Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-01-28 / nr. 4

. . . - - - - A.I R - Fi - D - D DJ Le 2. Dietă Fole ofițiale esă odată pe ventă mucă, mai dupa încă pe lonă și bă Subelecter, înpreună și cu do i foiei de ti mp repuberația se înce în Iași la Ralacție, în țănuturi pe la Ad. Laneși. Prețul pentru particulari este un talbăn nean: . PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI -3 .. mși, brumracă 28 lanubeie flu par , almi ot M --rr----r. reșilor din. DNă. 1033. Dalui Gherei chemati prin înscrie cătră , au făcut ajutare că la 7 a cur 1i. luni. Un surugiu a Dsale anume țrrda țiganul, în întoarcerte sa de aice din catrddalia Iașii la moșiia Dsale Pătrășcanii din Iași. Tutovii, cu trăsura cu cinci cai pocitalieni, întălninduse încă aice în Iași cu un Mițai Bostan, (nvocat în alt sat Stoeșuzștii țânt. Făralirului tot a Dsale, și pe care pentru rălele sale urmări, miu fost alungat de acolo, s'au înduplecat rugămintelor ce iau făcut de li au luat în trăsură spre aa duce la forstește seu Ioniță Boston din Stoeșu și, i că șjungând la satul Grandiurile au tras la casa .. însă numitul Boston, în acea noapte spre 8, furud punga de la brăul suruțiuvăn ui cu 9 lei, o manta nouă de sucman, un azurr, precum și un cal din politalionii Dsale, la păr murg-pnciie, cu șă căzaneacă și cu tot șejerii, s'au funut deci însămnăndise aice fisionomiia și gertul, se publică grec șiiari tuturor de obște pentru negreșit , prinderi și în bună pază trimeteze și competenta cprăviitie aice la tament, le mijloc, pachiș, busnat la obra, împreună cu toate cele ce o ar găsi la dânsul. Fisionomia. Mihai Bostan, în vârstă de 1l ani, la stat ochii, sprincenile și părul capului negru, mustețile castaniiînchise, nasul potrivit, ambrăcat cu chelie vresctă veche, pantaloni negri de postav, antereu și căciulă neagră, căntată în fund. No. 1215. JHuamănia, prin alesul sub No.tur lu făcut cunoscut Departamentului, că din comanda de la Galați au dezertat trei redavoi, luănd cu ei și amoniție de a haznelii, deci însămnânduli se aice fisionomiia și amonițiile ce au fulat, se publică spre obșteasca știință, pentru negreșit aflarea și trimetere lor la urmări. Fisionomis. . Rediavorul Vasili Chieriu, părul capului gal.1. potrivită, sprincenile castanii, ochii verzi, nasul vetruit, mustețile înfirează, gura mică, driții rotului, barba nu rade, uscăcios; amoniția ce au luat: o șapcă, un haistuc, o manta, o cămeșă, un mundir, o păreche pantaloni de postav și o păreche cibate. 2. Redactorul Vasili Popovici, văzul capului castaniu, fruntea de mijloc, sprincenile galbine, ochii tulburi, mustețile înfireaz, nasul, -