameninţarea RATP Două tramvaie GT 4 s-au ciocnit violent ieri, pe panta care duce spre staţia de tramvai Pădurii. Pentru că vatmanul unui tramvai nu a apreciat corect distanţa faţă de un alt tramvai aflat în faţa sa, care se pusese în mişcare după ce a oprit în staţie, s-a produs o coliziune în urma căreia mai multe persoane au ajuns cu diverse răni și traumatisme la spital. Din fericire, nimeni nu a fost grav rănit, medicii apreciind că nu se impune internarea nici uneia din persoanele transportate cu Ambulanța. Pagina Casieria E.ON Gaz Păcurari va fi închisă Pagina Dosar pentru debarcarea lui Tăriceanu Scandalul “biletul pierdut” lansat zilele acestea de Elena Udrea este un mesaj clar pentru liberali şi, mai ales, pentru premierul Călin Popescu-Tăriceanu că războiul dintre PD şi PNL se va încheia sângeros, susţine Codrin Ştefănescu, secretar general-adjunct al PC. Christina Lindley, mereu în ——formă Dansuri, aerobic, jogging, fitness, ciclism şi lista continuă... Toate aceste sporturi sunt pasiunile lui Christina Lindley aşa că vă puteţi închipui cât de bine arată... Christina s-a născut în Atlanta, în 1981, dar a crescut în Georgia, în timpul liceului, a fost majoretă şi a cochetat cu modeling-ul. După terminarea acestuia, Christina s-a îndreptat spre sport şi s-a apucat de fitness. La scurt timp, ea a primit şi certificatul de antrenoare. “Sportul mi-a dat mai multă încredere ia mine şi m-a ajutat să fiu mereu în formă şi sănătoasă”, a declarat Lindley. De-a lungul timpului, a apărut în mai multe reclame, pe coperţile a numeroase reviste pentru femei dar şi pentru bărbaţi (Muscular Development Magazine, Fitness Beauties, Hard Core Muscle etc). Ca actriţă, Christina a apărut în mai multe filme de televiziune şi pe marile ecrane: Dumb and Dumberer, The Price Is Righ, The Rumbles Girl. Printre plaurile ei de viitor se numără: - să călătorească şi mai mult decât a făcut-o până acum - să aibă cât mai multe apariţii în revis- tele de fitness. Pensionarii, între poştaşi şi cupoane de pensii Ca urmare a intrării în vigoare OUG nr.69/2006, Casele teritoriale de pensii, transmit începând cu luna octombrie 2006 la domiciliul beneficiarilor, prin Poştă, taloanele de plată a drepturilor băneşti cu titlu de pensie, de asigurări sociale sau a indemnizaţiilor acordate conform legilor speciale, indiferent de modalitatea de plată pentru care au optat. ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR . AZI: 1 EURO = 3,4046 lei ... 1 USD = 2,6378 lei ... 1 AUR = 52,0679 lei Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, avem posibilitatea să vă spunem, adică să ne lăudăm, că, în premieră locală, naţională şi intergalactică, adică pentru noi, am fost la Bucale!!! Da, la Bucale! Acuma, ce-am făcut noi acolo, cu cine-am vorbit, ce bănăni am mâncat şi pe care crăci ne-am plimbat făpturile bărboase, nu-i treaba ‘mneavoastră, aşa că nu insistaţi... Totuşi, fin’că ţinem la ‘mneavoastră şi ca să nu vă bosuflaţi, să vă zicem una scurtă despre mega-ultra-faso-Congresul leberalilor la care ne-am aruncat şi noi un monoclu, din greşeală, când ne rătăcisem prin nişte tufari de pe lângă Cambodza Boborului. Ş-anume, nu v-aţi minunat deloc cum se face că tartorul moşmandelor cu săgeată de Bahlui, genialul ilustru dipotat Felator Rechiniu s-a apţinut să se catindeze pe el pentru o foncţie de viţă prezident? Da, aveţi dreptate, evident că nu avea nicio şansă în faţa eeventualilor concurenţi, recte magraanul Cretinei Troacă, băcăuanul Romică Julietache sau, mai ales, venilul armean Văru’ Jan, care, de alfel, a şi luat Moldova... Ce nu credem că ştiaţi e că Felatorul chiar visase şi-şi întinsese tentaculele pentru viţăprezidenţie, numa’ că s-a dezumflat la fel ca un nas după trei săptămâni de la operaţie încă de acum o săptămână. Iar asta taman la Dereglaţia Permanentă a leberalilor, în care Felatorul s-a dat peste nas, pardon, peste cap să aducă vorba de catindatura lui, numa’ că ăilalţi ori nu l-a ascultat, ori a schimbat subiectul, ori i-a apucat nevoia de budă, adică, pe scurt, nu l-a băgat nimenea în seamă. Ceea ce, la o adică, ne cam bate gândul să facem şi noi de aici înainte. Chiar dacă el se laudă că un loc în Beroul Central e mai tare ca un fotel de viţă prehident... Evident, asta dacă viţăprehidentul nu e Văru’ Jan... Noaptea e un sfetnic bun... pentru şmenuri Şi, fin’că tot vă ziceam de Congresul leberal, una scurtă despre un fenomen pe care nu aveam cum să nu-l remarcăm şi pe care nu l-am mai văzut decât în filme. Ei bine, după cum ştiţi, leberalii şi-a lungit Congresul pe două zile, din care în prima a adunat toate blablaurile, bărbile şi, mai ales, voturile, lăsând numărarea în noaptea spre a doua, în timp ce distinşii dereglaţi era la paranghelie. Cum ar veni, voi votaţi, băieţi, că de numărat ne ocupăm noi... De ce oare?! cutia_cu_maimutze@yahoo. com De ce s-a apţinut Felatorul să se catindeze? Pagina Detractorii lui Eminescu Vineri seara, la Casa de Cultură din parcul Copou, Nichita Danilov a încercat o omagiere “mai altfel” a celui mai invocat poet român. O masă rotundă la care invitaţi au fost psihiatrul Constantin Romanescu, istoricul literar Alexandru Dobrescu, criticul literar Bogdan Crețu și istoricul Cătălin Turliuc. .