Flacăra Iaşului, ianuarie 2008 (Anul 9, nr. 2200-2223)

2008-01-15 / nr. 2209

A Kin lXlEft**** Investiţii imobiliare de peste 400 milioane de euro la Iași Pagina Concubina, reaudiată dosarul lui Popa Pagina UE cere mărirea preţurilor la gaze Mişcări in presă SORIN BOCANCEA Eminescu astăzi... CRISTIAN SANDACHE 50 BANI ANUL VIII, nr. 2209 12 PAGINI, MARȚI 15 IANUARIE 2008 ISSN 1584 - 5664 Au promis, au fost aleși, au împlinit trei ani de Parlament. Au meritat votul? Ce au făcut parlamentarii în trei ani? Pe 18 decembrie au împlinit trei ani de când au fost investiţi în mod oficial ca parlamentari ai României. Până la începerea penultimei sesiuni parlamentare din acest mandat mai sunt vreo două săptămâni. Unii - “boboci” - sunt la primul mandat. Alţii - “veteranii” - sunt hârşiţi şi într-ale politicii şi într-ale Parlamentului. Cu toţii, însă, ne-au promis atât de multe... Flacăra Iaşului vă propune o analiză-bilanţ al celor trei ani petrecuţi de cei 17 aleşi ai Iaşului (5 senatori şi 12 deputaţi) în Parlamentul României. Doar Gallovits a trecut în turul secund la Melbourne Dan Cârlan Radu Terinte ***** Varujan Vosganian Traian Dobre Vasile Mocanu Pagina Moldomobila oferă până la 25% Reducere pentru toate piesele de mobilier numai în luna ianuarie Transportul și montajul sunt gratuite Program expoziţie: luni-sâmbătă: 9.00-19.00 duminică: 10.00-14.00 Str. Bucium nr. 34, Iași, telefon: 0232 411501 ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOAR ... min. -2 max. 8 AZI: 1 EURO - 3,7106 lei ... 1 USD = 2,4904 lei ... 1 AUR = 73,0293 lei Planuri mari pentru serviciile de urgenţă Sistemul ieşean de acordare a asistenţei medicale de urgenţă a intrat în vizorul autorităţilor chiar de la începutul lui 2008. Până la jumătatea acestui an, parcul auto al Serviciului Judeţean de Ambulanţă (SJA) Iaşi se va mări cu încă 19 maşini noi. Recent, Ministerul Sănătăţii a trimis graficul cu datele exacte la care acestea vor ajunge în judeţ. Neculai Apostol Ion Solcanu Pagina Pensiile private, pe ultima sută de metri Ieșenii au dat 9 buluc să-şi plătească birurile Prima zi din acest an în care s-au deschis casieriile Primăriei pentru colectarea taxelor şi impozitelor locale a scos din case sute de contribuabili care s-au grăbit să-și achite integral taxele și impozitele aferente anului în curs. CUTIA CU ... Cât mai costă carnetul de peremiză? O bicicletă! Dom’le, da’ nici prin visele noastre cele mai umede n-am visat un vis atât de frumos ca realitatea recentă a unui anume partid, cu al său prezident harismatic cu tot. Nu ştim dacă v-ai prins sau nu, da’ noi vă zicem oricum că de peremită e vorba, mai egzact de ultimele isprăvi de propagandă, prozelitism şi recrutare ale felealei bahluiene. Nu ştim ce securizm flatulenţios mai conduce feleala iaşistă, da’ sigur e cineva sau ceva care şi-a pus în minte sau i s-a pus în minte să recruteze toată populaţia preşcolară, şcolară şi gimnazială a judeţului. Iaca ne povesteşte o spioană de-a noastră, coardă sensibilă ca şi noi, cum că, acu’ vreo două luni, i s-a pus pata să se facă şi ea politicianiză. Nu de alta, da’ la câte monici, norici şi daciane a văzut pe la tembelizor, ea de ce n-ar putea... A-ncercat ea pe la pedelei, pe la pesedei, pe la leberali, că-s partide serioase, da’ nimeni n-a putut să-i dea un foteraş pe măsura esperienţei, crăcilor şi ambiţiei ei. Aşa că, având de ales între celelalte, s-a luat şi ea, normal, după ofertă. Iar ăştia a momit-o, care cu o cafea, care cu o pilă, care cu un post de vicepreş, da’ nimeni n-a reuşit s-o convingă ca peremilă. Care, pe lângă un volum de poezii, panflete şi înjurături de-ale Vele Tudorului, i-a dat, că era promoţie, şi o... bicicletă! Bravos! Acuma, aşteptăm oferta pentru locale, aia cu Porşe, poate ne băgăm şi noi... cel Roznovan Fin’că tot vă ziceam de lumea copilăriei, una despre de departe cel mai preferat amploiat al nostru din Palatul cel Roznovan. Evident, nu-i vorba de dom’ premar Gigi Robinet - nu că el n-ar fi preferat, doar că nu-i amploaiat, ci amploaiator -, ci de cea mai conpetentă și mai mustăcioasă gometă a lui, dom’ Ardei Cartofor. Ei bine, poate nu l-am fi stresat iară dacă nu l-ar fi luat gura pe dinainte, zilele trecute, de faţă cu nişte spioni de-ai noştri de încredere. Care ne-a reprodus următoarea confesiune fierbinte a Cartoforului,, emisă cu titlul de ce-aş-vrea-săfac-în-doamii opt: “Aş vrea să fiu un pudel într-o vilă din Manhattan sau, mai bine, un ciobănesc la o stână de oi. Dar cel mai mult mi-ar plăcea să fiu o femeie dintr-o reclamă la Doma”. Mde, în visele omului, ca şi în gusturi, nu te poţi... Numa’ că, dacă pisicartalizăm niţel mărturisirea paceentuii Canotor, apar două probleme. Prima, că posesia dominantă pare să se refere la statutul de căţel. Ceea ce paceentul deja este, iar proprietarul a fost deja menţionat... A doua ţine de la care Doina se referă paceentul. Fin’că, dacă e vorba de aia cu laptate, în reclamă parcă apare niște văcuţe... maimutze.blogspot.com • Bursa de Valori își continuă scăderea • Banca Transilvania a pierdut aproape 3% Vise fierbinţi în Palatul 9 1L