Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-01-03 / nr. 1

- Gemeerr a Deate Coms. Ioan Gruev,e să adeverisee cu iscăliturile manoritare și pe tettă Divinului, pe temeiul mărturisirii, reale și criză prin îcsigriul înjnghistrat sunt No. 6132. proză a- Deverre urmează numai în cut . pirtea D-ale Coms. Ioan Ggghearmăze iscăliturile). (După Secția a3-a, No. 6069, To Decemvr. 1812 Dechemvr. 22, No. 6173. - Șijlocul Teran Samoil aflândusă liter rănosatului Ioan Hagi Gangiu, cu 130 galvini capete supt zguricite de amanet 2 dugene cu oltine tot din dos și casă deasupra, aflătoare la 3lița Sf. Vineri pe loc cu vezhmăn a acei bistrici, și căre te urmen, cu plata, încuviințat a să vinde prin mezatam,teraricitele vinale, deci să publică spre știița seritorilor mușterei și celor ce vor ave legiuite pretenții, ca să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 6 lunii. 1) Mecemi nr. 22, No. 6124. Spre îndestuniii Deate Smarandei Poareanu,spatii ce dună hotărâre acestui Divan are alua din avert fostului său soț răps. Spat. Vnăcădhi Gherghel, și a altor poreclitori a ruresat lui, s'au scos la mezat jumatate de moșie Sucaritunii partea de suc cu acareturile de pe ia, din țunt. Dorehaiunui. 2) Dedhemvr. 22 No. 6155. - După cerirea,, Isaie gheorghi Tomșa, s'au scos la mezat 2 dughene cu odăile lor i 2 priniți de piatră pe dedesupt, 2 ochvi în ogradă pe loc de veci, și osebit Un loc de casă în dosul dugenilor., Deci să publică spre știința pretendatorilor și a doritorilor mușterei, ca să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 40 zile. 1) Dechemvr. 15, No. 5913. - Preotul Gheorgi Chirimi și Aasim Chirițăscu, au vândut de veci Osale Porn. Stufeni Caraguiu, doământuri și 5 st. din hotarul moșiii Muncelu din partea Nurdunii, cu apalogon lor din pădure i din sălire, în pre cătite 300 lei pământul. 2 Decemvr. 17, No. 6009. - Dei Cămnăreasa Vlencu Panu păscută Miclescu, având un loc în tărgul de eseu văndut de cătră D. Carmn. Panlitachi Panu cu Unirea soției sale, Dsale Banului Hascar Macri, în preț de 300 gartini,siguripsind atestării în fondosul caselor ce are la Ulița Sf. Pineri). 2) Decemvr. 19, No. 6073. - Da Băntea Rucuenda zuu, aur de en Deane Iancu Stroici, un loc etărn de lice din mahalaoa Sf. Ioan Zlataust, în preț de 150 galbini blanc. 4) Decemvr. 22, No. 6129. - D. Spat. Aristiu Cantacuzin, au cândut de veci Deale Dimitrie Beiliman, piște case cu locul lor ce le are la lița târgului de în preț de 500 galsini. 5) Deicemvr. 23, No. 6203. Del f Dleana ate au vândut de veci Diale Efrosina Zni, niște case lic mahalba Păcurarii pe loc cu bezmăn a Dsale Dogofete cii Anica Roset, în preț de 75 galirii, Scare case leu fost vândutesale Băiesii Maria Faricc, însă Lei Băneasa s'au desfăcut de această cumpărătură). Zapisele acestor vânzări în vurmari tigri sus numițiror vânzători, pe de o parte s'au încredințat vremelnicește, iar pe de alta să publică spre știișa pretentatorilor în termin de 6 luni. Divanul Apelativ a țării de Șos. Dechemvr. 21, No. 6153. Din avere casii răns. Vist. Petraci Sturza arlătoare în Moldova și vândută prin mezat spre îndestularteuitogitnr I. nepu21 Sipnt. trecut și rândusz îndestula toți creditorii cu deplinătate de semele datoriei ce au a lua, Divanul pe temeiul jurnalului închiet la a despegării Dogofeniei Dreptății cuprinsuri otoșăniia din 53, cu No. 6690 și 10 Deuemvri „iguter cu No. 7671, au scos în vănzare și moșiia Bolgea a reesatului pic Sturza, arartoare în oblastia Veserabiei țănt. Izhmailului, în puterea documenturilor; deii să publică spri obștesca ființă în termin de 40 zile, ca acii ce vor fi doritori de a o cuutula, să se înfățoșeze la acest Divan; cu adăogire însă că cumpărătoriul ce ar fi, are a starti însuși pe a sa socoteală de a să pune în stănunire moșiii după formele păzite acolo, stând banii ce ar număara peste moșie în depozitul Dij steruirii moștii, precum și întaritura asupra veșticii cumpărături, urmează ași face însuși cumpărătoriul în Besarabiia 48% formele de acolo cu cheltuiala lui. Judecătoriia țeânutului Iașii. Lechemvr. 15, No. 11,104. D Chostachi vani prin jalobă cătră vanul țării de Stu, 48 cerut ca să i se dee documenă asupra biii vii ce ari la podgoriia Pebuna, a. Uz”e mir fi pirdut. - ca sanului, până când comaunitoriul va întra în u. V FE ase V ST