Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-10-26 / nr. 43

- 324 cu clironomii răpeă. Hatman Costandin Paladi, și anume Dei Aurica Cantacuzin și Alecu Peladi, pentru niște țugani. Poemv. 29. Curatoriia Dsale Veternicesti Ecaterina Sturza, cu răzășii de moșiia Cruceal de sus și de jos, i Diocheții și Monast. Bogdana, pentru împresurare moșiei Băloștăști. Dei Auțica Cantacuzin născută Paladi, cu Monast. Răchitoasa, pentru părți din moșiile Cocunii, Divigenii și Bătineși. Divanul Apelativ a țării de donse Octomv. 2, No. 4888. După cerere Dsale Sard. Toader Carp, s'au scos a să vinde prin mezat 360 stânjini, 2 palme și 6 palmace și jumătate moșie din hotarul Onicenilor, însă 96 stânjini 7 palme din câmp, 20 stânjini 7 palme 5 și giumătate palmace din poiana Ruginoasa, care merge delniță în curmezișul moșiei din zare despre Mărmureni pănă în zare despre Muncel, 96 stânjini 5 palme și 4 palmace din poiana lungă care merge iarăș delniță dea curmezișul moșiei, precum merg acele din Ruginoasa, și sco stânjini 4 palme și 5 palmace din codru, că în termin de 40 vile, spre știința pretentatorilor și a doritorilor de a le cumpăra, ca să se înfățoșeză lice în terminul arătat, pentru care să și punli vremelnicește, ar pe de alta să publică în termin de 6 lupi, spre știința acelor ce por fi având vreun feliu de pretenție, ca să se înfățoșeză la acest Divan în terminul arătat. le, ca acii ce vor avea vreun feliu de pretenție, sau vor fi loriteri de a le cumpăra, să se înfățoșeză aice în terminul arătat. In judecătoriia țânutului Dorohobu. Sentemr. 29 No. 2139, unturie țânutului Botoșenii, prin aaresul cu No. 4787 urmată din porodul precipisaniei Comisiei Epitropicuri No. 668, încunoștiințază că pomenita Comisie, îmbunătățind jurnalul întret de sfatul familiei casii răps. Cam n. 8 nani Banati, pentru vânzarea de veci a peminentoarei averi, spre plata datoriilor sale și întimpinarea celor de nevoe a ținerii orfanilor, încât pentru acele aflutoare în acest ținut, au și pus în lucrare îndiplinire formalităților mezatului, iar actia ce să găsește la acest adecă: 100 stânșini în moșiil Teștun- 2 case pe un loc în Dorohoiu câte cu renii 2 odăi, care case sânt pe funii, păruiți de vălocul în mărime de cu Un zămnnc mic lutuci, acoperite cu stuh, 51 st. fața și 69 lungime, și fântână în ogradă, iar îngrăditura locului cu gard de piele și osebit un loc sterp în Doroheiu despre Jijiia Deci potrivit acei cereri, să publică prin aceata vie opșteasca știință în termin de 6 lupi, ca acii ce vor fi veritori mușteriți sau vor avea vreun seniu de pretenție, să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat. . Octomv. 3, No. 4927. Octomv. 6. No. 4970. Dimitrie Chitariul, prin Nastasiia soțiia răps. jalobă cătră acest Divan, au cerut ca să i se mau tredicteză zanisul cu care prin particularniiă alcătuire și în puteie înscrisului ce are de la fiiul său Dimitrie, au trăut în de veci vânzare o vie aflătoare pe moșiia Monast. Socola, cătră Sfințiia sa Ioniță Prota Eclisiani, în preț de 100 galbini, în urma fie căria crri, și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte , au încredințat zapisul 1) Sentemb. 290, No. 7116. - Raciul obrobăgii jalonă cătră această Judei, Itorie 18 t nt li se încredința zapisul cu cari prin particula mică alcătuire a trecut în dre veci vânzare 20 săzișiri moșie din trupul Herții, cătră Polun, Famfirachi Țonta. 2) Septemb. 29, No. 2141. - D. Vasili Brață, prin jalobă cătră ateotă j judecătorie au ceguglise încregința zașieul cu care prin particular prică alcătuire au trecut în despeci vânzare, 10 stănșini moșie din trupul cotul Sănicheu, cătră Dlui Polcu. - Țântă. 3) fSent. 29 No. 2112. - D.Vaini Druj, prin jalonă cătră această 7 decutorie au șrut lisr în credința av.șișul cu care prin narticula mică alcătuire au trecut în de vecin vânzare 10 stânjini moșie din trupul cotul Sănihău, cătră Dlui Polcom. Toater Țontă. 4) Septemv. 20, No. 2145. - Dlui ghergi vunfică spre oaștea ca știința în termin de A0 li Struii, prin său cătră acest Tribunal După crire, Psale Peculai Căsian, s'au scos a să vinde prin nezat 6 pogoane și 1 fiită vie ce le are în pdtenia Vandicinii, clironomie de la păre fratele său ordacii, pentru care să și țânut,