Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1840-01-28 / nr. 44

210- cașe spre știunța tuturor pe ovire, atat acelor ce arice areptate a răssumnararii, precum și a acelor ce bor abe vre o legiuntă pretenție, ca sa se înfățoșeza la acest Divan în terminile 6 lunii. ghenari 18 anul 1820, Pp. 220. După cerșric Domle Comnsureii Ecoterina Budugan soțiia Dscle Come, Vasali Buhaugan, sau înpregdințat brememeinește zapieul cu care partitularmie au bândut zebecii Dsole Vornc, Aecsariu Sturza, 620 stânjștii Gospod, prin trupul moșieii Grajșii nii de la țănutul Temciuluii, dgecii însămnam„dusă așie întocmaii copiere pe acel apce, et pubmeeari cere epre ștaveța tuturor de obște, și a anelor în terminul SB lunii. Copia zanpnsuluei Pos poărita Vomnioae Visaterina Buzdugan adrbereh prim acest zapne al mieu dat Cirist. Deale Mareluii Vorncă Alecsandru Sturza, ca prim sună ancătuire șa tormala iam vândut Dsale de becii în preț de 200 galbinii lreji, atat o parte de pămănt ce pi în moșuil Grăsan adru mă de 620 stamijnici Goepor, la minoloc, iar la capete care bini maii înguste cu analogie pe sema stanjirilor maii sus arătații, cât și o giumătate liutră de sau înăna Berheciumii, cu o anta parte de pămănt mintă cătră această giumătate de viă, despre răsvret, cuberită mie spre despăgubire pentru întinideră apgii mzumii Dlor sale Sbăculirilor, după cum în totul să lămuresre prii îndoilia ce am de la Dlor Asa zi șriu din anul 18534 Legust 50, întărită aceasta și cu hriob Gospor, care aceste sunt mie aruptă proprieta, atât din parte de crronomie depe răpocata mânca me, From șteasa Ecaterina Gheuca Fiuisa răps. Șetii Vasaim Abăua, cât și din cumparăturiie ce am făcut zi la fratele și surorile mele, precum dobedesc hapirile ii cumpărătură ce am, fdecii în urmare unui psempne de bună coe alcătuirii, prinmind fe la Dluii Vormncun astăzi în măniie mele dge prin soma ganvșuiilor mai steiam dat și eu înpreuna cu acest zapis în arătații, de cincă bun zare și toate documenturile atmngătoare le arătatele parții de pamănt, șnn dar de acum înaminte șii în vecii să aiibă a le stapâni, atât Dluu vornicul, căt șai clpronomini Dsale din meam în neam cu bună pace ne supărații despre nemene, știn spre încrufmiștare urmeză însușa me pocămitură, tot o data am rugat șin pe Cinist. În ban P Ape latpu a săriii de Gos „pau încredințat onestampie de becușcă bânzare du ta formale ce să păzuesc, spre în beciu ne strămuta anul 1859 Noemv: 30. lutere țin tarie (Iscarșii) Bomocoae Ecaterșia Buzdugan (uloute ghenea), Vosiimi Budugan Vomi: fiind și cu a me oșiță am pocăinit; Costasin Merșincia Spatariu, gorgu , Raful Comni, Ionmtz Coroiu Opatariu, Dumitrie hamiș Ean, marturii. Ghenara 90 anul P820, No- 250. Dlui Vonnc, Alecsandru Sturza priua șalba ce au fot acestuii Duban, au făcut cer pre an să încridini zaposul cu iiare binilee de cecii Pomcle, Toader Vrețu parte de moșie Medelenii țănutun Tesuciuluii, pe care șa Dluu Vorn: Sturza prin mezat au cumpărato de la acest Înban cu Formanișe apt, decii însemnanduei ance întormai conte de pe acel numne, că auvimis anusește șa a pretendatoriior ce dor Fe ca sa se înfățoșeza la acest Înban în terspre știinață tuturor de obște, min de 6 încii. Vopia Janinoului. Vegos postantul Vorni Llecsanaru Sturza, faci cunoanut prite acest zapie de beciuca bunuare ce dau Asale Pomile. Toader Vrețul, pripumea prin bună îndopre șa de nomene spirit, am vânrut de becii Csale partea de moșie Medelenii țănutul Tescșiuluii oconun Berheciului, ce este în mărenia de 1200 stămânnci, aeșia eu priei Fonmalni un avt de întăritură din anul 6889 Mart 17 Pos 1584 a Douanuluii țarii de Jos, o ambulanzrant prima mejat de la Dlua coerul Grigora Vuica Bndei Spat, cu tocmală hotărata de 105 miii mii, pe care pbanii prin mineduii de pani, clm și o tesammament toate documenturile bechi din noiă, decii de ostăli lui lubeciu ba stăpânia Alun Ponși. Toader Crepul și urmașii Dsale arătata parte de moșie din ceam în neam. Folosindu-i de tot venitul a tot locul, ca de pe o treapte oștia și moșie a Dsale, nesupărat în peci de cătra nemene. Spre așade dar de pane a sa trice acest pec supt mînsuși a me povămitură și peteni, am rugat și pe ante fețe cinstite ce sau întâmplat fața le sai încredințat de martirii, precuim șii pe Crist. Învan ze Apelație a țării de Jos, de munt întărit pe formă. Anul 1840 Ghenar G. (I. P.) (pscăriit) Plecsodru Sturza Vorniiic. Fturza Logofăt, Corne, Postann Sturza, Hat. Postaca., marturii.FGudecătoriin țeținutuluii Eșii. Ghinari 10 anul 1840, po 220. Îmn pobodul jalobiți ce au dat așstuii Trib punal Inena soțul luii Ioan Mauru înpreună cu fiii ei, cu giuntă pretenție, cum să fie știut îl gheuca), șa va să se înfățoșeză Pcăicaniii șa Paieace bor abe bre dela acest Învan de la țănutul Tecuciuluii,azacuîn sopreo VIVNOTESC TINI VECUSITATI „GART