Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-10-27 / nr. 30

Anul II. Acestă Foaie officială esă odată o săptămână, într'o coală in folio, p tipografia Sfintei Mitropolii a Moldaviei. mMbo. Preșumerișa se face în Iași la redacție, în țănuturi pe la DL.Sameșir. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an. Prințipatului Moldaviei. IAȘII 27 OCTOMVRIE 1810. Logofeștii Dreptății. Octomb. 17, No. 62265. Amlicațiia desbănina nedumerirea Unele din Udecătorii, pentru pricinine acele atingătoare locaninice cercetări, a cărora înpricinați aupă și 3 chiemări nu să supun a merge, după doadarisire făcută Sfatului cârmuitoriu sunt 2.2856, sau priimit denclegare sa prin aaritm stelniciei cu No. 943, că ageminea cazuri s'ar Camng. Iordachi Străjzecu, pentru împresurare moșiei Broștenii și Poineștii. Noembrie 12. Cecunai și Costachi Ciocănești, cu Dimitrie Rugină, pentru păr și din moșiile Galbinii, Tuii și ALTENAE. banu Peculai Sion, cu Camin. Iordachi Străjescu, pentru jumătate moșie broșenii. Poimmvrie 13. Camin. Costachi Pelin, cu casa răps. Hat. Costandin Paladi, pentru păgubiirei antene. Jirovan coroh Șiroi, cu Sontana sogiia lui Ioan Chetreanu, pentru bani. "te asămălui cu glătuire prabinei pentru chiepii peni acnestă desmegare se face obștește rută. Dolibovanul Romnesc. Octomb. 18, No. 3415. pricinine ce au a să căuta la acest Diban, de 10 și pănă la 20 a viitoarei luni Noemvrie 10. (18 sticini). Poembrie 11. Alui Post. Costin Catargiu, cu Monast. Răpasa și Vnitrogila 9f. Spiridon i stăpâniteîn moșiia Cohma, pentru împresurare moșiei crășății. Canu Pecunai Sion și Pah. Ionigă Sion, cu Noembrie 14. A. Spat. Gabril Stamatin și răzășii de Măcișan, cu ADlui Aga Dimitrie Iamandi, pentru împresurare moșiei gornezrii. Mariia Fon Naupaur, cu Preotul Alarei, pentru 2 locuri. Noembrie 15. ghorgi Anhaz, cu hagi ioan Iconomu, pentru bani. Frații Șiocșceii, cu Iogachi și Costandin ----3.--