Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-09-01 / nr. 35

a ANUL VII.  Foae oficială esă odată pe săptămnână, mai dând încă și patru Suplementuri pe lupă. IAȘII, satul Grozaști ținutul Bacăului, anume Nicolai vrătimnoi PRINCIPATULUI MOLDAVIEI. și Ioan urin-DUMINICĂ 1 SUPTEMVRIE 1840. M POARTĂ N ADMINITRITIE IVDB. Departamentul trevilor din lăuntru. No. 19,572. Isprăvniciia ținutului Vacău, prin raportul cu No. 1323, și 13,029, înștiințează că lăcuitorilor din satul Murgienii acea ținut, anume Ilie sin Vasili Duca și mazilul Vasili Păduri, celui întăi încă din toamna trecutului an 1845, rătutindui cu de pe câmp doă vite cai, nu leu mai putut afla; iar celui al doile în noaptea spre 16 Avgust trecut, is'au furat iarăș de pe câmp arate doă vite cai, deci însămnândusă lice părul și sămnele acelor vite, se publică spre obșteaca știință, pentru regreșii lor aflari, grecun și care descoperir” uu lerturilor. Semnele clilor, 3, cal la cor negru-mort, paenic, cegete albe pe spinare de șă, coama dinta, canaful cozii lung. O mpă la păr negră, păntănoagă de piciorul stâng de nand, coama în areata, canafua cozii lung, afata, la mers pasnică. No. 18583. 11. ID. 41:. L.... Însămnândusă aice fisionomiia a doi țiganizuți în catigorie de furi a patru boi d unui Ioan Tofănoi, se publică spre știința Dregătorilor și a tuturor de obște, ca oriunde s'ar ivi numiții țigani, să se prindă și prin competenta Isprupuitie, să se trimeată la acea de Becău, spre cercetare și descoperirea adevărului. Fisionomies. 1. Nicolaia Crăciunii, în vrâstă de 28 ani, la stat de mijloc, la față smolit lungăreț, ochii și sprintenele negre, vărul capului negru lung, pasul drept, gura potrivită, barbarali, vorbește ungurește, moldovinește și țigănește, înbrăcat cu sucman, ițari, cămeșă, pălărie și opinci. 2. Ioana Vivului, în vârstă de 25 ani, la stat de mijloc, la față negricioe, rătund; părul capnului, sprintenice, ochii și mustițile pepre, pasul părtos, gura potrivită, barna rade, vorbette tot atele trei limbi; îmbrăcat cu sucman, ițari, cămeși, și căciulă albă. No. 131 L. Costachi Gălușcă, primn jalobă cătră Departament au făcut arătare că la 28 Iulie trecut, au fugit un argat anume Ioan Munteanul, luând mi o iapă, deci însămnănduse aice fisionomia pumitului, precum și semnele epii, se publică de obștesca știință, pentru no greșit aflare și trimeteri lor prin competenta cnisti elice la ecorute cu puțin Chivului ldin ce sânt căata LE 235. Prenumerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD. Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an.