Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-12-08 / nr. 49

rse Foae ofițială esă dată pe săptămamnă, mai dănd încă și patru Suplementuri pe lună. Iașii, duminică e docămvreie iule. pRINCIPAT Prenumerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD. Sameșii, prețul pentru particulari este un galbăn pe an. ULUI MOLDAVI. .II4. II. ĂĂĂĂ a. allurmun alienză Munevață”l -3 partă flușotramță. Denarrănecu, trevilor din lăunăru. No. 27,038. Juăjtimonia prin alcesul supt No. 1236, mijlocind a să afla pe rezertorii din miliție redactorul Ioan săn Vasili Leahu, dat de satele Brătegii cu Iveorul, Mascăneștii i Stănița de la țânt. Romanu, pe redavoiul Dumitru urmat de satele Potăngeni, Mălăeștii, Mănsăștii i Tăruteștii de la țânt. Iaan, și pe redavoiul Costaci Dobrovesui de voe de loc de aice din capitalie, fizionomia, spre cunoștința gertăriii tineri a vecisiterii er ții cuvenita din partele regulae Erucii fugarilor. Castaul Dobrovoschi, părul canului negru, fruntea mică, sprincenile negre, ochii asemine, nasul , mustețile castanii, gura vită, dinții mărunți, fața smadă. Ioan săn Vasili leahul, părul capului castanii, fruntea mică, sprintenile castanii, ochii nasul mic, muștenile castanii, atricită, dinții asemine, fața smadă, Dmitru Ursu, vărul capului castaniu, frunze rotunite, carictelile, castanii, ochii cisul și gura potrivite, muemțile ceganii, din le ciuloc, la rușcocan pdin., prin raportul cu No.că 1) No. 27,140 - Epprăvnitia țânt. Fălciiu 5962 înștiințază, privighitoriului de ocolul Podolenii Ioan Hotpog în noaptea spre 15 a trecutei luni Poemvrie, i sar fi furat din grajudiu un cal, precum și alt cal slujitoriului Toader Harneață din T Ioan Hotpog lereș, nalt la trup, geana piciorul de popei păntănog, acei dați de ocărmuire, și anume: 1 cal a lui comos, la ochiului din treapta ruptă, 2-le, a slujitoriului Hărneață, roib, înserat cu ferul stănănitoriului Domn litera M. 8. 227,143. - geprăvnicia țânt. raportul No. 1754 înștiințază, că D. Ciuc, Sandul Crriac, la 20 a trecutei luni Octomv, i sau furat două vite de pe moșia Scorțănii, cai și anume: murgi înapoi căte de 5 ani, înseravi pe piciorul stâng denapoi cu litera G, ca o potcoavă ungurească, iar unul cu litera M, pe piciorul drept dinapoi. Deci să publică spre obșteasca știință pentru negreșit aflarea ltelor vite și darea lor prin locul competent întru îndesturarea jăluitorilor, precum și prinderea furilor, descoperirea No. 27.4160. țeuțitorul Toma Facalieriul de aice din capitalie, prin jalobă cătră Departament au făcut arătare că în trecuta lună Octomvrie deci însămnândusă aice gura Bacău prin