Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-06-11 / nr. 24

lli zul stăng are o alunică cu păr, ochii negri, nasul, gura potrivite, șirb de Uun dinte deasupra, bamba rade. Anița femeia lui. Irina și Dunmitru fiii lor. 6. Timofti Olariul, la sfat mic, la față balan, roșcovan și stricat de vărsat, în vârstă de 50 ani, ochii albaștri, nasul, gura potrivite, părul capului galbăn, cărunt, mustețile asemine. Vărvara femna lui, la stat naltă, în vârstă de 415 ani. Pintilei, Dumitrachi, Costandin, Ioan și Ileana fii lor. 7. Ioan Apostu, în vârstă de 10 ani, la stat mijloc, la față roșcovan, Uscăcios, ochii negri, nasul gura potrivite, părul canului și mustețile negri, barba rade. Catrina femeia lui, în vârstă de 35 ani. Anarii și Safta fiii lor. 8. Apostu Toderan, în vârstă de 70 ani, la stat de mijloc, la feță roșcovan, cărunt, ochi tulburi, nasul, gura potrivite, părul capului cărunt, mustețile alabe, barba rade. Mariia femeia lui, în vârstă de 25 ani. 9. Pină sin Anastu Toderan, în vârstă de 30 ani, la stat de mijloc, la față roșcovan, stricat de vărsat, ochii negri, nasul, gura potrivite, părul capului negru, mustețele asemine, barba rade. Ioana femeia lui, în vârstă de 30 ani. 10. Ioan Macoveiu, în vârsta de 35 ani, la stat de mijloc, fața și mustețele galbene. Ioana femeia lui, în vârstă de 35 ani, are și patru conii.i 11. Macovițu Ungureanu, la stat palt, în vârstă de 65 ani, la față iarbă de ochii tulburi, nasul, gura potrivite, părul capului mai mult alb, barba rade. Nastasiia femeia lui, în vârstă de 65 ani, cu doi copii, Vasili și Toader. No. 4261, vtărostiia țânutului Numii prin raportul cu No. 5085, face cunoscut Visteriei că 8 alăcuitori din acel țânut, însă 4 din satul Bizigiștii și 4 din satul Vultureștii, au pribegit împreună cu familiile lor, cei întăi la 23, iar cei an doile la 28 a trecutei luni April, deci însămnândulise aice numele și avutul ie au luat cu ei, să nublică spre obștesca știință, pentru negreșit aflarea , prinderea și trimeteriă lor prin competenta isprăvnicie la urmăre. Numele pribigiților, I. Drăgeiu Dinul, au luat o căruța cu doi cai și o vacă cu vițel Acești patru sânt din satul Pulturul. Comitetul Sănatății. No. 531. Stare sănătății lăcuitorilor din amănduă Prinținuturile, după științele adunate de pe la locurile cuvenite, este bună, precum asemine și în alreapta parte a Duperii de la Balcanuri încoace, se găsește ferită despre molipsitoare boală, deci să publică spre obșteasca știință. Departamentul averilor bisericești. No. 263. Pe lunii moșiile publicate prin Adaosul FC estraordinar cu No. 4 și 5 din 28 Mai anul curgător, spre darea în posesie pe cinci ani începători de la 23 April 1845, fiind și moșiia Polețcii de la țânutul Iașii a Monast. Râșca, care odată cu celelalte și în aceleași zile avea să vinde în posesie prin mezat după publicatele coadiții, să publică spre înștiințarea doritorilor mușterei, carii să se înfățoșeze la Mitropolie sirn târguiie, în zilele însămnate de la 10 Iulie înainte. Isprăvniciia ținutului Dorohoi. 7 No. 5431, 5432, 5433 și 5434. Fiindcă proveziia contracturilor cu care au fost date în antrepriză pităniile, căsăpiile și mangeriile din târgurile: Dorohoiu, Mihailenii, Săvenii și Rădăuții, să împlinește la 1 a viitoarei luni Octomvrie anul curgător, și de la acea vreme potrivit poroncii cinst. Departament de subt No. 10.369, de a se obști mai din vreme aceste 2. luat o 3. o vacă luat cu 2. luat doi 4. 1. 3. conilă Anarii Dinul, Dovin Atincean, Ioan Mănzilă, are un copil Mihai Munteanul, ei doi stânci și au luat cu sine cai, vacă boi a lor de 6 ani. 4. Costandin Capendi, cu vițel, cu vițel Ioan Anghelachi, burlac. Lăcești patru sânt din satul Bizigetu, și cinci copii, (unul de de 12 10 17 ani, unul de 14 ani, unul de 2 ani); au ani, unul de 8 ani și altul Prelda Butuc, cu femeia și cu o vacă, femeia cu un o căruță, de 5 ani, o rană, cu femeia lui Dafina lui Stanca, lui copil Ioana și 4u și au o de 2 ani.