Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-03-29 / nr. 13

ANUL IV. Ameză Foaie offițială esă olată pe săptămână, că patru Sunlementeri g că spăermițițatului șălălării în Tinografia volii Sf. mitroa Moldoviei- IAiș, rușiică dolie arii și V - Presmeeritie se Face în Imn an Repriție; în țanetori pe la AL Soeai. tre partinelari este pe f6 martie s. D re lenă, Prețul pe un paluăn pe an.  V .. I NT Departamentul trebilor din avuntru. Mart 13, No. ACV5. 1” După jalovare la 28 Sent 1uli AUdat cătră Prea Înviațatul Dema, viețuitora lîla fața locului spre cercetare pe Dlor” Ispravnicul țânutului, Un speriu țânutaș și un revizor, carii pe lângă raportul supt No. 18, i s'au făcut, s'au văzut că comisciia în urmarea dovezilor adunate, găsind deprosul Dsale Slug. Gheorghiu neadevărat, au făcut trăsură când soțiia Dsale viind de la preumblare Unde Fusesă afară din oraș, s'au întălnit sauri și unu, ai altunil întvi șiii serhsmiții, ar pentru cazul al găspirean . merturiire mai vărtes a Dsale Olug. Alecu” ocote,le care însum D. Slug, gheor ru și lau recomenduit de decrațiu, să dorește asemene pâără a fi pornită numai cu vre o țântire leră cugetare asupra Dsale Comisului, cuci de era adevărat nu trebue în o așa de prelungitoare vreme în curgere de 9 luni trecute să'și ascundă reclamațiia, și cu atâta mai mult cu cât că în vreme aceia pprașul să afla ecupaticind postul de Polițmaistru în Votoșeni, și se cuvint de nu pentru alt sfârșit, macar pentru datoria saun vii să fi raportuit locului competent, și nu să părastă tăște, și pentru că în temeiul acestei descoperiri, totodată și D. Comne. Gughea ș'au cerut practic nidevă satisfacție, Departamentul prin anafora sa sunt No. 28,601 au supus cunoștinții Înălțimei Sale o asementea descoperire și lămurire a comisiei spre hotărâre, iar Înălțimea sa prin rezoluțiia din 10 a curgătoarii poroncește de a să publica nevinovățiia părutului. Deci să publică spre obștea ca știință. Martie 14, No. 42146. Ie prăpnicia țăut. Bacău, prin raportul cu No. 2529, mijlocește aflarea a 4 vite cai,adecă Un sul bot oștenii asupra Dtale și pentru Coms. ce în mijlocul Uliții rezoluție însămnată minte cerea încheerez alte dovezi fiului, vinte, devăr, că pe ca pentru precum ficiorul acea jalobă, și vezătea cu înalta au rupduit următorpe fiind firege și pravilicește c -rD. Cauștriul Scarlat ghergiu ziua mare ar fi slopozit și auni pe o parte că Ilie Ghergel, pentru atacul Diale Saugear fi pricinuit soției sale, unul arată într'un feliu pe alta că acia sânt el un șeptel, Departamentul potrivit vricând demna lucrurii izburmite. Cons. Gherghel și leu urmat filopiciiaturii nu să poate pune temeiu și altul în alt fel, și precistadin cudupă luarea cazul întăiu de cât numai slugele ce era pentru cre un ala cu D. pe asemenea măra---- Drom