Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-10-27 / nr. 43

- ---- - prișșatului MOLDAEIEI e Dumșică 27 octomvvrie 1 lule. I. stz 23. Prenumerația se face în Iași la Reuacție, în ținuturile lațDD. Sameși, Prețul pentru particulari este un galbăn pe an. Acestă Foae oficială esă dată pe săptămaniă, mai dănd încă și patru cuvnlementuri pe” lună. A27223: oua- partă inotarativă, aseteria Moldaviei. No. fdlii?. Isprăvnicii a ținut Tutovii, prin raportul cu No. 10,581, înștiințează că un nuăr de 29 familiii lingurari a statului, și anume: Costandin Băcu, Vasilani deugrean, Neorei Ilie, Vasilei Aiergurean, Sandu Stati, Ioraschi Barent, Bica Hanu, cirias Hanu, Nicolai Gănță, Stavarachi Dumbra- 55 Miron Stati, Ioani Vațănt, To Stati, Toderașc Stamati, Pacu Vengher, efan a Cadunii, Ioan a Scripcăniții, Alecsa Drudinu, Gheorghi sin Vasili Ioan, Anarii Parne, Ananiia Tănesoaei, Vasili vonart lemnar, Loan Vengtr, Agachi, Nicolai din Purcan, Iancu, Porcariu, Gavril Dzilă, p Petrea Mereș și Iftemi Alai cee'au fost statornicit pe moșiia Vnurmii, după cuprindereașăzământului, la 29 N treuutei luni Sentenzri, s'au făcut nevzvuri din sat, luând „utriu și toate vitele lor, adecă: Iuvite boi și vaci, i 10 capre; deci oriunde se se pubdică spre obșteasca știință, ca vor afla, vorniceii satelor să dee de știre la Coprăvnicia locală, pentru o moșire lor, ca oă aceasta să-i ducă la urma lor căci urmând 97 se va întrebuințe: . Pravietatorniste arene obleșite. Eforia orașului Galații No. 1912. Articul curții pentru îndestularea obștiei localnice și streine din etațua Galații a cortuurilor grevum șii astăzi jidecvești pe t unui an de zile, socotit de la ziua următoarei luni Octomvrie, prin săvărșirea tuturor formalităților mezatului și încuviințarea Cinst. Departament din năuntru, rămâind asupra Dsale neguțitoriului Antoni Hagi Iordachi, cu preț de un leu și șasă varale cursul , oca de carne de vacă și de creștini, nația jidovască cu sporire a 1 paralela feăonoretica stricării peilor, corăvierii pe vremea în limanul portului, să se îndestuleze cu carnea trebuitoare cu prețul ce și orășenii plătesc, iar pentru carnea L, pentru voiaj să naztească șiumătate mai mult peste prepuț de un leu și șasă parale, prin contractul dat de Antachi Fioriei și încuviințat de ocărnuire, sigur insește mnemustria condițiilor cuprinzătoare în trușneul cu averea sa mișcătoare și nemișcătoare din orașul Gllații, deci să publică spre obireasca știință aaceastă închizășluire, No. 1914, îmburii opinei orașulului Galații, cu Ole pe pumitul