Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-03-23 / nr. 12

ANUG. Prenumerația se face în Iași ! Redacție în ținuturi pe la ri Sameși, precul pentru parăt pulari este engele ăn ce an.  -ărti pPRINCIPATULUI MOLDACIVEI. ișii, dudură 23 mete uii. „. 12. f „ Cabeotă Foae o iiținlă esă odată ce săptămâlă, mai dând încă și patru Suplementeri pe lună.  1 723 Ă GG S lpi-banorii PARTĂ Aațmsistrativă Visteril Moldovei. No. 1980: Ierrăvnimia ținut. Dorohoiurin raportul cu No. 1826, au făcut cunoscut Vistirii, că dintre mazilii satului Ionășeini, au pribegit unul anume Manolachi Popovicii, în vârstă de 70 ani la stat de mijloc, părul capului și mustețile galbine, la față balon stricat de vărsat, ochii căprii, unde, îmbrăcat cu cațaneică și pantaloni de anghină, are pi meșteșugul cojocăriei, deci se publică spre obșteasca știință, pentru afaart și trimeterea lui la următ. Isprăvniția ținutului Pămții. No. 1638. Dlui Piconai Gheorgiadie, prin jalolou cătră această isprăvnicie au arătat că de cătră cuvioșii sa Mopahița Gherasim Grigoriu, i s'ar fi încredințat Deale și vătavului Ioan Mariș, un sunet de 230 lei, spre scoatere lor de la tun Șterenachi Stavri Grecu din târgul Neamțului, cu care datorea cuvioșiei sale monahului, și prin urmare Dlui Gheorghiadis, la 27 Ianuarie trecut, sau perdut, din îndemnul căria, se publică spre obșteasca știință aflari aceaui sunet. PARTĂ JUDECĂTOREScĂ. Divanul Apelatice. No. 1733. de cătră acest Divan Apelativ adeverindueu vremelnic inscrisul prin care Dlui Costandin Dasiade, s'au învoit cu creditorii săi Dlor Polheria soția Dsale Vedochia Malara, Ileana Draghici, Anton Ion Vincler, Spat. Tiso, Pah. Teodor Stamati, Madama Cernevsca, și Pah. horghi Gaușea, dănd Poaderii soției Dsale Dasieade în protiva zestrei sale 1500 galvini înahi, iar centru dealanii 500 galbini ne arginnsul pănă la 2,000 galvini, a zestrii cum și pentru 500 galbini datoria cătră maica Deale Evdochia Malara, iau dat mante stânjini vina, și loc stăra din vinalile ce le are D. 1 Bucurari capătul despre răsărit, cu binalele din fund opt stânjini, așa precum să arat astăz Dsearece, Ilena Dragici, su numărat suma cei datore de 1,000 galbini, însă 320 galbini, înalt, 400 galbini, rriu zapis, în tibulariceit de Divan cu amanet vinalele ce și Dlui Pah. Teodor Stanati lea luat de la Dlui Dasiadi, și 80 galbini înahi, săi numerelor sale Spat. Tiso și Anton Ion Vincler, creditorii cu 2000 galbini, leau dat 9 stânjini din binaoarsale de lângă cei șapte -