Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-08-08 / nr. 32

.7i le 339. „„a„a Prepubrații se face în Iași la Redacție, în țănuturi pe la DDd. Samșeși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap. PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI. îmșpi. ruminică 8 Avgust 1843. Departamentul trevilor din lăuntru. Iulie 27, No. 14.902. Psprăvniciia țânt Iașii prin raportul cu No. 5848, înfințază că la 17 a curgătoarei luni noaptea, oarecare necunoscuți făcători de zăle, prădând pe paimieri satului Cârligu Ioan Rădeni de lucruri, au luat și întreagă pecetea zească, deci să publică spre obșteana știință, atât pentru aflartea peceții furate și trimetere ei la Departament spre desființare, (fiindcă s'au pus în lucrare a să da satului alta, cu adăogirea No. 2 deasupra numirei de sat), precum și de a nu să pune temeiu pe înscrisurile ce s'ar iși suput acea pecete cu data de la ziua furării încoace, ci mai vârtos pe unul ca acela, să se prindă și să te dee competenții Ilsprăvniții spre al lua întortetare întru descoperirea chipului cășigării unui ssemene înscris, ca prin urmare să se poată doedi prețuri. Dei Postelnichea Casandra Costati, prin jalobă șpre Departament, mijlotește aflarea unei țăane roabă aurale anume Ioana,în vârstă de 19 lni. la stat de mijloc, la față nu pre negră, cu un sămn în obrazul drept, ochii negri, părul Dlui Spat. Mihalau Străvscu, prin jalovă cătră Departament, au făcut arătare că un Gheorghi Costandi fpus lui Costandin Teslariul, din târgușorul Pămuloasa țânt. Putan, cel are alcătuit vatav la moșiia Dsale Pașcanii de la țânt. Covurluiului, căruia au fost încredințat și toate socotelile moșiei, îngurluindusă cu o femee, s'au făcut nebărdat,. deci să publică spre obșteasca știință pentru aflarea numitului și trimetere sa la urmații, spre trădarea socotelilor ceapului negru și tucos, împrăcată cu rochie de haau încredințat Dlui boeriul izauitor. Iunie 28, No. iărăfsa albă veche, tulpan sau basma roșie și pantofi de prunel vechi, care la 27 a curgătoarei au fugit lin ograda caselor sale de aice din Iași, deci să publică spre obștea ca știință pentru aflarea prinderile ei. Avgust 2, No. 15,137. Deaic. Nastasiica Sturza, prin jalobă cătră Departament au arătat că la 1 a acestei luni, iau fugit un țâgan bucătar anume Tudurachi bretul, la stat de mijloc, vârsta de 22 ani, varparade, la față negru stricat de vărsat și lungăreț la obraz, ochii negri, nasul, gura potrivite, deci să publică spre oitirea ca știință pentru aflarea și prinderea lui. Avgust 1. Notulao a s Foaie officială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementurii pe lupă, în tipografia Sf. Mitropolii a Moldaviei.