Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-10-14 / nr. 41

1204 . . . - - - ăvi, au fugit fără ași împlini valorile pentru se publicz spre opșteaca givina, pentru negrenoaanii ce au luat, lăsănd atăt pe stăpăn păgușit aflareiprindertea și iinusuri lor la oraș, căt și pe sat împovorat cu a lor dări mule, deci însămnănd unise aice numele și fisionomii a filua .. - se publică spre obșteasca știință, pentru negre 1. Sandtu urarul, în vârstă ca de 69 ani, ști aflarea și trimetere lor la urmăție, la otat nalt și ghebos. 2. doă fete a Sandului Lingurariu, una Marșa ce-i zic și uzuse Fisionomia. 1. Tacnasi Brașovanu, în vârstă de 30 ani, la față smad, din satul Cemlenița, împracat cu sucman caliit, cojoc alb de oae, căciulă neagră, ițari și cibote în picioare. 2. Picolaia Velarului, din satul Drucanii, în vârstă ca de 25 ani, la față smolit, îmbrăcat cu sucman pe gru- luu, ițari, cibote în picioare și pălărie în cap. 3. Costati oca satul Zlătuneanu, în vărstă ca de 290 ani, la față ul. îmbrăcat cu sucman pegiul său, ișari, cibote și pălărie, avănd și osebită căuuilă i desagi cu mai multe lucruri. . Moldaciei, p. 6567. Iepravnicia uli Sucitii, prinriteriul cu No. 6248, au facut cunoscut Pisteriei că dimn satul Streitin acel ținut, au pribegit 4. Costechi sin tema, din satul Voineștii„ împreună cu a lor familie, și anude lângă Ruginoasa, în vârstă ca de 25 ani,Picolai Arteni, gușat, cu trei copii fela față stricat .... cu sucu meșa aui Gafița, și Dănilă ungureanu cu femeia man negru sau, izmene, iținii și pălărie, fuîni Catrina; deci se publică spre oașteaca pirend ți alte lucruri stăpănești, ință pentru aflari vitriucturilor la urmăre. 5. Heri Pietosul din satul Golizeștii, în decretariatul de sareti ca de 30 ani, la față rotund și roș, No. 333u, cu sucman negru- său, cojoc , pletoe, învrăcat cu General vasul Prusienesc, vric nota sup chimer ițari, apicii și pălărie. Ni fuu Dorohoiului, cu cibote lineesau iazdul și cătiu* că pe jiderul Idel Buian, neputănd dovedi natul Dunerii ținutul piucalitate sa de prusianu, luu degărie Măcului ținutul Iașii, în vârstă ca de 35 ani, la acea protecție, rămâind de acum înainte împrăcat cu sucman pegru rupt, manta neagră în diepozițiia Ocârmuirei locale, verneviti de sucman alb, căsuță albă ridicu epre avite ca șliința, și opinci, pronunția vornii unguriescă, Comitetul Sănătății 7. Ioan Curiel, de la Roman, (iar acum la No. 1105. Miroslava la posesorii ameni) aa față negru, Stară sănătății lucuitorilor din anoalel în vârstă ca de 7E ani, e curiziu, Prinlinelele, dună crințele dinatei de locurile cuvenite este până; asemine și lă năgră de cap, îna dreapta pirtetei 6. lungă, Pisdai Ungurănu eau penariu, lenit albastru, îngănțat re plăciitia șort în urmarea cererii mei în No. 19,801. 'abutul... - luni Septemvrie moșiia Praidișului prin ediecu Dsale Iancu Baur „ Iamandi, cunoscut Departamentului, că la 18 au fugit 10 țigani venaua trecude pe amfel țințatorului seu, deci însămpăndurise lice numile și fisionomiia, încoace, se deci deci seașa de 28 ani, și alta Iaena ca de 22 ani, la căutătura încrucișată.3, trei copii a numitelor fete, adecă: un băet a Miriei cu albață pe ochiul drept, și doi fete a Ilenii, una de 3 ani și alta de țiță. 4. Vasili Cărlan, ca de 40 ani, la cap pletos, cântă și în scripcă, soțiia sa tulora, 6 ca den lii, istat de mijloc și groasă, idei fii lor, Iordacii Stanca de 25 ani și Anariici de 20 ani. (Ceartă JULD VNEĂ TOR DUEGĂ. Divanul Domnesc. 1) No. 2465.-- procesul următor intre Sechelarul Ioan, dascalul Alecsandru alți ai lor sauuu punuldu embunzie- §i elu găsește ferită se publică spre balunurile spri meliteitoare sca ștință