Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-10-28 / nr. 43

. -23 vașszaveticeanil.. Acul cu Pabretă Fole ofițială esă odată pe săptămână, mai dând încă și patru Suplementuri pe lupă. Departamentul trebilor din lăuntru. No. 20,647. Isprăvniciia ținutului Bacău, prin raportul cu No. 12,629, în urmarea salorii ce au primit de la T. Vist V Costachn Stoian din satul Făntânelile acel ținut, înștiințează că la 28 noaptea spre 29 a trecutei luni Sept, s'au furat de pe câmp 12 vite cai a jăluitorului; deci însămnănduse aice părul și semnele acelor cai, se publică spre știința Dregătorilor și a tuturor de obște, ca ori Unde s'ar găsi asemine vite, să se trimită prin competenta ieprăvnicie la acea de Bacău în îndestularea jăluitorului, iar pe iapa la care s'ar găsi, să se ee în cercetare, spre a se descoperi furul. Semnele clilor. 2epe murgi, una cu narăe din drepta spintecată și una brează în frunte, o iapă roliba, păntănoagă de tus patru picioarele și pintată în frunte; o iapă murgă- închisă, spintecată la urecea dreptă, și cu neatinul ei tot murg; o apă murgă deschiă, cu urece spintecate; un cal murg deschis, de doi ani; o sapă sură cu o pată albă în șold, și cu mânzul ei; o iagă sure închisă, cu urecherentă spintecată, și e mpă roaină deschisă, cu mânzul ei roiu. Isprăvniciia ținutului Doroheiu, prin raportul cu No. 10.795, au făcut cunoscut Bisteriei, că dintre dajnicii ruptași a acelui ținut, au pribegit unul anume Manolachi Popovici din satul Ionășănii, deci se publică bine obștesca șiință pentru aflare și trimeterea lui la următ. Secretariatul de Stat. No. 2137 și zăuu. Consulatul Prusienesc din Galați, prin notele sup Noi 606 și 613, au făcut cunoscut secretariatului, incă pe lete Herș, Herpi Fellerman, Menehen Vizir Grindera, Moisa Herș Rozenvelt, Petre Mitrovin, Todor Panisimov și Barini Anisimov, neputănd dovedi naționalitatea lor de Latrusiana, mu depărtat de la acea protecție, rămâind de acum în dispoziția Ocărmuirei locale, deci se publică spre obșteasca știință. Comitetul Sănătății. No. 1177. Starte sănătății lăcuitorilor din amăndei Principatele, după științele adunate de pe la locurile cuvenite este vină, precum asemine și în a arupta parte a Dunării de la Balcanuri Preculerația se face în Iași la Relacție, în ținuturi pe la Dol. Laneși. Prețil pentre particulari este galvăn pe ap. PRINCIPATULUI MOLDAVIEI IAși, DUMINICĂ 28 OCTOMBRIE IELĂ partă administrativă. Ciefterin și Moldaciei. No. 6923. 3 P2. un