Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-12-08 / nr. 36

45. Anul NI. căestă Foaie offițială e să dată o săptămână, într'o coală in folio tipografia sfintei Mitropolii a Moldaviei. divanul apelativ a țării de Sus. No. 5936. Octomb. 31,încheie clasificației a o parte din moșii ne amătoare sunt rezidenții acestui Divan, făcută temeiun articulul 7 din Prabila pentru tângere procesurilor de împrejurări, ”au a se hotări în bara anului btstoriu 1811). Iașii. țânutul Monast. Neamțului pentru moșiia Epure- 41. uii, despre moșiia Țiginenii a Pah. Vnachi Adam, ianți megieși. 42. monast. Agania pentru moșiia Icușienii, dșre moșiia numită Cotun aui iban a Doone lost. Teodorachi Ghica. 4u. vornie. Dimitrie hoaban pentru moșiia ioșii, despre acene megieșite. 44. aga Anecu Catargiu pentru împrejurare moșiei Broșenii, de cătră Maioruln anele megieșite. Georghi deondari pentru moșiianșii poștee moșii cu bereștii, bozie și Cristerii. 16. privrevia casei răps. Hat. Costandin Panafi pentru moșiia utuzjuit de cătră megieșitele moșii. 47. Băanceasa Mariia Hoaban epitropa cacei răpe. Camn. Iorgachi Cazamir pentru moșiia Moimerii, de cătră moșiine: Popricanii a Asale Vornc, Dimitrie V Cantacuzin, și Căârnigana Sf. Mitropolii. Vamn. Georghi Stroescu pentru moșiia 48. Roșcanii, despre acele megieșite. 49. Monast. Rușca pentru moșii lihneștii, despre moșiia Stânca. 50. Vasini Etărcie pentru moșiia Cișmăneștii, foste moșiine: Sznișcanii, Mihănășănii, Brătenii și Șefăneștii. 51. Coms. Grigori Gane pentru moșiia Zahorna, feșire moșiile Mârzării și Tăutești. 52. Monast. Neamțului pentru moșiia Scoposănii, drepte scene megieșite, țânutul Neamgului. 53. luminare Sa prințul Stefan vogoriz, pentru moșiia băștioanii, de acele megieșite. Prepubrația se face în Iași la Relacție, în ținuturi pe la Dol. Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an. Praviținatului Moldaviei. IAșIi e DVCEMVRIE lelo. --. u3.. -- ---”zZiin3-EbGa- -