Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-05-05 / nr. 5

-2713 te 2 agrin 21, pp. 3177. - A. Vasini Popa, au vândut cagile ce are în mahalaoa Păcurarilor pe locul Dsale Logofeteeii Anica Roset Răznovanu cu plată de bezmăn, negugitoriului Capitan 1- morenni cu prost 110 galvini. 3- aprin 24, No.zite. - Cabrina soția răps.i Ciociu, au vândut 8 stână, loc Goșod - casă pe el, D. Postelici, georgi Cornescul cu 7355 mi. Zlpitile - vânzări s'au adeberit bremelnicește, iar tot odată să pubslică spre știința acelor ce arabe legiuite pretenții, ca să se înfăgioșeză la acest Tribunal, în termin de 6 luni. Aștin 21, No. 3162. Din mahanaua Feredenici din acest Polcu. Gheorgi Teliman, în anul trecut 1839 au vândut o casă oraș, Dsale Deaterinii Peculau cu preț de 3500 lei, și încredinținduisă zanism bremelnicește au și urmat publicația în termin de 6 luni, însă nu s'au arătat nimene nici cu un fen de prezente, apoi acum s'au întărit zapisun statornic, desștre care se face obșteșe știuta prii 25, No. 3249, vetnicița Paraschiva dibascaseau dibovratici, în preș de 10060 gelvini, asupra căria vânzări, au și urmat publicația în termin de 6 luni, însă nu s'au arătat primeșe nici cu un fel de preteștie, de aceia acumi său adecverit statornic deșre care se face obștește știut. April 29, Pp. 3310. l .netă Judecătorie urmeză protes pornit din parte Asale Hatm. LAnecsanaru Ma anrocordat, asupra Asale paharnicului Costachi vbici pentru 515 galvini, și fiind că Dlui Hatmanul au cerut ca să i se siguri psaacă ții vani, în casele datornicunui Popobiii , gâritului peamțu. 1. aprin 6. Vo. 2634 georghi bovneni țin Pioatră, prin jalova ce au dat la 2 Maiu anun trecut, au tefuzat să întari zapisu de bunzare a casilor ce are în acel târg la miga bechi pe proprietate D. Hat. Iorgachi Costachi, cătră Feodor Rășcanu și soțiia Maria. 2. Spril 25, Pp. 2719. ghorghi Hriste din târgul Pietrii, au vândut un loc cu casă pe en ce'l are cumpărat de la Alui Eung. Ioan Dimitriu, și care s'au publicat și prin Foaia cu No. 52, cătră A. Șetr. Vagini Lilescu. Deni încrerinșindu se cremelnicește zanisire acestor bânzări, să publica rispe spre știința acelor celor alte legiuite pretenții, ca să se înfățoșeză la anest Tribunal în termin di 6 luni. 27560. April 25, No. Catinca fiica lui Gherghi Periganu, i soțua ei Cecunai Blănariu și juoban Zeiliczet Burcch Herș, au cerut a li se întări acturine de schimb săbârșite între ei, adecă cei întăi dau o dugeană din ulița mare a târgului Pietrii, pe un stânj. O palme loc cu emvatic boeresc, și al foine împroubă o fugeană tot de aice la ulița fin pruna pe 2 stână, loc tot coeresc; acturile despre știință să publică în termin de 6 luni. schimv lie?'au adeberit bremelnicette. Însi Amin 6, Pp. 2671, dei Caminărean Catinca Romăneaca din târgul Neamțului, nan au făcut cerere, că așa precum însușă nu să poate iscăni, lucru care iar ațuie supărare făcâunduși fege streine sâneturi de datorii și antele din parter, să nu să fie în samă niște acemine hărtii ce s'ar ibi în Trivunal numai cu a ea iscălitură, neadeberite și de ginerele său vacini Dimitriu; de acneia să fane obștege știut, că de acum înainte ori și cine ar înfățoșa hărtii din parte Diane Căminărești, neiscălite și de pomenitui sau ginere, nu să por gine în samă. april 6, No. 2678. Spre a se putea vinde 3 fălii loc a Deali Pah. Costandin georghiun, rămasă afară din cuprinsul îngrădirii curăturii cu moară și demi „4. licovratici, în ău vândut anul trecut 1839, nue casă surorii sale Titularnoi soare în acest oraș, cit Art. poicigiu 2092 din Riglement din neaca Agie, dosun caceloreau pue sechestru pe datornic unui Pahzanism cu moșiia tot odată se face obgeșe giut. Poponici, Popocele ADsale arătapentru care fu și îndeșlițânatul Cacăului, prin Orzșăchiria și fonțar prin înscris cătră acest Trivu