Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-09-26 / nr. 39

Relăngie Prenemerați se face în Iașii la în ținuturi pe la DL princișia teiul moldmielei -u.--leu.duminică 26 Sovtumbri, lulu. .. 1 anul h .. T117, A,nă căoae ofițială esă odată ne servitămu,ra,ă în „iubare Deminică, ca adaovurile ei.e- G Sameșii, prepul nemtre parculari este un galvăn pe anv. partă N. Zionul Capitaliei. No. 16056. seă publică din nou, darea în otcup a întestulării pojarnicilor capitaliei pe anul inter 1819, cu prodovbelstria cubenită, penru care sau regularisit termin la 26 a curtăoarei, la 1, și 5 a viitoarei auii Octomvrie, a mugereiice vor fi adornici să se înfățoșee la Eforie spre tărguire, pletă juribcătorescă. judecatoria ținutului Botoșanii. No. 1906. Urma a să face lămurire și prevăluire st a viterii lui Iordacii Ogheală căt și a plurilor zestrei soției sale Rucsanda, el a utit termin de 50 zile de la data publicat să publice spre științăle că dacă nici ace nu să vor înfățoșa la starea locului vezile are toți acii ce ar face carpicuine, apoi asesorul recomenduit, ca lucrarea și în neființă. No. 4711. v.. prin Folia cu No. 37 din 12 Sentem. sau publicat pritina între Avram Șapir cu D. Panaite Macri pentru înprejurarea a o bucată loc din tărgul Burdujienii cu termin la 30 Septem, prin aceasta să publice din nou că căutarea arătatei pricini ave a să căuta la 29 a viitoarei luni Octomvrie. Judecătoria ținutului Grecuciu. No. 1320. 1. Sau mnureditat vremelnic zapisul prin care Maria soția răvps. Armaș Panaite Hristodor, au văndut de veci mai micului său fiu Costachi, casile cu locul lor ce le are în acest târg Tecuniu, în preț de 300 galv. blanci, neprinși în următoriul chip, 200 galv. iau triimit acum, 50 galb. să deie mai cănd să va căsăacela și să va statornici la un tori însă, loc ei 50 galb. să rămâeze tot la cumpărător, ca ca aceștia să facă cele trebuincioase după săvărșirea și din vieață, pănă la care vreme, cumpărătoriul să nu fie îndreptate a înstreina obiectele cumpărate, așa precum ia area șidea în trânsele. 2. Sfiția sa Iconomul Costandin luca, au văndut de veci Dsale Slug. Gheorghie Neculea i un filer vie, cu locul care sant și 8 firte loc de veci, între nul 7 pol pogoane marelui său frate Vincii. vănzătoarei N. C . - N - -AN-.7172 „..l