Foaia poporului, 1906 (Anul 14, nr. 1-52)

1906-10-14 / nr. 40

Pag. 548 FOAIA POPORULUI Nr. 411 Lipsa de apetit a copiilor bolnavi de stomac, adeseuri provine de acolo, că nutrementul lor este bun, dar’ nu e potrivit cu sucurile lor de mistuire. Dar făina lui Kufeke pentru copii are efect de a deștepta apetitul pe lângă aceea, că e un nutrement puternic, adecă un astfel de nutrement, în care se află un belșug albumin și materie minerală, așa că singură e îndestulitoare pentru nutrirea băieților. Folosindu-o aceasta, se poate da băiatului supă de carne, lapte caco etc. și astfel îl putem deda earăș la nutrementul de mai nainte. 134 b 1 -1 Carol Albert croitor de cavaleri — Sibiiu ===== Strada Faurului Nr. 2 recomandă p. t. publicului pentru sarsonal de toamnă © © noutăţile © © sosite chiar acum, pentru haine de bărbaţi stofe englezeşti, franţuzeşti şi indigene, cu deosebire deposit mare de stofe englezeşti, din cari se esecută după măsura cele mai moderne vestminte, precum: Sacko, Jagnete, flacari şi haine de salon, cu preţuri foarte moderate. în caşuri de urgenţă confecţionez un rind complet de haine in timp de 24 ore. .. „ . r 159 13—52 Croitoreasă bună sosită din Bucureşti şi lucrând numai după moda parisiană, roagă pe onor, doamne să visiteze atelierul său. D-ra Adam Strada Măcelarilor Nr. 30 Etagiul I. 212 46 Doi băieţi se primesc ca învăţăcei în lucrătoarea de gheţărie şi cismărie a subscrisului TEODOR MOLDOVAN Str. Guşteriţei Nr. 85 158 6 6 Sibiiu — Nagyszeben. In totdeauna bani in buzunar. Pănă la 200 sau 300 Cor. lunar profit pentru doamne şi domni din toate clasele şi pretutindeni prin reprezentanţi, lucrări de mână, adrese, etc. pentru articole de consum. Detailii sub „Mercur“ Nürnberg 1, Fürtherstrasse 78. 17g 9_jq Marca de scutire: „Anker“. Liniment. Capsici comp., substituire pentru Anker-Pain-Expeller este un mijloc de casă de mult probat, care se foloseşte mai mult de treizeci şi şepte de ani ca ungere sigură la podagră, reuma=:■ ■■ = tism și receli. ===== Atenție pricina imitaţiilor de mai pu___|_! țină valoare, la cumpărare să fim precauți și să primim numai sticle originale in satule cu marca de scutire Anker și cu numele Richter. Cu prețul de 80 fii., C. 1.40 și C. 20 se capătă în toate farmaciile: dep. princ. la Iosif Török, farm. în Budapesta. Farmacia lui Dr. Richter la Leul de aur“ în Strada Elisabeth Nr. 5 Espediţie zilnică. 214 240 Atenţie! Nici când n’a foat! Atenţie! Un orologiu care umblă bine, pe lângă garanţă, cu lanţ ea tot costă numai Cor. 295 espedăm noi, cât timp ne ajunge depositul, dela filiala noastră în Bregenz (Austria), trimiţând banii înainte sau cu rambursă, noi facem acest preţ enorm de ieftin, ca să lichidăm depositul nostru de peste 100.000 de bucăţi. Rară ocasie favorabilă pentru retenzatori. Fabrică helveţiană de oroloage „Aralk“, Bregenz, Garanţă 2 ani! 231 1—3 Garanţă 2 ani! 4 I I Salon de pălării de modă August Gruber Sibiiu Piaţa mare Nr. 19, stagiul I. Î Deposit şi confecţionare de pălării de modă de cele mai elegante şi article I de modă de toate preţurile, şi modele ori- i ginale vieneze şi pariziene. ns 13—52 Roli bune de tinut vin I se vând cu preţ convenabil. I I » II I I Informaţii la administraţia Poporului«. »Foii 0 .I|I Preluare de ospetărie. Berărie, cu localităţi de curte Bere Strada Cisnădiei Nr. 51 mai nainte Speck----------restaurant vechia, bolt de grad înalt, Transsylvania deschisă zilnic de mai multe ori începere proaspătă (ţap).------------Bere de Steinbruck cu butelia0 0 0 0 0 Onlină recunoscută de bună, fără a fi siliţi să luăm Lentură Vinuri curate veritabile O O O O O O O 211 4 6 B Zilnic dejun mezeluri. — Prânz în ospetărie şi în afară. — Odaie separată pentru reuniuni. — De sprijin binevoitor se roagă ~f~ ,, Kwailka. E3 228 1-Trebuinţele d-voastre de cafea şi tee se le acoperiţi nai bine la Iuliu Meinl în Budapesta (filială: Sibiiu, strada Cisnădiei 24.) Firma Iuliu Meinl e dovedită ca cea mai mare în Ungaria în branşa sa. Ea importează cafea şi tee direct din ţările de producţie, ceea ce se poate dovedi. Cereţi preţ-curant; acesta ofere în sine şi prin sine o lectură interesantă şi cuprinde o mulţime de lucruri, cari sunt foarte preţioase a le cunoaşte fiecare econoamă. Preţ-curantul la dorinţă se trimite gratis şi franco. Iuliu Meiul, Budapesta. Filială: Sibiiu, strada Cisnădiei 24.