Flamura, septembrie 1971 (Anul 18, nr. 2115-2139)

1971-09-26 / nr. 2137

FLAMUR A —2137 Caz de maternitate și la Știnăpari .De aproape două luni — ne scrie Ion Timișan — magazinul mixt din Știnăpari este închis, pentru că gestionara se află în concediu de maternitate. De atunci, noi, cei care avem nevoie de cumpărături (și cîte nu trebuie într-o gospodărie !) sîntem nevoiți să batem drumurile localităților învecinate. Pînă acum, a mers cum a mers, dar a venit toamna, vin ploile, timpul friguros ! Ce ne facem ?". Greu de răspuns la o asemenea întrebare ! Dacă și concediile de... maternitate s-ar planifica, ar mai fi cîte ceva de făcut. Dar așa, numai U.JG.C. poate ști cum trebuie rezolvată deservirea populației în astfel de cazuri. Pentru că, oricum, trei luni nu-s trei zile ! Egoiștii Cu mai mult timp în urmă, cooperatorii din Izgar și-au cumpărat un televizor, l-au instalat în sala căminului cultural și, în clipe de răgaz, vizionau programele transmise pe micul ecran. De cîteva săptămîni însă, nici un om „de rînd" nu mai are acces la această cucerire a tehnicii pentru că anumiți tovarăși din consiliul de conducere al C.A.P. au mutat televizorul la sediul unității. Motivul? N-am reușit să-l înțelegem. Se spune însă că, un anume om vrea neapărat să arate cine este mai mare și mai tare în sat, și că numai el hotărăște cine poate și cine nu să vizioneze programele TV. Dacă-i așa, noi trecem pe recepție. Cine emite măsurile? Atenție, să nu ardă! Intervenția eficientă în prevenirea pagubelor cauzate de incendii este în cea mai mare măsură condiționată de funcționarea ireproșabilă, în orice moment, a utilajelor din dotarea formațiilor de pompieri voluntari. Dar nu aceasta este și părerea comitetului executiv al Consiliului popular al comunei Cornea. Pompa manuală din dotarea formației de pompieri voluntari de la Cornea se folosește, prin bunăvoința tovarășului primar Petru Sadovan, la curățatul fîntînilor, la stinsul varului, la cuptoarele de cărămidă etc. Pompa de la Crușovăț a fost dusă la reparație, dar după demontare a dispărut balansierul, iar cea de la Cuptoare zace părăsită în curtea unui cetățean. Mai mult, o rolă de furtun a fost găsită la cetățeanul Nicolae Săbăilă, care o folosea la propriul cuptor de cărămidă. Alte utilaje au fost găsite descompletate, în imposibilitate de a fi puse în funcție în caz de nevoie. Deci, în caz de incendiu, la Cornea și în satele aparținătoare, pompierii voluntari n-au decît să intervină cu... mîinile goale. Atenție, să nu ardă, tovarășe primar ! Cunoscut, dar nevăzut Petru Chicheș lucrează ca zugrav la întreprinderea de gospodărie orășenească din Reșița. Asta știu toți cei ce-i cunosc. Ceea ce nu se știe —decît de cei trași pe sfoară — este faptul că ei are obiceiul de a încasa înainte banii pentru lucrările de zugrăveală pe care se angajează să le execute, chipurile, după orele de muncă. Mă rog, lucrurile n-ar fi așa de grave dacă Chicheș n-ar „uita" să mai dea pe la clienții care l-au plătit. Așa a procedat recent cu o familie din Reșița, strada Mihai Viteazul nr. 37. A cerut banii înainte, a adus humă, clei, bidinea și găleți, dar lucrarea n-a executat-o nici pînă azi. Cum s-ar zice, s-a făcut nevăzut ! Cine îl cunoaște, poate să-i spună că proprietarul încăperii pe care trebuia s-o zugrăvească îl așteaptă ca să-i restituie materialele. Bineînțeles, contra sumei pe care i-a avansat-o ! Rubrică realizată de A. FELIX și P. ALEXA România - Franța 18-4 Aseară, în sala sporturilor „30 Decembrie" din Reșița s-a disputat întîlnirea internațională de box dintre echipele tentative ale României și reprezanței. Fiind primul meci inter- țări găzduit de orașul în care „nobila artă" se bucură de multă popularitate, la desfășurarea lui au asistat peste 2600 de spectatori ,care au aplaudat cu căldură victoria categorică repurtată de reprezentativa noastră — pregătită de antrenorii T. Niculescu, Ion Dumitru și Aurel Gherghina. Ei au alcătuit o echipă tînără, compusă din multe elemente de perspectivă, sportivi care abia au depășit vîrsta junioratului, cei mai dintre ei fiind reșițeanul „bătrîn" Pavel Nedelcea, brăca peste susceptibile de a împuțin timp tricoul primei garnituri naționale. Dintre ei, o bună impresie au lăsat Gheorghe Ciochină (cunoștință mai veche a noastră, căci la campionatele naționale de juniori din 1968, de la Reșița, el a fost cel mai combativ participant, Dinu Condurat, Remus Cosma, Ion Petrea și Pavel Nedelcea. în schimb, Gheorghe Ene, Mișu Banu, Ștefan Florea și, mai ales Ilie Dascălu, au deziluzionat, comportîndu-se cu mult sub posibilități. De la oaspeți — care, deși au aliniat prima garnitură, nu pot alcătui o națională prea valoroasă de amatori — cei mai buni au fost ușorul Pierre Petit (campion național al țării sale), Henri Moreau și greul Claude Grandaullet. Cu excepția întîlnirilor de la categoriile semimuscă, muscă, cocoș, pană și mijlocie, celelalte meciuri au fost presărate cu multe obstrucții, combatanții recurgînd deseori la procedee contrare regulamentului pentru a depăși situațiile dificile prin care treceau la un moment dat, ceea ce a determinat dese intervenții ale arbitrilor de ring. Prima confruntare a galei s-a disputat în limitele categoriei, semimuscă, între Remus Cosma și Jose Leroy.. Reprezentantul nostru a atacat susținut, asigurîndu-și încă din prima repriză avantajul necesar pentru a fi declarat învingător la puncte. La categoria muscă, campionul Franței Rabah Khalouja nu și-a putut impune lupta de aproape și Dinu Condurat a terminat în avantaj ultimele două reprize, cucerind o aplaudată victorie. în schimb, la categoria cocoș, Marian Lazăr nu a fost — după opinia noastră — cu nimic superior lui Onesimo Domingo, astfel că victoria la puncte acordată primului ni s-a părut în contradicție cu realitatea din ring, decizia de meci nul fiind cea reală. încurajat frenetic de spectatori, Pavel Nedelcea l-a dominat pe Alain Laine în prima și ultima repriză, obținînd o confortabilă victorie la puncte, ca de altfel și Gheorghe Ciochină în meciul susținut cu Jean-Marie Cotinaut. Pierre Petit a lovit mai clar decît Valeriu Prodan, fiind declarat pe merit cîștigător la puncte, iar Gheorghe Ene și Serge Dupuis — în limitele categoriei semimijlocie — au obținut decizie de meci nul, deși Ene a terminat cu un ușor avantaj. La categoria mijlocie mică, Ștefan Florea a fost dominat două reprize de către Marcel Giordanella, dar, în ultimul rând, francezului i s-a deschis arcada, fiind oprit să mai continue meciul. Ion Petrea a reușit, timp de două reprize, să-l oblige pe Jean Baptiste Aimé să accepte lupta de aproape, astfel, că acesta nu și-a putut valorifica alenja, fiind declarat învins la puncte. Ultimele 40uă întîlniri au fost lipsite de combativitate, Mișu Banu terminînd la egalitate cu Henri Moreau, iar Ilie Dascălu a dispus la puncte de Claude Granduallet. PAUL BOCȘANU ieri în cadrul etapei a 5-a a campionatului cate de fotbal, s-au disputat două întîlniri: în Capitală, pe stadionul Dinamo, echipa Dinamo București, avînd în linia de atac pe noua achiziție Dumitru II, a dispus cu scorul de 3—0 (2—0) de Universitatea Craiova. Scorul a fost deschis în minutul 8 de Dumitrache care lansat de Dinu, a trimis balonul în plasă, după ce-l depășise pe portarul Pilcă. Celelalte goluri au fost înscrise de Florian Dumitrescu. La Petroșeni, în fața unei asistențe record, U.T. Arad a obținut un meci egal , 1—1 (1—1) în fața formației gazdă , Jiul. Gazdele au deschis scorul în minutul 10 prin Stoian. Trei minute mai tîrziu Sima a adus egalarea, în urma unui spectaculos „plonjon", reluînd în poartă balonul centrat de Both. IIIIII!!llll!lllllfll!ll!!!llllll!lllll!l!!IIIII!!lllll!l!ll!lll!!lll!llll!l!!!llll!l!ll!ll!l!lllll!lllll!!!lll!!lll!lllllllllllilllllllil!lllllllll!llllll!lll!llll!lllll^ Realizări remarcabile (Urmare din pag. I), mineri în urmă destul de însemnate : aproape 3 000 bovine și peste 10 000 ovine. Aceste nerealizări, atît în sectorul I.A.S., cît și în C.A.P., vor influența negativ asupra îndeplinirii sarcinilor pe 1971 prevăzute în programul județean pentru dezvoltarea zootehniei, dacă pînă la sfîrșitul anului nu se va acționa cu hotărîre pentru recuperarea restanțelor. Analizînd cauzele care au generat această situație se desprinde în primul rînd neglijența unor conduceri de unități în ceea ce privește respectarea procesului de reproducție și slaba preocupare pentru cumpărarea animalelor planificate. Dacă la fermele I.A.S. de la Berzovia, Comorîște și Grădinari, ca și la C.A.P. Lacu, Glimboca, Obreja, Pojejena, Gherteniș și Surduc efectivele de animale au fost realizate și depășite, ca urmare a preocupării lucrătorilor din aceste unități, nu același lucru se poate spune despre conducerile fermelor I.A.S. de la Vrani, Greoni și Ramna și a C.A.P. Răcășdia, Liubcova, Greoni, Izgar, Bocșa, Valeadeni, Bănia, Moceriș și Ciclova Română, unde au existat serioase deficiențe în organizarea procesului de reproducție. Astfel, la vaci procentul de realizare a fost de numai 65 la sută la I.A.S. și de 75 la sută la C.A.P., iar la viței în primele 7 luni s-au înregistrat la I.A.S. cu 19 la sută mai puțin decît s-a planificat. Rezultatele nesatisfăcătoare realizării efectivelor în direcția planificate ilustrează nu numai carențele din munca conducerilor, a specialiștilor din unități, dar și din munca specialiștilor de cele la D.G.I.A.I.A.S.A. Aceștia nu au urmărit cu consecvență modul în care se îndeplinesc sarcinile, nu au întreprins în mod operativ măsuri corespunzătoare în fiecare unitate, rămînînd, de multe ori, în poziția de simpli observatori. Nesatisfăcătoare este și activitatea lucrătorilor din rețeaua centrului de selecție și reproducere, în multe cazuri, însămînțările artificiale nu au fost bine organizate, nu s-a urmărit activitatea tehnicienilor însămînțători, calitatea muncii acestora. Fără a trece cu vederea progresul înregistrat, trebuie subliniat că neajunsurile de pînă acum pot prejudicia simțitor îndeplinirea planului pe anul în curs dacă nu vom întreprinde peste tot măsuri hotărîte în vederea recuperării restanțelor. In urma analizării situației, Direcția generală a agriculturii, la indicațiile concrete ale biroului Comitetului județean de partid, va urmări cu toată răspunderea modul în care se acționează în toate unitățile. Printre obiectivele principale ce se vor urmări acum, amintim îmbunătățirea activității lucrătorilor Centrului județean de selecție și reproducție, ca și a specialiștilor din rețea, în vederea realizării planului de reproducție, a planului de cumpărări și reducerea la minim a mortalităților. Pentru sporirea producției animaliere, se urmărește în toate unitățile să se furajeze corespunzător animalele în vederea creșterii producției de lapte și carne, ca și asigurarea integrală a balanței furajere, în așa fel ca producțiile să continue să crească ca și în timpul perioadei de stabulație. Conducerile și specialiștii de la Brebu, Apadia, Valendeni, Ezeriș și Caransebeș, care nu s-au îngrijit să recolteze în întregime fînețele naturale, vor trebui să răspundă de pagubele aduse unităților. Echilibrarea balanței furajere impune să se acorde deosebită atenție însilozării culturilor destinate acestui scop, cît și a cel puțin 16 500 tone siloz din coceni. Pentru intrarea la timp în producție a complexelor zootehnice în strucție, D.G.I.A.I.A.S.A. va conurmări îndeaproape respectarea de către I.J.C.M. a graficelor de construcție, îngrijindu-se în același timp de însămînțarea celor 2 Ö00 de hectare destinate să producă furajele necesare pentru animalele ce vor popula aceste complexe. Avem convingerea că în urma măsurilor întreprinse, ca și a celor ce urmează a fi luate în continuare, cu sprijinul și îndrumarea Comitetului județean de partid, sarcinile din programul județean de dezvoltare a zootehniei ce revin pentru acest an vor fi îndeplinite. în acest fel vom pune baze temeinice pentru dezvoltarea zootehniei în anii următori, la un nivel superior prevederilor programului stabilit. memento-memento-memento t memento 1 8.30 Sport și sănătate. 9.00 Matineu duminical pentru copii. Ea rampa celor mici intîlnire cu copii, artiști amatori din Rîmnicu Vîlcea. Film Serial : „Sebastian și misterul epavei“ (I). Episodul „Conacul de la Morșan“. 10.00 Viața satului. 11.15 Albumul compozitorilor români : Gherase Dendrino. 12.00 De strajă patriei. 12.30 Emisiune în limba maghiară. 14.00 fotbal : Steaua — F.C. Argeș (Divizia A). 15.50 Polo pe apă : România - S.U.A. și România — Italia. înregistrare de la Mvar. 16.20 Box: Finalele turneului internațional de la Ostrava. (Aspecte înregistrate). Postmeridian. 16.45 Magazin. 18.10 Film serial pentru tineret „Planeta giganților“. 19.00 Vetre folclorice . Bistrița — Năsăud. 19.20 1 001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 Reportajul sâptămînii „Pe locul viitoarelor orașe“. 20.20 Film artistic : „Asasinul din cartea de telefon“. Cu : Fernandel, Maurice Teynac, Marie Dea. 21.50 „Zi-e d-alea, de-ale noastre“. Emisiune de varietăți muzicale. Cu: Doina Badea, Dorina Drăghici, Petre Geambașu, Fărîmiță Eambru. Momente vesele și cuplete muzicale cu Cosma Brașoveanu, Nicu Constantin și Alexandru Bulescu. 22.45 Telejurnal. Sport DUMINICA. Programul 1. 6.05 Concertul dimineții. 7.45 Avanpremieră cotidiană. 8.08 Ilustrate muzicale. 9.00 Ora satului 10.00 Radiomagazinul femeilor. 10.30 Parada soliștilor de muzică ușoară: Digi Marga, Gigliok Cinquetti și Alain Barriere. 11.05 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat 12.00 De toate pentru toți. 14.00 Unda veselă. 14.30 Albumul melodiilor de succes cu Anca Agemolu, Drafi Deutscher și Manolo Escobar. 15.05 Caravana fanteziei. 18.15 Estrada duminicală. 20.00 Tableta de seară 22.30 Meridiane melodii. 0.03— 6.00 Estrada nocturnă. Progr.-i CINEMATOGRAFE 0 REȘIȚA. Muncitoresc. Duminică. Articolul 420 și Vizita tovarășului Nicolae Ceaușescu în Coreea (orele 10, 15.30, 19.30). Luni: Asediul (orele 9, 11, 16, 18. 20); Arta: Duminică: Riscul (orele 11, 15.30); Articolul 420 (ora 17.30) ; Luni : Familia Toth (orele 11. 17, 19. 21). Cultural. Duminică: Omul din Sierra (11, 15.30, 17.30, 19.30); Luni: „Z“ (orele 11, 15.30, 17.30, 19.30). CARANSEBEȘ. Tineretului. Duminică: Serata. Luni: Moartea filatelistului. Duminică și luni: Muncitoresc. Băieții din strada Pali. ■ BAIBE HERCULANE. 23 mai II. 6.00 Matineu duminical. 8.00 Teatru radiofonic pentru copii: „Ocolul pămîntului în 80 de zile“. 9.35 Vă place opera? Emisiune de Elena Horoș Rădulescu. 10.30 A 7-a artă. Accesibil și inaccesibil — filme și modalități. 13.00 Ștafeta melodiilor îndrăgite. 13.20 Cine știe cîștigă. 14.05 Melodii populare cu Maria Cornescu, Nicu Moldovan și Remus Bistriță. 15.30 Melodii nemuritoare. 16.00 Muzică de promenadă. 16.30 Serial radiofonic pentru tinerii aspultători. „Iancu Jianu“. 17.05 Almanah sonor. 18.30 Galamarikr interpreți de operă: Beontyne Price și Nicolae Secăreanu 20.05 Revista literară radio. 20.45 Simfonia a Il-a în Re major op. 73 de Johannes Brahms 22.00 Muzică de dans. 23.50 Cintă Jean Păunescu. August. Duminică și luni: Dispariția lui Timp. 0 OȚELU ROȘU. 23 August. Duminică și luni: Facerea lumii. 0 BOCȘA. Progresul. Duminică. Comoara din Vadul Vechi (matineu). Valentin Sorov. Luni: Zboară cocorii. Casa Muncitorească. Duminică și luni: Primul curier. 0 ANINA. Muncitoresc. Duminică și luni: Genoveva d. Brabant. 0 STEIERDORF. Muncitoresc Duminică și luni: Noul angajat. 0 MOLDOVA NOUA. Minerul. Duminică: Mihai Viteazul. Luni Adelheid. 0 ORAVIȚA. 23 August. Duminică: Golgota (matineu); Secretul din Santa Vittoria. Luni: Helga. Cronica evenimentelor (Urmare din pag. I), cuprinzătorului plan de acțiune elaborat cu acest prilej. „Asigurăm conducerea partidului, pe dumneavoastră personal, mult stimate tovarășe Nicolae Ceaușescu — se spune în telegrama trimisă conducerii partidului — că întărind munca politico-educativă, conferindu-i un înalt spirit de combativitate, exigență și responsabilitate comunistă, militînd pentru dezvoltarea conștiinței socialiste a oamenilor, vom înfăptui neabătut prevederile stabilite de cel de-al X-lea Congres al P.C.R., indicațiile date și sarcinile suplimentare încredințate cu prilejul recentei dumneavoastră vizite în județul Caraș-Severin". Sîntem în plin efort al lucrărilor de sezon în agricultură. Un volum mare de muncă se cere depus acum la strîngerea porumbului, cartofilor, a celorlalte culturi de toamnă, la pregătirea însămînțării griului. Biroul Comitetului județean de partid a analizat cu factorii de răspundere din agricultură stadiul acestor lucrări. Din urmărirea situației de pe teren (care nu întotdeauna corespunde cu cea din scripte) s-a constatat că lucrurile sînt departe de a fi mulțumitoare. Dacă în unele localități și unități agricole, răspunderea pentru soarta recoltei actuale și viitoare se manifestă din plin — și ziarul nostru a evidențiat în repetate rînduri aceste fapte — în altele se invocă mereu și mereu „greutățile obiective", „starea timpului" și alte născociri ad-hoc, menite să camufleze în fapt indolența, nepăsarea, lipsa de răspundere și de interes a unora dintre cei puși să conducă, la diferite nivele, rosturile agriculturii în județ. Recoltarea fără pierderi, depozitarea în condiții optime a produselor, eliberarea și pregătirea terenurilor pe suprafețele destinate însămînțării griului, însilozarea furajelor, culesul legumelor, al fructelor, transportul la bazele de recepție a produselor contractate cu statul — iată lucrări care trebuie să concentreze acum toate forțele. Se cere din partea activiștilor din agricultură, a specialiștilor să fie tot timpul prezenți în mijlocul oamenilor, să-i ajute la înlăturarea greutăților ce se pot ivi, să indice terenurile cele mai potrivite pentru însămînțarea griului, care se impun eliberate și pregătite cu precădere, să aleagă sămînța cea mai potrivită și să asigure puritatea și calitatea ei. Oamenii muncii din întreprinderile industriale ale județului au raportat îndeplinirea înainte de termen a planului pe cele 9 luni parcuse din acest an. Stă în puterea harnicilor țărani cooperatori să urmeze acest exemplu. • 3ft Conferința județeană a Organizației Pionierilor (Urmare din pag. I), susținută pentru a asigura sporirea rolului activelor pionierești în conceperea și organizarea propriei lor activități, în acești ani, numeroși pionieri, colective întregi alcătuite in cercuri sau detașamente, la casele de pionieri sau în cercurile pionierești ce-și desfășoară activitatea în incinta uzinelor reșițene, au obținut rezultate meritorii în cadrul activităților științifice și tehnico-aplicative, reliefate prin participarea și aprecierea exponatelor lor la manifestările republicane „Minitehnicus“, „Ex Terra“, în concursurile de carsuri, la diversele expoziții școlare orășenești, județene naționale. Succesele obținute sau în cadrul fazei republicane a ultimului Festival cultural-artistic al pionierilor și școlarilor de pionierii din Marga, Zervești, Oțelu Roșu, Caransebeș, Reșița, Steierdorf, ca și locurile fruntașe pe care s-au clasat cinecluburile Caselor pionierilor din Reșița și Oțelu Roșu în confruntările de ținută ale mișcării cineclubiste pionierești, sau locul I obținut de echipa de teatru a Casei pionierilor Reșița la primul festival al teatrului pentru pionieri și școlari, confirmă marile posibilități de valorificare și afirmare multilaterală a talentelor pionierești atunci cînd acestea sunt conduse și îndrumate cu pricepere și pasiune de către educatorii lor. Freamătul potecilor și al pădurilor, animația stadioanelor, numeroasele competiții sportive și turistice prin antrenarea și participarea în masă a copiilor a făcut ca prin organizarea în mod cît mai plăcut și atractiv a timpului liber să crească și în această direcție contribuția organizației la modelarea viitorilor cetățeni ai patriei. Șirul acțiunilor de divertisment a fost completat prin participarea pionierilor pe șantierele și ogoarele acestor meleaguri, traducînd în fapte chemarea C.N.O.P. și a Școlii generale nr. 56 București, valorificînd astfel prin acțiuni social-obștești potențele reale ale pionierilor noștri. Noua strălucire dată demnității pionierești prin participarea entuziastă a pionierilor și școlarilor la amplele acțiuni cu valoare socialcivică din ultima săptămînă a vacanței, devenită „săptămînă a muncii patriotice pionierești“, definește mai pregnant aportul deosebit al pionieriei în amplul proces de educație prin și pentru muncă a pionierilor și școlarilor. Realizările de pînă acum baie duse mai departe, iar pretreaga activitate din unități înși casele de pionieri, ca și munca consiliilor, va trebui concepută și organizată astfel di că contribuie la formarea citarea la copii a trăsăturilor omului nou, multilateral pregătit, cu un larg orizont, înzestrat cu un înalt spirit de responsabilitate civică, cu sentimentul dragostei nețărmurite față de patrie și popor, al internaționalismului socialist, al atașamentului față de cauza partidului, față de programul său măreț de construire a socialismului în România, întreaga gamă a activităților pionierești trebuie astfel canalizată incit să-și aducă o contribuție eficientă la creșterea pionierilor și școlarilor în spiritul respectului și al stimei față de muncă, față de cei care sporesc neîncetat avuția națională, în spiritul dorinței de a participa la crearea de bunuri materiale. Experiența desprinsă din desfășurarea dezbaterilor în detașamente și unități, la nivelul consiliilor pionierești, în conferințele orășenești au evidențiat faptul că pentru a determina succesul activităților, va trebui să se pornească și în viitor de la prioritatea conținutului, a scopului urmărit, să se militeze în permanență pentru perfecționarea formelor și metodelor activității, facilitînd astfel educarea viitorilor constructori ai comunismului pe socialismului și pămîntul patriei noastre, în concordanță cu exigențele mereu crescînde ale epocii pe care o parcurgem. întreprinderea comerțului cu ridicata pentru produse alimentare UNITATEA CU GESTIUNE ECONOMICĂ INTERNĂ REȘIȚA str. Timișoarei nr. 2. ANGAJEAZA : — UN ȘEF SERVICIU CONTABILITATE — UN ȘEF BIROU CALCULAȚIE — UN REVIZOR GESTIUNE — TREI RECEPȚIONERI Informații suplimentare se pot obține la sediul unității, biroul personal. Condițiile de studii și stagiu sunt cele prevăzute în H.C.M. nr. 914/1968. (443) Inspectoratul județean pentru controlul calității produselor Caraș-Severin Reșița, strada 6 Martie nr. 40 /ANGAJEAZA URGENT: — Un inginer mecanic în funcția de inspector pentru Uzina de construcții de mașini Reșița. — Un inginer constructor în funcția de inspector pentru întreprinderile de construcții și montaj. — Un inginer silvic sau industria lemnului în funcția de inspector pentru industria lemnului. — Un inginer mecanic în funcția de inspector pentru Uzina Topleț. Condițiile de angajare, studii și stagiu sunt cele prevăzute conform H.C.M. 914/1968. (422) »MICA PUBLICITATE« VÎND MOTOR DEUTZ 6 cai putere, șasiu stare perfectă și una drujbă. Reșița, Piața 3 Decembrie 6, Struță Aurelia, sau Timișoara, telefon 15-8-23, strada Rădulescu 3. (451) ------------------------------------------------------------------------I REGIONALA DE CAI FERATE TIMIȘOARA DE GRADUL I. MIȘCĂRI ține examen de admitere în fiecare sîmbătă, pînă la 1 decembrie 1971 pentru ȘCOALA (acari, frînari, manevranți) cu durata de 3 luni, la GRUPUL ȘCOLAR DE CALIFICARE C.F.R. din Timișoara, strada C Rădulescu nr. 1. Se primesc numai bărbați, absolvenți a 4—8 clase elementare, cu stagiul militar satisfăcut, în vîrstă maximă de 43 ani, din județele Timiș și Caraș-Severin, cu domiciliul pînă la 60 km distanță de la locul de muncă. înscrierile se fac zilnic la secretariatul GRUPULUI ȘCOLAR C.F.R. TIMIȘOARA, in baza unei cereri însoțite de: — certificat de naștere în original și copie, — certificatul școlar original, — certificat de sănătate eliberat de circumscripția medicală de care aparține, buletinul de analiza sîngelui și rezultatul examenului radiologic. Pe timpul școlarizării, elevii vor primi anumite drepturi și înlesniri despre care se pot cere informații la orice stație C.F.R. și la GRUPUL ȘCOLAR C.F.R. TIMIȘOARA, telefon: 2-13-01, sau 1-49-50 interior 779 sau 628. (450) i