Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-09-15 / nr. 24

-3104 ee Angust 27, No. 3566. la acest Trivnian adeberinducă o foaie de zutre ce o dă Dlui Coneăschi asesor darou fiicii sale Cacanara și soțului ei Danchi Cornea,, care zdre o siguri peere cest din urmă cu părgine are în moșiele Jăbărtenii și Goronei deci se publică spre știință. Judecătoriia țânutului peamțu, leguit 26, No. 5216, la acest tribunan, urmând proces pornit din partea Asale Neculai Costantinovici, asupra lui Costachi Boureanu pentru o somășeni, căruia după câte chiemări și căutări ce i s'au făcut atât de cătră acest Tripunan, cât și prin Judecătoria țânutului Sucebii, neputândui see afla lăcuința; se publică acum prin aceasta în tot cuprinsul Pristilatului, că dacă numitul boureanu nu să va înfățoșa la acest Tribbutian pănă în termin de 15 zile, seobotit din ziua publicării prine aceata, apoi să va căuta profesul în neființia sa. Angust 28, Po. 5331. la acest Trivuian urmâna delă asupra făcătorilor de rere Gheorghi Burlacan, Costandin și Vacini sân Pabăl Ciobanul, ce în trecutul an 1813, sau prins în țănutul Botoșenii de cătră Copt. Dimitrie Guliman, cu 5 bite cai de furat, când pe 2 din anesim șu și scapat, iar pe cea întău herghi Burlacul întobărășit cu un Toma Arnzutun prinzândun, sau dat în sertetură Judicătoriei de acolo, ge Unde au și fugit de la mșdecare grosunlui, a căruia fitolognomie este la statuant și supțire, păruul capului smad, sprincișile smare, schii căprii, nasul mare; la față smonit grasu mustețile îmfireză tot omane, și brăsta anilor de 22 ani. Deci oriunde e-ar găci acea Gheorgi Burnacun, să se prindă și în paza cuvenită să se dee Ișrăvniciei locale. Lăugust 28, No. 5352. Ogre îndștunareaidoloului Ușer Hohman țin acest târg de vanii 2090 vei, ai cu neprihănit sânetia lua de la juoban Marcuzat Hahamui, s'au scos a se vi de prin mezat o dugeană din acest târg a numit unui datornic, a căriia loc este de 2 stânj, curmezișul, și 15 stânj, lungul, deșre care se și publică în tot cuprinsul Pringinatunui în termin de 10 zin, toți anei ce vor fi adotnici mușterii sau alte bre Un deniu de pretenție, să se înfățoșză la acel Tribunan în terminul aratat, cân urmează a se face haremuiră. Judicătoria gânutului sucevii. Lăgust 26, NPo. 2897. Andrei Stonerian cu soția sa Ecaterina di târgun Fălticenii, prin fanovă cătră anist Tribunan au cerut a fi să întori zapisul cu care a trecut în feveci bânzare un aoc țin acea târ țe pe partea moșiei Șoldănenii a Dsrale Opat Mihalaci Cantacuzin, în mărime de 4 stânjin fața și 6 stânjini lungui, cătră Gheorh Scrig cariul în preț de 160 lei. În urmare cării cereri, încredinștănduie e zapism bremelnicesc, publică spre giința tuturor acelor ce bor fie vânatre un semn de pretenție, ca să se întroșeză la acest Tribunal în termin de 6 luni Lăgust 26, No. 29000, în Urmarea circuarurii Comisiei Vpitrop ceși, se publică cu aratare, ca toți șșitreopi sau curatorii ce vor fi în rezidenșii a acestu țânut, pănă în termin de 20 zile, să triimită la această Judecătorie științi mămuritoari de cătră cine este rânduit, de la ce vreme ș cu ce acturi, ca și Tripunalun să poată închie cuvenit un ecetract ce are an prestabliei Volinei Opitropice și Lăgust 28, No. 2969. la acest Tripunan Urmează proces pornit din parteasale Scarlat BUI, asupra Diane Comie Matei Gane, pentru răscumpararea moșiei Movinenii, și din lucrările Urmate bătândusă că sfătuitoriul RUCU, de la pornirea reclemațiii nici odată nu sau înfățoșat la Judecătorie; iar nic chiemările nu neau priimit, din pricină că Din nu să ailă stătornic în acest Prinținat, ci pe trecătoriu parte în Besarabi, și parte aite De aceia se publică acum prin aceasta în tot cuprine un Prințipatumit că dacă pumitul ciuluitoriu nu să ba înfățoșata acest Tripunan păună în termin de 25 zile, socotit din zioa publicării prin această Foaie, apoi să le vada cur pricinii și în neființii, pe robezine numai a părgii stăruitoari.